Prima hoor,quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn we nu alweer bezig met die Van Basten vs Van Bommel ongein?
Kijk, Van Basten heeft een systeem voor ogen waar Van Bommel in zou kunnen passen. Hij zal zich alleen anders moeten opstellen dan in PSV. Als hij in PSV in fout maakte had dat geen gevolgen, doordat (A) we een mickey mouse competitie hebben waarin we echte killers als Sjevtsenko, Ronaldo, Crespo en Inzaghi missen en dus fouten veelal ongestraft blijven en (B) er 7 man altijd achter Van Bommel staan die de fout op kunnen lossen.
Kunnen we nu weer verder gaan met echt belangrijke zaken, zoals bijvoorbeeld hoe we in hemelsnaam de zomer door moeten komen zonder get gehuil van de PSV-support over het zogenaamde Ajax-beleid van de bondscoach?

Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Prima hoor,
Wat is de eerstvolgende wedstrijd en hoe kijk je daar tegenaan?

Dan zou ik als Armenen meer vrezen voor de verdediging, met Ooijer en Bouma, of Heitinga moet plechtig beloven niet meer zo te klunzen als tegen Finland. Lange bal en ze zijn het middenveld voorbij.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!

Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan zou ik als Armenen meer vrezen voor de verdediging, met Ooijer en Bouma, of Heitinga moet plechtig beloven niet meer zo te klunzen als tegen Finland. Lange bal en ze zijn het middenveld voorbij.

Armenie uit....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!

't Is niet opperbest in de doorstroming naar het eerste nee, maar om Heitinga nu nog een talent te noemen vind ik een beetje overdreven.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.

Nee, hartje Amsterdam, maar dat doet er niet toe. Heitinga is een talent geweest ja, maar dat zegt niet direct dat hij het nu al helemaal is. Op dit moment althans. Hij is nog relatief jong. En nee, ik heb geen zin in die kuldiscussie, waarin het gaat over fatsoenlijke jeugdopleiding vs fatsoenlijke scouting. Wat een zwaktebod om het daar meteen weer op te gooien.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.

Kan me toch nog wel een paar flinke passes uit zijn voeten herinneren anders.......ik denk in elk geval dat het nog een goede centrale verdediger kan worden. Geen zin om erover te discussiëren, want alleen de tijd weet dat.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef DIJK het volgende:
Idd.. Heitinga is een slechte uitvoering van Frank de Boer. Zonder de splijtende passes en met de blunders.

En jij wilt dat de discussie psv vs van Basten ophoudt? Je zit gewoon weer uit te dagen joh, ook al met je middenveld dat je even hiervoor liet zien!!! Waarom nu meteen weer zo'n hak naar Eindhoven, jij zit echt vol jaloezie na afgelopen seizoen of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]

Niet voor 2006 ben ik bang. Ik zie Johhny er nog wel bovenop komenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Exit Heitinga zodra Boula weer volledig fit is, Vlaar streeft hem ook nog wel voorbij.

Of "Heitinga nieuwe zondebok vBasten".quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef nz1900 het volgende:
Van Basten vindt Waterloo in Praag, dat wordt het nieuwe topic.

Henk Wismanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
Armenië uit moet kunnen. Henk Wisman wil ze leren spelen met vleugelspitsen en inschuivende verdedigers, dus dat kan best wel eens rammelen de eerste duels.

We krijgen toch niet zo'n Bruckner/Heinz lijntje he?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Maduro de buitenechtelijke zoon van Van Basten?
[afbeelding]
[afbeelding]
de gelijkenis is treffend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |