Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:59 schreef gr8w8 het volgende:
Jawel. Ik blijf zijn bakkebaarden missen, wat er ook gebeurt.
Grote dosis geluk, en alle (vooral jonge) spelers kijken toch wel naar hem op.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik snap zijn beleid ook niet, maar hij blijft maar winnen...
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wereld kampioen word je van je levensdagen niet met dit team.
Die zijn dan ook geen wereldkampioen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dacht ook iedereen van de Grieken en die hadden minder materiaal.
Die hadden dan ook een betere coach.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hadden ook een betere coach.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zuid-Korea behaalde ook de halve finale in 2002, dus ik sluit niets uit.
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.quote:
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment geen enkele aanleiding om te gaan twijfelen aan de kwaliteiten van Van Basten als coach.
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom van Bommel wegsturen terwijl hij onder Hiddink verder is gegroeid tot een van de belangrijkste spelers van PSV?
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Van Basten heeft een ander systeem voor ogen, dan dat Hiddink met PSV had. Van Bommel functioneert wel in dat systeem van Hiddink, maar komt niet tot zijn recht in het systeem van Van Basten. Dan lijkt het me meer dan logisch dat Van Basten de voorkeur geeft aan een andere speler die wel in dat systeem past.
Het gaat erom dat het team als collectief goed functioneert, dat zie ik liever dan een matig presterend Nederlands elftal omdat Van Bommel er zo nodig in moet.
De bondscoach moet de spelers selecteren die hij de besten vindt. En tot nu toe is dat altijd goed gegaan.
Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.
En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij![]()
Van Bommel heeft het hele seizoen bij psv laten zien wat hij kan, echt de grootste onzin opmerking van Van Basten dat hij het nu bij Barcelona moet bewijzen. Van Basten moet gewoon eerlijk zeggen dat hij het niet ziet zitten in van Bommel dan er steeds om heen draaienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks verloren, ondanks het feit dat het middenveld misschien overlopen werd. Nee, als ik Van Basten was zou ik het systeem lekker zo houden.
En als Van Bommel werkelijk zo goed, mag hij zich volgend seizoen laten zien bij Barcelonaals hij van die bank af komt
En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Ik heb het al iest eerder gezegd in dit topic, ik ben bang dat vBasten te strak vast houdt aan zijn systeem zoals dat in zijn hoof zit en te weinig rekening houdt met de slechte kanten van zijn spelers én de goede kanten nauwelijks uitbuit. Je kan zeggen dat dat nu nog goed gaat, maar wat als er wat blessures meer komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef The_M het volgende:
[..]
Het middenveld werd tegen Finland ook weer compleet overlopen, dus misschien moet van Basten zijn systeem aanpassen aan de beste spelers in plaats van zijn spelers aan te passen aan zijn systeem.
En idd, hij moet de beste spelers selecteren en daar hoort van Bommel zeker bij![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de hoofdschuldige voor het niet winnen van de Champions League.
En hadden we die discussie niet al gevoerd?![]()
Nee, ik hou niet zo van mannen met krullen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
Hehe, jij zou hem er zeker wel inzetten vanwege zn schattige krulletjes![]()
Landzaat: halve finale Uefa cupquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Dat is het juist. Van Basten heeft goddelijke hulp, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch niet realistisch om ervanuit te gaan dat Nederland net zoals Griekenland kan stunten? Ik vond Oranje in ieder geval in geen enkele wedstrijd overtuigen ook al hebben ze een boel gewonnen.
't Is een reactie op jouw post dat hij is uitgegroeid tot één van de steunpilaren van PSV onder Hiddink.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat je hem afrekend op die fout, kom op zeg. Die middevelders die er nu staan in Oranje kunnen niet eens zeggen dat ze aan de rand van de Champions League stonden (op Cocu na dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |