Na 0.00 3 voor de prijs van 1!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit klinkt goed Robbie, een Twents cafe.
Met gratis Grolsch ook nog eens?
terwijl ik aan het werk benquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet jij geen DVD's kijken?
Biertje?
Die newbie-mod heeft Ijssalon Hools geslotenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb wel liever een ijsje dan een Twents cafe
Had je maar een fractie eerder moeten zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die newbie-mod heeft Ijssalon Hools gesloten
Die snapt het ook nog steeds niet hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die newbie-mod heeft Ijssalon Hools gesloten
Jij gooit hem dicht .. niet ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je maar een fractie eerder moeten zijn
quote:
Ik moet welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof jij je als Mod wat van regels gaat aantrekken enzo...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Moet'n we nu ook Twents goan prat'n kuiern?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Laten we dan maar met een groepje gaan stappen in de stad... Schigt gaat ook wel mee denk ik...
En terecht, ik sta volledig achter de beslissing van mijn collega-modquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:23 schreef Eilanden het volgende:
Hmmmpffff ..... word ik door Golfer gewoon het tijdelijk onderkomen uitgekickt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En terecht, ik sta volledig achter de beslissing van mijn collega-mod
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
En terecht, ik sta volledig achter de beslissing van mijn collega-mod
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet jij geen tractor trekk'n gaan kiek'n?![]()
![]()
de restquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden dankt de weledelzeergeleerde heren DG en Golfer voor de slotjes en wenst de heren ook nog een goede nachtrust toe
de rest uiteraard ook
Slaapzzzzzzze
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden dankt de weledelzeergeleerde heren DG en Golfer voor de slotjes en wenst de heren ook nog een goede nachtrust toe
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er hangt nog een klodder aan je mondhoek
De weledelgestrekte jongeheer van golfer gaat ook zo naar bed toe, hoewel ie nog weer eens een videootje moet nakijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
de rest uiteraard ook
Slaapzzzzzzze
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de rest
Schiggie nog wakker aanwezig????
Bliksem doodt man met Kruis
Zeik toch niet zo Bloesiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de rest
Schiggie nog wakker aanwezig????
Bliksem doodt man met Kruis
ja nu heb je het dus heulemoal verpestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
en nu ga ik echt slapen, anders ga ik nog op Clauwhee lijken die er meestal een half uur over doet om naar bed te gaan![]()
Slap'n goan!
Shit! Jij ook al?quote:
Mot ik even bemiddelen in deze opbloeiende liefdes-affaire?quote:
PocketRocket doet wonderen bij vrouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
Shit Golfer ... jij bent oud en wijs ....... ik heb je ouwe mannen-hulp nodig!
Hoe maak ik dit ooit goed?![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:50 schreef Bluezz het volgende:
AAAAAAAAAilantsjieieieieieieiieeiieieieieieiie!!!!!!!!!!!!111111
je leat ut licht an
Goed idee.quote:
een wekker die om 5 uur gaat en in totaal maar 12 uur slaap deze week zullen we maar zeggenquote:
quote:
Er is eik maar 1 24/7 modquote:
Trusteh..Heintje Davids.quote:
oja dat ding moet k nog in elkaar zettenquote:
laat ik dat ook maar gaan doenquote:
ja, je moet wat met die warmte. Hier op kantoor (raam op westen en zuiden) is het vanmiddag niet meer te harden, dus begin ik maar lekker op tijd. Zo te zien ben ik niet eens de eerste die hier aanwezig is, eens kijken welke collega mij gaat vergezellen bij de koffiequote:
Ligt eraan welk deel je van Lunetten ingaat.... Hoograven is mogelijk, Tolsteeg ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
*proest* clau
waar zou ie van dromelen?
Ik zit aan mijn laatste glaasie, nog 1 dagje werken, dan door naar een uithoek in mijn oude stadsjie om bij een vriendin te BBQ-en
Hoe heet nou toch die wijk vóór je naar lunetten gaat... hoograven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |