Na 0.00 3 voor de prijs van 1!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit klinkt goed Robbie, een Twents cafe.
Met gratis Grolsch ook nog eens?
terwijl ik aan het werk benquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet jij geen DVD's kijken?
Biertje?
Die newbie-mod heeft Ijssalon Hools geslotenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb wel liever een ijsje dan een Twents cafe
Had je maar een fractie eerder moeten zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die newbie-mod heeft Ijssalon Hools gesloten
Die snapt het ook nog steeds niet hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die newbie-mod heeft Ijssalon Hools gesloten
Jij gooit hem dicht .. niet ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je maar een fractie eerder moeten zijn
quote:
Ik moet welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof jij je als Mod wat van regels gaat aantrekken enzo...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Moet'n we nu ook Twents goan prat'n kuiern?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Laten we dan maar met een groepje gaan stappen in de stad... Schigt gaat ook wel mee denk ik...
En terecht, ik sta volledig achter de beslissing van mijn collega-modquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Hmmmpffff ..... word ik door Golfer gewoon het tijdelijk onderkomen uitgekickt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En terecht, ik sta volledig achter de beslissing van mijn collega-mod
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
En terecht, ik sta volledig achter de beslissing van mijn collega-mod
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet jij geen tractor trekk'n gaan kiek'n?![]()
![]()
de restquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden dankt de weledelzeergeleerde heren DG en Golfer voor de slotjes en wenst de heren ook nog een goede nachtrust toe
de rest uiteraard ook
Slaapzzzzzzze
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden dankt de weledelzeergeleerde heren DG en Golfer voor de slotjes en wenst de heren ook nog een goede nachtrust toe
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er hangt nog een klodder aan je mondhoek
De weledelgestrekte jongeheer van golfer gaat ook zo naar bed toe, hoewel ie nog weer eens een videootje moet nakijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
de rest uiteraard ook
Slaapzzzzzzze
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de rest
Schiggie nog wakker aanwezig????
Bliksem doodt man met Kruis
Zeik toch niet zo Bloesiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de rest
Schiggie nog wakker aanwezig????
Bliksem doodt man met Kruis
ja nu heb je het dus heulemoal verpestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
en nu ga ik echt slapen, anders ga ik nog op Clauwhee lijken die er meestal een half uur over doet om naar bed te gaan![]()
Slap'n goan!
Shit! Jij ook al?quote:
Mot ik even bemiddelen in deze opbloeiende liefdes-affaire?quote:
PocketRocket doet wonderen bij vrouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
Shit Golfer ... jij bent oud en wijs ....... ik heb je ouwe mannen-hulp nodig!
Hoe maak ik dit ooit goed?![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:50 schreef Bluezz het volgende:
AAAAAAAAAilantsjieieieieieieiieeiieieieieieiie!!!!!!!!!!!!111111
je leat ut licht an
Goed idee.quote:
een wekker die om 5 uur gaat en in totaal maar 12 uur slaap deze week zullen we maar zeggenquote:
quote:
Er is eik maar 1 24/7 modquote:
Trusteh..Heintje Davids.quote:
oja dat ding moet k nog in elkaar zettenquote:
laat ik dat ook maar gaan doenquote:
ja, je moet wat met die warmte. Hier op kantoor (raam op westen en zuiden) is het vanmiddag niet meer te harden, dus begin ik maar lekker op tijd. Zo te zien ben ik niet eens de eerste die hier aanwezig is, eens kijken welke collega mij gaat vergezellen bij de koffiequote:
Ligt eraan welk deel je van Lunetten ingaat.... Hoograven is mogelijk, Tolsteeg ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
*proest* clau
waar zou ie van dromelen?
Ik zit aan mijn laatste glaasie, nog 1 dagje werken, dan door naar een uithoek in mijn oude stadsjie om bij een vriendin te BBQ-en
Hoe heet nou toch die wijk vóór je naar lunetten gaat... hoograven
Het is ook nooit goed hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:41 schreef Againzender het volgende:
Half KLB staat vol met mensen die zeuren over de warmte
Nederlanders zeuren graag. Als er zoveel over het weer geklaagd wordt, dan zie ik dat als teken dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht gaat in dit land.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier in Nederland.
Altijd weer dat gezeur over het weer.
regent het, wilt men dat de zon schijnt.
En dan schijnt die zon eens een keer goed, is het weer niet goed.
*bak koffie vat
eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nederlanders zeuren graag. Als er zoveel over het weer geklaagd wordt, dan zie ik dat als teken dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht gaat in dit land.
Dat zijn geen fijne dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:09 schreef Maquiladora het volgende:
Vandaag ook weer met mijn moeder naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de uitslag van de leverscan, mocht dat niet goed zijn dan krijgt ze chemotherapie en anders moet ze op korte termijn weer geopereerd worden![]()
dit is nog koel vergeleken met wat we vanmiddag krijgen!quote:
Ach toch vind ik het wel lekker hoor die warmte.. ik zweet aan alle kanten.. maar toch voel ik me er wel lekker bij...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier in Nederland.
Altijd weer dat gezeur over het weer.
regent het, wilt men dat de zon schijnt.
En dan schijnt die zon eens een keer goed, is het weer niet goed.
*bak koffie vat
Hitte ?? of wat anders?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
Heuh een twentse cafe, hoef ik tenminste niks zinnigs te zeggen - heb ook nauwelijks geslapen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, er komt hier opeens koele lucht uit het plafond!
* trui aantrekt
dan moet het hoograofe zainquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan welk deel je van Lunetten ingaat.... Hoograven is mogelijk, Tolsteeg ook
Ok uurtje of 6 half 7quote:Anyway, je bent dicht bij me in de buurtZal wel effe zwaaien als je langs komt gepufd
![]()
ik wilde al net een suggestieve post gaan plaatsen, maar dat is dus niet meer nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
geen paniek !!!!
* Bjoro hoeft nog niet te puffen !
Heeeel rustig...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Rustig in VBL vanmorgen!!
Of de Doorsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:35 schreef Maquiladora het volgende:
Goed weer om naar The Beatles te luisteren
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heeeel rustig...
Iedereen ligt languit te puffen van de hitte....
hmmm stufi nog niet binnen ... schiet niet op met die lui...
Tong luistert liever naar Radioheadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of de Doors
(al zal tong80 het wel niet met mij eens zijn)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nietes, het is hier gewoon druk op het werk
![]()
Of Blofquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:47 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Tong luistert liever naar Radiohead![]()
Geloof me, dat doe je normaal gesproken ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
hoef ik tenminste niks zinnigs te zeggen
Dat was duidelijk een inkoppertjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe je normaal gesproken ook niet.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe je normaal gesproken ook niet.
Ik heb er al 2 binnengehad... haha die vaders zijn dan zoooo paniekerigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
geen paniek !!!!
* Bjoro hoeft nog niet te puffen !
Een inpissertje zelfsquote:
Ik heb ff gereageerdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ik heb weer een topic in F en F geopend.
Ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Banaan?
Eitje manquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef Bananenman het volgende:
En weer thuis van school alwaar ik mijn allerlaatste wiskunde proefwerk van het jaar heb verpest. Klote perforaties en differentieren
Goed. Biertijd
ben benieuwd hoe ik me er door heen sla...ben normaal vrij nuchter, zul je zien dat ik net zo ga stressen zoals Edwin Janssen (jury-Idols) bij de tandarts !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er al 2 binnengehad... haha die vaders zijn dan zoooo paniekerig
Wat is het plan eigenlijk: thuis- of ziekenhuisbevalling?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ik me er door heen sla...ben normaal vrij nuchter, zul je zien dat ik net zo ga stressen zoals Edwin Janssen (jury-Idols) bij de tandarts !
Hoiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef Bananenman het volgende:
En weer thuis van school alwaar ik mijn allerlaatste wiskunde proefwerk van het jaar heb verpest. Klote perforaties en differentieren
Goed. Biertijd
[..]
Ja?
Eerst even douchen en ontbijten. Daarna ff in de rondte bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:14 schreef Bananenman het volgende:
Jawi. Rembrandt. Bier.
Oh jee, ik race er heen om hem dicht te smijtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ik heb weer een topic in F en F geopend.
*duimt voor de familie Maquiladoraquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:09 schreef Maquiladora het volgende:
Mogguh![]()
Aanstaande dinsdag ben ik pas jarig maar nu heb ik al mijn eerste verjaardagscadeautje binnen![]()
Vandaag ook weer met mijn moeder naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de uitslag van de leverscan, mocht dat niet goed zijn dan krijgt ze chemotherapie en anders moet ze op korte termijn weer geopereerd worden![]()
O ja het is al weer warm![]()
Alsof dat Gooise gat waar jij woont een station heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Eerst even douchen en ontbijten. Daarna ff in de rondte bellen.
Pak de trein hierheen, daan gaan we varen.
Naarden-Bussum en Hilversumquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Alsof dat Gooise gat waar jij woont een station heeft
Mja.. volgens mij welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Bananenman het volgende:
Euh, ja. Denk ik. Toen ze zo nep gingen slaan en heel theatraal (ofzo) gingen vallen?
Hilversumquote:
Is die shit dit jaar weer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja.. volgens mij wel![]()
Er liep toen ook een gozer stoer rond in zn ADO shirt, waar wij algauw ruzie mee kregen.
Ja dat waren nog eens tijden.. HAHAHAHA![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Op verzoek van DIGGER en EW enkele foto's van de tweede HOOLS-mascotte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Geen idee...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is die shit dit jaar weer?
MEETING!111111![]()
lievquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Aaa wat een lief mannetjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
lijkt veel op vadersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
En laten we dat maar lekker zo houden!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liev
maar een twents café? er wordt niet eens twents geluld hier
Als we daaraan beginnen krijg je weer gelijk gezeur.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liev
maar een twents café? er wordt niet eens twents geluld hier
Glenn is toppie DIGquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef DIGGER het volgende:
Hij loopt al zo vreselijk goedEn is doorgaans zo zoet
Hoop dat nr. 2 net zo is/wordt.
En Bjoro, dit moet je ook als stimulans zien om je mascotte nu eindelijk eens te laten komen!
pfff.. wanne gekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:43 schreef JaWi het volgende:
* JaWi kijken is hoe lang het in de sportschool uit te houden is.
wat hij zegtquote:
Toemaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, doekje van 25 x 1.5 m is ook binnen. We kunnen aan de slag
![]()
slabbetje ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
Is hijzelf ook om af te likkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:02 schreef Bjoro het volgende:
rondje ijs op kosten van de Argentijn Osmar Daniel Ferreyra dan maar ?
Klopt, nu heeft ie veel van ons beiden, hij heeft momenten gehad dat ie spreken mij of sprekend moeder was, in z'n 9 maanden 9 gezichten tijd, maar nu lijkt ie gewoon erg op beiden.quote:
Nee alleen afbeelding.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat komt erop? Gewoon alleen tekst? Ga dan gewoon naar de Gamma wat bussen halen![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Je gaat de gehele Bosche aanhang doen verdwijnen achter 1 doek?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
Even controleren of de inburgering een beetje slaagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij zijn toch altijd dronken Pfaf, ik heb zat had.
past DG achter zo'n doek?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je gaat de gehele Bosche aanhang doen verdwijnen achter 1 doek?
En zelfs op deze 1e gemakkelijke horde struikelen de fanatieke moslims alquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Even controleren of de inburgering een beetje slaagt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En zelfs op deze 1e gemakkelijke horde struikelen de fanatieke moslims al
Dus van inferieure kwaliteit is|?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik kan er niets over zeggen... behalve dat het iets met den bosch te maken heeft![]()
![]()
Niet bij onsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:05 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben ook bezig met een doekie op het moment. Wordt mijn persoonlijke uitspandoek die volgend seizoen in elk Nederlands stadion in het uitvak zal hangen
"Bananenman en Jawi kunnen zuipen man" ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:05 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben ook bezig met een doekie op het moment. Wordt mijn persoonlijke uitspandoek die volgend seizoen in elk Nederlands stadion in het uitvak zal hangen
4 bij 1.5. Is gewoon mijn persoonlijke doekie wat overal naar meegaat (binnen- en buitenland)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet bij ons, of misschien met de beker
![]()
Hoe groot doek?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
"Bananenman en Jawi kunnen zuipen man" ?
tutto il biancorossi sono dei bastardiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Però non sono gli stessi biancorossi...
nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Die CL loting gaat langs iedereen heen geloof ik?
Is die vandaagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik moet toch maar weer eens beginnen met trainen....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
zometeen voor de deur van de kroeg
quote:UEFA Champions League first qualifying round draw
Team drawn first will play at home in first leg
First-leg matches: 12/13 July 2005
Second-leg matches: 19/20 July 2005
Match
1 Liverpool FC (ENG) v Total Network Solutions FC (WAL)
2 FC Haka (FIN) v FC Pyunik (ARM)
3 HB Tórshavn (FAR) v FBK Kaunas (LIT)
4 FC Levadia Tallinn (EST) v FC Dinamo Tbilisi (GEO)
5 NK Gorica (SLO) v KF Tirana (ALB)
6 FC Kairat Almaty (KAZ) v FC Artmedia Bratislava (SVK)
7 PFC Neftchi (AZE) v FH Hafnarfjördur (ISL)
8 FK Rabotnicki (MKD) v Skonto FC (LAT)
9 Glentoran FC (NIR) v Shelbourne FC (IRL)
10 FC Dinamo Minsk (BLR) v Anorthosis Famagusta FC (CYP)
11 Sliema Wanderers FC (MLT) v FC Sheriff (MDA)
12 F91 Dudelange (LUX) v NK Zrinjski (BIH)
UEFA Champions League second qualifying round draw
First-leg matches: 26/27 July 2005
Second-leg matches: 2/3 August 2005
Winner match 3 v Winner match 1
Winner match 4 v Brøndby IF (DEN)
FK Partizan (SCG) v Winner match 11
Debreceni VSC (HUN) v HNK Hajduk Split (CRO)
Winner match 6 v Celtic FC (SCO)
Winner match 5 v PFC CSKA Sofia (BUL)
RSC Anderlecht (BEL) v Winner match 7
Vålerenga IF (NOR) v Winner match 2
Winner match 8 v FC Lokomotiv Moskva (RUS)
Winner match 12 v SK Rapid Wien (AUT)
FC Dynamo Kyiv (UKR) v FC Thun (SUI)
Malmö FF (SWE) v Maccabi Haifa FC (ISR)
Winner match 9 v FC Steaua Bucuresti (ROU)
Winner match 10 v Trabzonspor (TUR)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer ken jij Italiaans? Of is dit free-translation.com?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
tutto il biancorossi sono dei bastardi
* Eilanden neemt een aanloop en PLONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
schaam je niet Tong, zelfs VI.nl geeft het idee dat ze het niet weten dat het vandaag is !quote:
Wat zal ik er veel voor over hebben om nu te gaan zwemmen.. maar helaas.. .werk werk werk...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:46 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee dr nieuwe bikini aantrekt en ook een duik neemt!
[SCH-mode aan]quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:46 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee dr nieuwe bikini aantrekt en ook een duik neemt!
SCH-mode????quote:
Neuh.. ik ken wel een beetje italiaans. Weet ook niet of mijn zin grammaticaal goed is.. Maar de boddschap is duidelijk in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sinds wanneer ken jij Italiaans? Of is dit free-translation.com?
En liever een tekst met rijm dan Boschenaar zijn!
Sorry inkoppertje na vorig seizoen. En nee mijn doekie rijmt uiteraard niet
FCK helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:51 schreef pascalheister het volgende:
Eilanden is die zwembroek die daar drijft van jou![]()
van Clautje gaat toch iedereen watertanden, SCH heeft toch wel een beetje gevoel in zijn lijf ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH-mode????Is de hitte naar je hoofd gestegen?
Sinds wanneer gaat SCH watertanden van vrouwen in bikini?
Dat jij en ik watertanden.. da's logischquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van Clautje gaat toch iedereen watertanden, SCH heeft toch wel een beetje gevoel in zijn lijf ?![]()
Ik moest etenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben klaar met mn tentamens voor dit jaar, nu vakantie
O nee, ik moet nog 3 verslagen in mekaar knutselen![]()
da's toch ook net een wijfquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat jij en ik watertanden.. da's logisch(waar blijft ze toch????) Maar SCH? Volgens mij ziet die liever VDH in zijn zwembroek.....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's toch ook net een wijf
[afbeelding]
't is net Anky van Grunsvenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's toch ook net een wijf
[afbeelding]
Dank je!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:02 schreef pascalheister het volgende:
* slaat de strandbal weer terug naar Eilanden
dus niet eens een lekker wijfquote:
Heeft Marco vroeger de mama van Sandra K. meegenomen naar 'n hotelkamerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
Hed heeft alleen wat meer van het zonnetje genoten dan Marco zelf
Misschien is Sandra K. er wel weer bij betrokken?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
Hed heeft alleen wat meer van het zonnetje genoten dan Marco zelf
Aaaaaaauw .. je surft tegen mijn kop aan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
* -Vaduz- pakt z'n surfplank erbij.![]()
die heeft SCH net uit het zwembad gepaktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dank je!
Maar zou je ook mijn zwembroek aan kunnen geven
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heeft SCH net uit het zwembad gepakt
Jihoeeeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pak nou maar mijn zwembroek terug van SCH! Ik wil eruit
Pascalquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
is het zwembad lek of hoe zit dat nou
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
is het zwembad lek of hoe zit dat nou
Wat sta jij nou raar met je handen te doen ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pascalwat doe je met dat ventiel in je hand?
Stop het terug!
![]()
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Zeg heren, laat dat zwembad es met rust!
Ik probeer mijn ventiel ook terug te stoppen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Wat sta jij nou raar met je handen te doen ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer mijn ventiel ook terug te stoppen!
Fotoooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:24 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pikt stiekum alle handdoeken en zwemkleding in
Mag ik wel mijn bandjes omhoudenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:27 schreef pascalheister het volgende:
kom bluezz als wij naaktzwemmen doe jij het ook
Zo'n ervaren surfer ben ik ook nog niet, sorry.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Aaaaaaauw .. je surft tegen mijn kop aan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |