Het is ook nooit goed hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:41 schreef Againzender het volgende:
Half KLB staat vol met mensen die zeuren over de warmte
Nederlanders zeuren graag. Als er zoveel over het weer geklaagd wordt, dan zie ik dat als teken dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht gaat in dit land.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier in Nederland.
Altijd weer dat gezeur over het weer.
regent het, wilt men dat de zon schijnt.
En dan schijnt die zon eens een keer goed, is het weer niet goed.
*bak koffie vat
eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nederlanders zeuren graag. Als er zoveel over het weer geklaagd wordt, dan zie ik dat als teken dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht gaat in dit land.
Dat zijn geen fijne dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:09 schreef Maquiladora het volgende:
Vandaag ook weer met mijn moeder naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de uitslag van de leverscan, mocht dat niet goed zijn dan krijgt ze chemotherapie en anders moet ze op korte termijn weer geopereerd worden![]()
dit is nog koel vergeleken met wat we vanmiddag krijgen!quote:
Ach toch vind ik het wel lekker hoor die warmte.. ik zweet aan alle kanten.. maar toch voel ik me er wel lekker bij...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier in Nederland.
Altijd weer dat gezeur over het weer.
regent het, wilt men dat de zon schijnt.
En dan schijnt die zon eens een keer goed, is het weer niet goed.
*bak koffie vat
Hitte ?? of wat anders?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
Heuh een twentse cafe, hoef ik tenminste niks zinnigs te zeggen - heb ook nauwelijks geslapen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, er komt hier opeens koele lucht uit het plafond!
* trui aantrekt
dan moet het hoograofe zainquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:27 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan welk deel je van Lunetten ingaat.... Hoograven is mogelijk, Tolsteeg ook
Ok uurtje of 6 half 7quote:Anyway, je bent dicht bij me in de buurtZal wel effe zwaaien als je langs komt gepufd
![]()
ik wilde al net een suggestieve post gaan plaatsen, maar dat is dus niet meer nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
geen paniek !!!!
* Bjoro hoeft nog niet te puffen !
Heeeel rustig...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Rustig in VBL vanmorgen!!
Of de Doorsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:35 schreef Maquiladora het volgende:
Goed weer om naar The Beatles te luisteren
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heeeel rustig...
Iedereen ligt languit te puffen van de hitte....
hmmm stufi nog niet binnen ... schiet niet op met die lui...
Tong luistert liever naar Radioheadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of de Doors
(al zal tong80 het wel niet met mij eens zijn)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nietes, het is hier gewoon druk op het werk
![]()
Of Blofquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:47 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Tong luistert liever naar Radiohead![]()
Geloof me, dat doe je normaal gesproken ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
hoef ik tenminste niks zinnigs te zeggen
Dat was duidelijk een inkoppertjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe je normaal gesproken ook niet.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geloof me, dat doe je normaal gesproken ook niet.
Ik heb er al 2 binnengehad... haha die vaders zijn dan zoooo paniekerigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
geen paniek !!!!
* Bjoro hoeft nog niet te puffen !
Een inpissertje zelfsquote:
Ik heb ff gereageerdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ik heb weer een topic in F en F geopend.
Ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Banaan?
Eitje manquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef Bananenman het volgende:
En weer thuis van school alwaar ik mijn allerlaatste wiskunde proefwerk van het jaar heb verpest. Klote perforaties en differentieren
Goed. Biertijd
ben benieuwd hoe ik me er door heen sla...ben normaal vrij nuchter, zul je zien dat ik net zo ga stressen zoals Edwin Janssen (jury-Idols) bij de tandarts !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er al 2 binnengehad... haha die vaders zijn dan zoooo paniekerig
Wat is het plan eigenlijk: thuis- of ziekenhuisbevalling?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ik me er door heen sla...ben normaal vrij nuchter, zul je zien dat ik net zo ga stressen zoals Edwin Janssen (jury-Idols) bij de tandarts !
Hoiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef Bananenman het volgende:
En weer thuis van school alwaar ik mijn allerlaatste wiskunde proefwerk van het jaar heb verpest. Klote perforaties en differentieren
Goed. Biertijd
[..]
Ja?
Eerst even douchen en ontbijten. Daarna ff in de rondte bellenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:14 schreef Bananenman het volgende:
Jawi. Rembrandt. Bier.
Oh jee, ik race er heen om hem dicht te smijtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ik heb weer een topic in F en F geopend.
*duimt voor de familie Maquiladoraquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:09 schreef Maquiladora het volgende:
Mogguh![]()
Aanstaande dinsdag ben ik pas jarig maar nu heb ik al mijn eerste verjaardagscadeautje binnen![]()
Vandaag ook weer met mijn moeder naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de uitslag van de leverscan, mocht dat niet goed zijn dan krijgt ze chemotherapie en anders moet ze op korte termijn weer geopereerd worden![]()
O ja het is al weer warm![]()
Alsof dat Gooise gat waar jij woont een station heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Eerst even douchen en ontbijten. Daarna ff in de rondte bellen.
Pak de trein hierheen, daan gaan we varen.
Naarden-Bussum en Hilversumquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Alsof dat Gooise gat waar jij woont een station heeft
Mja.. volgens mij welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef Bananenman het volgende:
Euh, ja. Denk ik. Toen ze zo nep gingen slaan en heel theatraal (ofzo) gingen vallen?
Hilversumquote:
Is die shit dit jaar weer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja.. volgens mij wel![]()
Er liep toen ook een gozer stoer rond in zn ADO shirt, waar wij algauw ruzie mee kregen.
Ja dat waren nog eens tijden.. HAHAHAHA![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Op verzoek van DIGGER en EW enkele foto's van de tweede HOOLS-mascotte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Geen idee...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is die shit dit jaar weer?
MEETING!111111![]()
lievquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Aaa wat een lief mannetjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
lijkt veel op vadersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
En laten we dat maar lekker zo houden!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liev
maar een twents café? er wordt niet eens twents geluld hier
Als we daaraan beginnen krijg je weer gelijk gezeur.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liev
maar een twents café? er wordt niet eens twents geluld hier
Glenn is toppie DIGquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef DIGGER het volgende:
Hij loopt al zo vreselijk goedEn is doorgaans zo zoet
Hoop dat nr. 2 net zo is/wordt.
En Bjoro, dit moet je ook als stimulans zien om je mascotte nu eindelijk eens te laten komen!
pfff.. wanne gekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:43 schreef JaWi het volgende:
* JaWi kijken is hoe lang het in de sportschool uit te houden is.
wat hij zegtquote:
Toemaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, doekje van 25 x 1.5 m is ook binnen. We kunnen aan de slag
![]()
slabbetje ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, doekje van 25 x 1.5 m is ook binnen. We kunnen aan de slag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |