Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:59 schreef gr8w8 het volgende:
Jawel. Ik blijf zijn bakkebaarden missen, wat er ook gebeurt.
Grote dosis geluk, en alle (vooral jonge) spelers kijken toch wel naar hem op.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik snap zijn beleid ook niet, maar hij blijft maar winnen...
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wereld kampioen word je van je levensdagen niet met dit team.
Die zijn dan ook geen wereldkampioen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.
Die hadden dan ook een betere coach.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hadden ook een betere coach.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zuid-Korea behaalde ook de halve finale in 2002, dus ik sluit niets uit.
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.quote:
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.
Het gaat erom dat het team als collectief goed functioneert, dat zie ik liever dan een matig presterend Nederlands elftal omdat Van Bommel er zo nodig in moet.
De bondscoach moet de spelers selecteren die hij de besten vindt. En tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.
En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij![]()
Van Bommel heeft het hele seizoen bij psv laten zien wat hij kan, echt de grootste onzin opmerking van Van Basten dat hij het nu bij Barcelona moet bewijzen. Van Basten moet gewoon eerlijk zeggen dat hij het niet ziet zitten in van Bommel dan er steeds om heen draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.
En als Van Bommel werkelijk zo goed, mag hij zich volgend seizoen laten zien bij Barcelonaals hij van die bank af komt
En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Ik heb het al iest eerder gezegd in dit topic, ik ben bang dat vBasten te strak vast houdt aan zijn systeem zoals dat in zijn hoof zit en te weinig rekening houdt met de slechte kanten van zijn spelers én de goede kanten nauwelijks uitbuit. Je kan zeggen dat dat nu nog goed gaat, maar wat als er wat blessures meer komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.
En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.
En hadden we die discussie niet al gevoerd?![]()
Nee, ik hou niet zo van mannen met krullen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjes![]()
Landzaat: halve finale Uefa cupquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Dat is het juist. Van Basten heeft goddelijke hulp, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.
't Is een reactie op jouw post dat hij is uitgegroeid tot één van de steunpilaren van PSV onder Hiddink.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Werd dus ook gewisseld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:26 schreef nz1900 het volgende:
Nigel de Jong deed het slecht op de plaats van Van Bommel, maar ja dat is een ajaxcied, dus dat is anders.
En op de achtste dag schiep God Marcoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is het juist. Van Basten heeft goddelijke hulp, dat kan niet anders.
Heeft Cruijf van Basten geschapen?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:28 schreef JaWi het volgende:
God wilde wereldkampioen worden, en god schiep Marco..
Oke dat had van Basten dus moeten weten, maar hij stuurt hem wel weg omdat hij niet goed mee zou verdedigen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is een reactie op jouw post dat hij is uitgegroeid tot één van de steunpilaren van PSV onder Hiddink.
Die fout toonde aan dat hij verdedigend slechts middelmatig is.
Van Basten wist dat dus, en heeft er met hem over gepraat, hem geïnstrueerd en hij volgt die instructies niet op. Fout, weg ermee, hoe helder wil je het hebben?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke dat had van Basten dus moeten weten, maar hij stuurt hem wel weg omdat hij niet goed mee zou verdedigen.![]()
Ook de column van Ivar Hoekstra gelezen?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En op de achtste dag schiep God Marco
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook de column van Ivar Hoekstra gelezen?![]()
Nee, nog steeds niet. Jij weet net zo min als ik wat er gezegt is tussen Marco en Mark!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Basten wist dat dus, en heeft er met hem over gepraat, hem geïnstrueerd en hij volgt die instructies niet op. Fout, weg ermee, hoe helder wil je het hebben?
Snap je het nu eindelijk?![]()
O, ik dacht dat het aan Cocu lag.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Mark wilde spelen als bij PSV, maar Oranje heeft geen Vogel.
Landzaatquote:Op zondag 12 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Mark wilde spelen als bij PSV, maar Oranje heeft geen Vogel.
Wel wat zij daar zelf over gezegd hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Jij weet net zo min als ik wat er gezegt is tussen Marco en Mark!
Speelt vaak goed in het ruggetje van Van Galen bij AZ, dus waarom niet in het ruggetje van Mark...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Landzaat kan meer dan breed spelen en staat niet zo in het ruggetje van Mark te dekken.
Dat is nogal eenzijdig, vBommel nauwelijks iets, eigenlijk alleen wat over dat vBasten vond dat hij niet geheel de opdracht volgde enzo. Zelfs Kuyt heeft zich er meer over uit gelaten. Regels zijn regels he.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wel wat zij daar zelf over gezegd hebben.
Dat zou dsu niet het systeem van vBasten zijn met dit Oranje, ondanks dat dat wel iets is wat hij goed kan.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:21 schreef The_M het volgende:
[..]
Speelt vaak goed in het ruggetje van Van Galen bij AZ, dus waarom niet in het ruggetje van Mark...
Misschien omdat Mark toen niet meedeed?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, dat was pas zo tegen Finland een beetje het geval,
Wat heeft dat er mee te maken?quote:al kwamen de aanvallers de bal behoorlijk vaak halen. Zelfs Ruud liep vaak op het middenveld. Kuyt al helemaal en later ook vPersie.
[centraal] Nexxt2005 WKu20 10/6 - 2/7 in Nederland, #3quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Kunnen we nu weer verder gaan met echt belangrijke zaken, zoals bijvoorbeeld hoe we in hemelsnaam de zomer door moeten komen zonder get gehuil van de PSV-support over het zogenaamde Ajax-beleid van de bondscoach?
Prima hoor,quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Zijn we nu alweer bezig met die Van Basten vs Van Bommel ongein?
Kijk, Van Basten heeft een systeem voor ogen waar Van Bommel in zou kunnen passen. Hij zal zich alleen anders moeten opstellen dan in PSV. Als hij in PSV in fout maakte had dat geen gevolgen, doordat (A) we een mickey mouse competitie hebben waarin we echte killers als Sjevtsenko, Ronaldo, Crespo en Inzaghi missen en dus fouten veelal ongestraft blijven en (B) er 7 man altijd achter Van Bommel staan die de fout op kunnen lossen.
Kunnen we nu weer verder gaan met echt belangrijke zaken, zoals bijvoorbeeld hoe we in hemelsnaam de zomer door moeten komen zonder get gehuil van de PSV-support over het zogenaamde Ajax-beleid van de bondscoach?
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Prima hoor,
Wat is de eerstvolgende wedstrijd en hoe kijk je daar tegenaan?
Dan zou ik als Armenen meer vrezen voor de verdediging, met Ooijer en Bouma, of Heitinga moet plechtig beloven niet meer zo te klunzen als tegen Finland. Lange bal en ze zijn het middenveld voorbij.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan zou ik als Armenen meer vrezen voor de verdediging, met Ooijer en Bouma, of Heitinga moet plechtig beloven niet meer zo te klunzen als tegen Finland. Lange bal en ze zijn het middenveld voorbij.
Armenie uit....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Armenië uit, en ik zie het vol vertrouwen tegemoet. Met Maduro, Landzaat, en Sneijdert op het middenveld zullen die Armenen het flink lastig krijgen om te scoren!
't Is niet opperbest in de doorstroming naar het eerste nee, maar om Heitinga nu nog een talent te noemen vind ik een beetje overdreven.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.
Nee, hartje Amsterdam, maar dat doet er niet toe. Heitinga is een talent geweest ja, maar dat zegt niet direct dat hij het nu al helemaal is. Op dit moment althans. Hij is nog relatief jong. En nee, ik heb geen zin in die kuldiscussie, waarin het gaat over fatsoenlijke jeugdopleiding vs fatsoenlijke scouting. Wat een zwaktebod om het daar meteen weer op te gooien.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, uit Eindhoven? Heijtinga is anders een behoorlijk talent. Maar daar weten ze niets van in Eindhoven, aangezien er slechts 1 speler uit de jeugdopleiding schijnt te mogen komen per 2 jaar of zo.
Kan me toch nog wel een paar flinke passes uit zijn voeten herinneren anders.......ik denk in elk geval dat het nog een goede centrale verdediger kan worden. Geen zin om erover te discussiëren, want alleen de tijd weet dat.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef DIJK het volgende:
Idd.. Heitinga is een slechte uitvoering van Frank de Boer. Zonder de splijtende passes en met de blunders.
En jij wilt dat de discussie psv vs van Basten ophoudt? Je zit gewoon weer uit te dagen joh, ook al met je middenveld dat je even hiervoor liet zien!!! Waarom nu meteen weer zo'n hak naar Eindhoven, jij zit echt vol jaloezie na afgelopen seizoen of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet voor 2006 ben ik bang. Ik zie Johhny er nog wel bovenop komenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Exit Heitinga zodra Boula weer volledig fit is, Vlaar streeft hem ook nog wel voorbij.
Of "Heitinga nieuwe zondebok vBasten".quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef nz1900 het volgende:
Van Basten vindt Waterloo in Praag, dat wordt het nieuwe topic.
Henk Wismanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
Armenië uit moet kunnen. Henk Wisman wil ze leren spelen met vleugelspitsen en inschuivende verdedigers, dus dat kan best wel eens rammelen de eerste duels.
We krijgen toch niet zo'n Bruckner/Heinz lijntje he?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Maduro de buitenechtelijke zoon van Van Basten?
[afbeelding]
[afbeelding]
de gelijkenis is treffend.
En de neus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb daar al eens eerder over nagedacht, omdat Maduro een beetje dezelfde uitstraling en manier van praten heeft
En nu gaat het over het Nederlands Elftal en niet over Ajax, dus zanik niet zoquote:Op zondag 3 juli 2005 00:32 schreef nz1900 het volgende:
Ik dacht dat Hagenezen een hekel hadden aan Ajax ?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef nz1900 het volgende:
jij denkt zeker dat ik psv-supporter ben ? verkeerd ben AZ supporter, maar ik zie dat volledig onterecht Van Bommel, Ooijer en Bouma gepasseerd worden ten faveure van ZIJN ajax-vrienden en dat mag best eens aan de kaak worden gesteld.
Schrijf een brief naar Marco. Ik denk dat hij wel onder de indruk zal zijn van je argumenten.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef nz1900 het volgende:
jij denkt zeker dat ik psv-supporter bent ? verkeerd ben AZ supporter, maar ik zie dat volledig onterecht Van Bommel, Ooijer en Bouma gepasseerd worden em faveure van ZIJN ajax-vrienden en dat mag best eens aan de kaak worden gesteld.
ik proef een beetje bevooroordeeldheid in je posts.......daarnaast reageer je wel veel op mijn posts, terwijl je zei dat uitgepraat was met mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:39 schreef nz1900 het volgende:
jij denkt zeker dat ik psv-supporter bent ? verkeerd ben AZ supporter, maar ik zie dat volledig onterecht Van Bommel, Ooijer en Bouma gepasseerd worden em faveure van ZIJN ajax-vrienden en dat mag best eens aan de kaak worden gesteld.
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:43 schreef nz1900 het volgende:
alweer zo'n ajax-supporter.......zucht
omdat hij de aflevering van sesamstraat over tellen gemist heeftquote:Op zondag 3 juli 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?
Dat zal het zijn. Of hij is aan het tellen en kan haast niet geloven dat het er zo weinig zijn!quote:Op zondag 3 juli 2005 00:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat hij de aflevering van sesamstraat over tellen gemist heeft
Voetbalprimeur.nlquote:Van Basten maakt voorselectie bekend
02 augustus 2005, 19:03
Door: Wilbert van Dijk
Bondscoach Marco van Basten heeft de voorselectie voor het vriendschappelijke duel tegen Duitsland van 17 augustus bekend gemaakt. Op 12 augustus zal de bondscoach de definitieve selectie bekend maken.
Ajax en AZ zijn met beiden zes spelers de hofleveranciers bij deze voorselectie. Opvallende namen zijn Oscar Moens (Willem II) en Kiki Musampa (Manchester City). De wedstrijd tegen Duitsland, gastheer van het WK 2006, zal op 17 augustus om 20:30uur in Feyenoord-stadion de Kuip van start gaan.
De 31 spelers die deel uit maken van de voorselectie:
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Johnny Heitinga (Ajax), Tim de Cler, Jan Kromkamp, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en Andre Ooijer (allen PSV).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), Kiki Musampa (Manchester City) en Phillip Cocu (PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuyt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |