Het is ook nooit goed hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:41 schreef Againzender het volgende:
Half KLB staat vol met mensen die zeuren over de warmte
Nederlanders zeuren graag. Als er zoveel over het weer geklaagd wordt, dan zie ik dat als teken dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht gaat in dit land.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier in Nederland.
Altijd weer dat gezeur over het weer.
regent het, wilt men dat de zon schijnt.
En dan schijnt die zon eens een keer goed, is het weer niet goed.
*bak koffie vat
eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nederlanders zeuren graag. Als er zoveel over het weer geklaagd wordt, dan zie ik dat als teken dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht gaat in dit land.
Dat zijn geen fijne dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:09 schreef Maquiladora het volgende:
Vandaag ook weer met mijn moeder naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de uitslag van de leverscan, mocht dat niet goed zijn dan krijgt ze chemotherapie en anders moet ze op korte termijn weer geopereerd worden![]()
dit is nog koel vergeleken met wat we vanmiddag krijgen!quote:
Ach toch vind ik het wel lekker hoor die warmte.. ik zweet aan alle kanten.. maar toch voel ik me er wel lekker bij...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier in Nederland.
Altijd weer dat gezeur over het weer.
regent het, wilt men dat de zon schijnt.
En dan schijnt die zon eens een keer goed, is het weer niet goed.
*bak koffie vat
Hitte ?? of wat anders?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
Heuh een twentse cafe, hoef ik tenminste niks zinnigs te zeggen - heb ook nauwelijks geslapen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, er komt hier opeens koele lucht uit het plafond!
* trui aantrekt
dan moet het hoograofe zainquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan welk deel je van Lunetten ingaat.... Hoograven is mogelijk, Tolsteeg ook
Ok uurtje of 6 half 7quote:Anyway, je bent dicht bij me in de buurtZal wel effe zwaaien als je langs komt gepufd
![]()
ik wilde al net een suggestieve post gaan plaatsen, maar dat is dus niet meer nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
geen paniek !!!!
* Bjoro hoeft nog niet te puffen !
Heeeel rustig...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Rustig in VBL vanmorgen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |