abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27812504
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:59 schreef gr8w8 het volgende:

Jawel. Ik blijf zijn bakkebaarden missen, wat er ook gebeurt.
Ja, ik ook. Hij lijkt de haarimplant van wijlen Rinus te hebben.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:19:09 #102
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27812676
Toch issie al te oud voor een reincarnatie.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27812805
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik snap zijn beleid ook niet, maar hij blijft maar winnen...
Grote dosis geluk, en alle (vooral jonge) spelers kijken toch wel naar hem op.
pi_27813568
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wereld kampioen word je van je levensdagen niet met dit team.
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27813588
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die zijn dan ook geen wereldkampioen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27813622
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zuid-Korea behaalde ook de halve finale in 2002, dus ik sluit niets uit.
pi_27813642
quote:

[..]

Die hadden dan ook een betere coach.
pi_27813671
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Zuid-Korea behaalde ook de halve finale in 2002, dus ik sluit niets uit.
Hadden ook een betere coach.
pi_27813692
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Hadden ook een betere coach.
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.
pi_27813816
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
pi_27814061
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

WK = EK + Brazilië en Argentinië...
www.thuisuiteten.nl
pi_27814189
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.
Het gaat erom dat het team als collectief goed functioneert, dat zie ik liever dan een matig presterend Nederlands elftal omdat Van Bommel er zo nodig in moet.

De bondscoach moet de spelers selecteren die hij de besten vindt. En tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
pi_27815050
quote:

[..]

Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjes
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:44:53 #114
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27815065
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.
Het gaat erom dat het team als collectief goed functioneert, dat zie ik liever dan een matig presterend Nederlands elftal omdat Van Bommel er zo nodig in moet.

De bondscoach moet de spelers selecteren die hij de besten vindt. En tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.

En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij
pi_27815135
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:

[..]

Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.

Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.
En als Van Bommel werkelijk zo goed, mag hij zich volgend seizoen laten zien bij Barcelonaals hij van die bank af komt
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:56:54 #116
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27815529
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:46 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.
En als Van Bommel werkelijk zo goed, mag hij zich volgend seizoen laten zien bij Barcelonaals hij van die bank af komt
Van Bommel heeft het hele seizoen bij psv laten zien wat hij kan, echt de grootste onzin opmerking van Van Basten dat hij het nu bij Barcelona moet bewijzen. Van Basten moet gewoon eerlijk zeggen dat hij het niet ziet zitten in van Bommel dan er steeds om heen draaien

En we hebben idd nog niet verloren, maar hoe lang gaat dat nog goed??? Ik hoop tot na de WK finale hoor, maar als hij zo door gaat ben ik er bang voor
pi_27817678
quote:

[..]

En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.

En hadden we die discussie niet al gevoerd?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27818116
quote:

[..]

Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 22:59:46 #119
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27821125
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook bang voor. Ik heb het al iest eerder gezegd in dit topic, ik ben bang dat vBasten te strak vast houdt aan zijn systeem zoals dat in zijn hoof zit en te weinig rekening houdt met de slechte kanten van zijn spelers én de goede kanten nauwelijks uitbuit. Je kan zeggen dat dat nu nog goed gaat, maar wat als er wat blessures meer komen?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27822511
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.

En hadden we die discussie niet al gevoerd?
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
pi_27822543
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Tali-banaan het volgende:

[..]

Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjes
Nee, ik hou niet zo van mannen met krullen.
pi_27831302
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Landzaat: halve finale Uefa cup
De Jong: kwartfinale CL

maar dat zegt allemaal niet echt veel, net als het feit dat v.bommel in de halve finale van de CL heeft gespeeld.
pi_27831332
En Seedorf heel veel prijzen heeft gewonnen
pi_27833552
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.
Dat is het juist. Van Basten heeft goddelijke hulp, dat kan niet anders.
www.thuisuiteten.nl
pi_27833845
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

't Is een reactie op jouw post dat hij is uitgegroeid tot één van de steunpilaren van PSV onder Hiddink.
Die fout toonde aan dat hij verdedigend slechts middelmatig is.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')