quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de rest
Schiggie nog wakker aanwezig????
Bliksem doodt man met Kruis
Zeik toch niet zo Bloesiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de rest
Schiggie nog wakker aanwezig????
Bliksem doodt man met Kruis
ja nu heb je het dus heulemoal verpestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
en nu ga ik echt slapen, anders ga ik nog op Clauwhee lijken die er meestal een half uur over doet om naar bed te gaan![]()
Slap'n goan!
Shit! Jij ook al?quote:
Mot ik even bemiddelen in deze opbloeiende liefdes-affaire?quote:
PocketRocket doet wonderen bij vrouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
Shit Golfer ... jij bent oud en wijs ....... ik heb je ouwe mannen-hulp nodig!
Hoe maak ik dit ooit goed?![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:50 schreef Bluezz het volgende:
AAAAAAAAAilantsjieieieieieieiieeiieieieieieiie!!!!!!!!!!!!111111
je leat ut licht an
Goed idee.quote:
een wekker die om 5 uur gaat en in totaal maar 12 uur slaap deze week zullen we maar zeggenquote:
quote:
Er is eik maar 1 24/7 modquote:
Trusteh..Heintje Davids.quote:
oja dat ding moet k nog in elkaar zettenquote:
laat ik dat ook maar gaan doenquote:
ja, je moet wat met die warmte. Hier op kantoor (raam op westen en zuiden) is het vanmiddag niet meer te harden, dus begin ik maar lekker op tijd. Zo te zien ben ik niet eens de eerste die hier aanwezig is, eens kijken welke collega mij gaat vergezellen bij de koffiequote:
Ligt eraan welk deel je van Lunetten ingaat.... Hoograven is mogelijk, Tolsteeg ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
*proest* clau
waar zou ie van dromelen?
Ik zit aan mijn laatste glaasie, nog 1 dagje werken, dan door naar een uithoek in mijn oude stadsjie om bij een vriendin te BBQ-en
Hoe heet nou toch die wijk vóór je naar lunetten gaat... hoograven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |