Meer met de speklaag van een blauwe vinvisquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Together-Alone het volgende:
En met ''het kaliber Erica Terpstra'' worden ''brede'' vrouwen bedoeld?
Sjaal?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:07 schreef Together-Alone het volgende:
Ah, gelukkig, ik was al bang dat ik een nieuwe moest openen met bijbehorende OP.
Ja, speklaag, hmm.. Een strategische sjaal meenemen dan maar.
*erop wacht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:05 schreef RonaldV het volgende:
de officiele opening komt eraan!
Dit keer sta je er gelijk inquote:
lekkah!quote:
Bondage meet/shoot?quote:
Start your own meet!quote:
Joh...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:17 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dus niet. Laatmaar.![]()
F5 in oude topic?quote:
God nee, maar om nou in bikini voor de camera rond te springen is gewoon enigzins eng.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef RonaldV het volgende:
T-A, waar klaag jij over? Ik meen je wel eens in BH2 (nu US) voorbij te hebben zien komen, en ik kreeg daarbij geen visioenen van Greenpeace of zo.
Zomerjurk???quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
God nee, maar om nou in bikini voor de camera rond te springen is gewoon enigzins eng.
Zal ik...........?quote:
Mijn ideequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Springen hoeft niet hoor.. je mag ook gewoon stilstaan, -liggen of -zitten. Is voor de foto waarschijnlijk ook beterquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
God nee, maar om nou in bikini voor de camera rond te springen is gewoon enigzins eng.
Hahahahahahaha......neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik dacht nog, zal ik het anders formuleren..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Springen hoeft niet hoor.. je mag ook gewoon stilstaan, -liggen of -zitten. Is voor de foto waarschijnlijk ook beter
Wit t-shirtquote:
Ik denk dat je gewoon zomers gekleed moet gaan...de rest komt wel goed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik het anders formuleren..
Bij mij wel zo slimquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik het anders formuleren..
Dat kan best lekker zijn op een hete zomerdag.....quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hahahahahahaha......neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
zat nog ff aan een bikini te denken
![]()
Ja, kneem gewoon een weekendtas vol mee. Moet er wel iets goeds tussen zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon zomers gekleed moet gaan...de rest komt wel goed.
Of gewoon gekleed zoals je zelf graag wilquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon zomers gekleed moet gaan...de rest komt wel goed.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, kneem gewoon een weekendtas vol mee. Moet er wel iets goeds tussen zitten.
En nu duik ik mn bedje in. Trusten iedereen!
Ja...skibroek aan enzo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of gewoon gekleed zoals je zelf graag wil
Isoleert wel goed tegen de hittequote:
Als men graag een skibroek aan wilquote:
quote:
Kan best een leuk thema zijn....skien in de zomer...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als men graag een skibroek aan wildaar drijf je met een beetje geluk toch zo uit
ja das het beste.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, kneem gewoon een weekendtas vol mee. Moet er wel iets goeds tussen zitten.
En nu duik ik mn bedje in. Trusten iedereen!
De lokatie is van te voren globaal bepaald. Zo zijn we in Flevoland geweest bij een sluis en "de Aardzee" (landschapskunst). Dit voorjaar hebben we een ruine als lokatie genomen. Op de lokatie zoek je zelf een plekje waar je met je model(len) aan het fotograferen gaat. Je zit niet vast aan dat ene plekje, als je een andere plek ziet die je wel leuk lijkt fotografeer je daar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef rustig het volgende:
[..]
ja das het beste.
doe iets aan waar je je mooi maar ook prettig in voelt,
je kunt later altijd nog naar bikini of whatever toch?
heb trouwens niet eerder een fok fotomeet gedaan,
iedereen komt bij mekaar en gaat dan een beetje lokaties uitzoeken oid?
anyone?
Het bouwt zich op, eerst is iedereen onwennig en rommelt maar wat aan. Na verloop van tijd went het en zie je dat sommige mensen assertiever worden en dus ook meer "sturen".quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef rustig het volgende:
[..]
ja das het beste.
doe iets aan waar je je mooi maar ook prettig in voelt,
je kunt later altijd nog naar bikini of whatever toch?
heb trouwens niet eerder een fok fotomeet gedaan,
iedereen komt bij mekaar en gaat dan een beetje lokaties uitzoeken oid?
anyone?
Dat komt wel goed denk ik, ik ben toch al van plan een klein beetje te gaan dirigeren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
Als het zich maar een beetje mixed. ik bedoel, dat de mensen met geen 'model-shoot' ervaring niet in een groepje komen te zitten en de pro's in het andere. Want daar hebben beide groepen niet veel aan. Het is natuurlijk de kunst te leren van anderen en van je eigen fouten. Toch?? Ik heb zelf ook helemaal geen ervaring met model-shoots. Wat ik het meeste doe is concertfotografie voor-de-leuk van mijn favoriete band. En dan schiet je veelal met geluk een paar mooie foto's. Op de Lek-meet hoop ik toch veel mooie foto's te kunnen maken. Al-dan-niet met aanwijzingen van Re, Shark, Puckzzz enz..
"Nat" spel je in het engels iets anders, Ronquote:
Zekersquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:38 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dat komt wel goed denk ik, ik ben toch al van plan een klein beetje te gaan dirigeren.
Ik heb namelijk gemerkt dat dat werkt en ook gewaardeerd wordt......(toch...?...Xil, Shark...?)
Zet mij dan maar in de lijst als model/dirigentquote:
Als jij er bent schijnt de zon altijd... [insert slijm smilie]quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:13 schreef Rhanna het volgende:
En maar hopen dat het weer dan niet tegenvalt ...
Dat moet je aan die lange vragen, die is de regelneef van deze meetquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zet mij dan maar in de lijst als model/dirigent![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als jij er bent schijnt de zon altijd... [insert slijm smilie]
Owjajoh?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
"Nat" spel je in het engels iets anders, Ron
Komt niks van in, dan krijgt ie kapsones!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat moet je aan die lange vragen, die is de regelneef van deze meet
owquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Komt niks van in, dan krijgt ie kapsones!![]()
modellen krijgen dat al heel snel
* Gutteguttegut vraagt zich iets af....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Rhanna het volgende:
Tss. Als je zo doorgaat zoek je maar een vervanger voor me..![]()
Ik heb wel gevraagd om alleen de blauwe m&m's. En ik eis dropveters!![]()
dropveters zijn lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Rhanna het volgende:
Tss. Als je zo doorgaat zoek je maar een vervanger voor me..![]()
Ik heb wel gevraagd om alleen de blauwe m&m's. En ik eis dropveters!![]()
Drop = lekkerquote:
Ja.....?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut vraagt zich iets af....
Vooral blauwe...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:32 schreef HMaster-II het volgende:~knip~
Op de Lek-meet hoop ik toch veel mooie foto's te kunnen maken. Al-dan-niet met aanwijzingen van Re, Shark, Puckzzz enz..
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
tsss eerst eentje met steralures nu eentje met fotograafalures...![]()
Een paar blikken HJ is zeker te veel voor je???![]()
mooie vrouwelijke lichamen in bikiniquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:25 schreef Rhanna het volgende:
En alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden
Ik weet nog wel een ex-schoonmoeder.... Die wil je niet in bikini tegen je worden gebruiktquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vrouwelijke lichamen in bikini
Gebruik die maar tegen mij
Je bent een gescheiden man?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef HMaster-II het volgende:
Ik weet nog wel een ex-schoonmoeder.... Die wil je niet in bikini tegen je worden gebruikt![]()
Nee nooit getrouwd geweest...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent een gescheiden man?
wacht ik zal het ff specificeren voor de miereneukers onder ons
Dan kan je geen ex-schoonmoeder gehad hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef HMaster-II het volgende:
Nee nooit getrouwd geweest...
Bijna-schoonmoeder dan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan kan je geen ex-schoonmoeder gehad hebben.
Ik ga met je meequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef miarae het volgende:
*wil ook wel mee maar hou niet van bikini's enzo...beetje te groot maatje voor...
dus zolang ik in zomerse kleren mag of in een leuke pareo om mijn bovenlijf dan is het primaer zullen toch vast wel mooie foto's gemaakt kunnen worden van niet zo mooie nietslanke mensen toch?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef miarae het volgende:
*wil ook wel mee maar hou niet van bikini's enzo...beetje te groot maatje voor...
dus zolang ik in zomerse kleren mag of in een leuke pareo om mijn bovenlijf dan is het primaer zullen toch vast wel mooie foto's gemaakt kunnen worden van niet zo mooie nietslanke mensen toch?
Alles sal reg komquote:
Hebben ze nog niet gehoord dat Lowlands niet doorgaat dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Re het volgende:
aangezien het lowlands is die dag staan mijn modellen even on hold.... maar er zijn vast wel meer kandidaten
Lowlands shoot?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben ze nog niet gehoord dat Lowlands niet doorgaat dan?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....goed plan....kunnen we gelijk vragen of wat van die artiesten mee willen werken.....de zangeres van Nightwish of zoquote:
Zal een leuke groepsfoto wordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....goed plan....kunnen we gelijk vragen of wat van die artiesten mee willen werken.....de zangeres van Nightwish of zo![]()
Geen groepsfotoquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zal een leuke groepsfoto worden
Ik bedoelde de traditionele meet groepsfoto...quote:
Niks daarvan.. Tarja is mijn meisje!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....goed plan....kunnen we gelijk vragen of wat van die artiesten mee willen werken.....de zangeres van Nightwish of zo![]()
Tarja is niet van jouquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niks daarvan.. Tarja is mijn meisje!!!![]()
Als je boven de 100 kilo komt wel ja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tarja is niet van jouWedden dat ik groter en zeker zwaarder ben
Ik win het toch wel van je
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je boven de 100 kilo komt wel ja...![]()
En waarom heb jij op (fictie na) mijn hobbies gekopieerd?? Jij steelmensch..![]()
Wat voor film ga je halen HMasterquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:04 schreef HMaster-II het volgende:
Ik moet eerst nog naar de winkel voor zw/w films voor de analoog. En ik moet dan batt's halen voor de grip van de Eos300. En ik denk een grotere koffer voor all het materiaal.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef RonaldV het volgende:
Belangstelling:
Fotografen (vol):
Anitra
Asics
Blackbully
De_Warme_Bakker
Dr-Flash (a.k.a. "Fles")
HMaster-II
iamredreader
Lord Dreamer
Luap
mvdlubbe
Pea4fun
PdeHoog
Phoenixx
Re (met max 3 modellen)
RonaldV (met max 5 modelen)
rustig
Shark.Bait
Subhuman
Vliegvrager
Xilantof
Modellen:
Auticia
FlyingFox
Gutteguttegut
Marjo
mizix (+ twee modellen)
PeRi
Rhanna
Shreever
Toeps
Together_Alone
Weopj
+max 3 van Re
+max 5 van RonaldV
model & fotograaf:
Elefes
Het-Gele-Teken
nieuwe aanmeldingen:
De hoeveelheid modellen blijft een beetje achter, dus er is een stop op de fotografen, alleen modellen (m/v) kunnen nog aanmelden. We zitten nu aan zo'n 20 fotografen. Een groep van 40 mensen lijkt enorm veel, maar in de praktijk blijken er altijd weer mensen last minute af te vallen. Waarschijnlijk komen we uit op een groep van plm. 15 fotografen, met hopelijk nog wat meer modellen. Er is ruimte zat, dus de kans dat je elkaar voor de voeten loopt is niet zo heel erg groot.
Zouden er in US geen modellen te vinden zijn die mee zouden willen?
Ergens in Utrecht....maar dat boeit nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
megameet, waar is de lek eigelijk?
![]()
21 aug, weet niet of ik in t land ben dan , maar anders is t wel leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ergens in Utrecht....maar dat boeit nietGewoon meegaan
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
21 aug, weet niet of ik in t land ben dan , maar anders is t wel leuk![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eerst maar ff kijken of t van de week wat word
![]()
heb er zin in!!!!![]()
Zal ik je maar gewoon in het lijstje zetten?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eerst maar ff kijken of t van de week wat word
![]()
heb er zin in!!!!![]()
ja joh bestquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zal ik je maar gewoon in het lijstje zetten?
Nieuwe cameraquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mooie test case voor de nieuwe camera
Canon EOS 350D ( silver) + UV-Filter en 18-55 USM lens ipv de standaard.quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Canon EOS 350D ( silver) + UV-Filter en 18-55 USM lens ipv de standaard.
vandaag gekocht. , we gaan niet op vakantiedus koop je wat te hobbiën
Feliquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Canon EOS 350D ( silver) + UV-Filter en 18-55 USM lens ipv de standaard.
vandaag gekocht. , we gaan niet op vakantiedus koop je wat te hobbiën
Whehehehe...ik bedoelde meer dat jij en phoenixx er veel lol aan gaan hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Niet al te hoge verwachtigen hebben he . De apparatuur is goed, maar de fotograaf (m/v) moet er eerst mee om leren gaan.
zwartwitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:52 schreef Subhuman het volgende:
Hmm... Twijfel twijfel... Zwart-wit of kleur? Of allebei?
"Je moet ook meedoen, er komen een boel mooie wijven, waaronder een tweeling. Piccies zien?"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Maat van me wil wel voor model spelen. Met een beetje geluk krijg ik een andere maat van me ook zo gek
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef RonaldV het volgende:
"Je moet ook meedoen, er komen een boel mooie wijven, waaronder een tweeling. Piccies zien?"
*Kesselmeet foto's opent
Je neus wordt langerquote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik zal de tweeling noemen, al begrijp ik de fascinatie die mannen ervoor hebben niet....
quote:
Oh, ging het nog steeds over foto's?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Een fascinatie van een fotograaf voor tweelingen is toch wel te begrijpen?
Ik dacht het dus niet!quote:
Ik ben ook niet gefascineerd hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal ze van de week maar weer eens uitnodigen voor een drankje en hapje. En dan foto's laten zien van de fotografen voor wie ze moeten oppassen. En ik begin natuurlijk met degene die niet gefascineerd zegt te zijn.![]()
Het zijn mooie meiden, maar aan 1 heb ik genoeg, twee hoef ik nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal ze van de week maar weer eens uitnodigen voor een drankje en hapje. En dan foto's laten zien van de fotografen voor wie ze moeten oppassen. En ik begin natuurlijk met degene die niet gefascineerd zegt te zijn.![]()
Jij bent te oud manquote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:
wat zijn mijn kansen bij die ene? Net zo hoog als met Leonie?
28 is helemaal niet oud man! En Angel deed het ook met Buffy, en daar zat 339 jaar tussen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent te oud manZe zijn geinteresseerd in zo'n jonge god als ik
nou dat was een succes, niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
28 is helemaal niet oud man! En Angel deed het ook met Buffy, en daar zat 339 jaar tussen.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:37 schreef Re het volgende:
nou dat was een succes, niet?
Typisch weer een vrouwenopmerkingquote:
Regel wat supermodellen dan!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wil echte modellen op de meet potver![]()
En geen semi-charmed meisjes die ineens veranderen in demonen en andere griezels..![]()
Ik was al bezig hier in het noorden. Ik heb wel een paar, maar die moeten voor 17.00uur terug zijn voor het melken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Regel wat supermodellen dan!
Tot die tijd mag je het doen met degenen die moedig genoeg zijn om zich in te schrijven!
Ik zeik de modellen niet af. Ik ben alleen geen Buffy fan.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik was al bezig hier in het noorden. Ik heb wel een paar, maar die moeten voor 17.00uur terug zijn voor het melken.![]()
Geintje. Ik ben wel blij met de lijst die er nu al is hoor. En ik ben zo contact gestoord, dat ik geen modellen (m/v) durf te vragen.![]()
![]()
pssssst....RonaldV....volgens mij maakt HM maar een grapje hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Regel wat supermodellen dan!![]()
Tot die tijd mag je het doen met degenen die moedig genoeg zijn om zich in te schrijven!
beetje de modellen gaan zitten afzeiken...![]()
Je moet daar geen geintjes over maken. Zonder modellen geen meet. Je grapje hoeft maar in het verkeerde keelgat te schieten en dan is het zo overquote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zeik de modellen niet af. Ik ben alleen geen Buffy fan.
Wat Shark Zegt.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet daar geen geintjes over maken. Zonder modellen geen meet. Je grapje hoeft maar in het verkeerde keelgat te schieten en dan is het zo over
Als je iemand wil afzeiken, doe dat dan bij de fotografen. Mij bijvoorbeeld. Ik heb de huid van een olifant..
ja, dat was een voorzet. inkoppen die handel
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet daar geen geintjes over maken. Zonder modellen geen meet. Je grapje hoeft maar in het verkeerde keelgat te schieten en dan is het zo over
Als je iemand wil afzeiken, doe dat dan bij de fotografen. Mij bijvoorbeeld. Ik heb de huid van een olifant..
ja, dat was een voorzet. inkoppen die handel
quote:
Nee nog niet. Ik maak me op het moment eigenlijk nog even drukker om mijn vakantieplanningquote:Op maandag 4 juli 2005 21:30 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben eigenlijk heel braaf hoor.
Ronald, had jij al gedacht aan een carpool lijst ofzo???
Met daarbij of hij/zij zelf vervoer heeft of nodig heeft natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
Als iedereen op de lijst nou es zijn/haar woonplaats post, dan weet je een beetje wie waar vandaan komt en of er een pool ljst gemaakt kan worden voor de rest.
Modellen zijn altijd goedquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef mother-mother het volgende:
kan er eventueel nog een vriendin van mij ook mee als model?
leuke meid![]()
ja idd, westlandquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Modellen zijn altijd goed
edit: jij kwam uit Den Haag en omstreken he? Misschien moeten wij even kijken wat we kunnen regelen over meerijden en zo
ja hoor , als ie dan nog niet verkocht is iigquote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Eigen vervoerDan ga ik me niet druk maken nl.
kenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:09 schreef Together-Alone het volgende:
Ha vervoer, daar wilde ik net iets over vragen. Iemand uit omgeving Haarlemmermeer/Nieuw Vennep een plekje vrij?
Jawel, Uw plek is gereserveerd bij twingo airlinesquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jawel, Uw plek is gereserveerd bij twingo airlines
Zoek je vervoer, of bied je het juist aan?quote:
Ik zoek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoek je vervoer, of bied je het juist aan?
Ik heb mijn modellen gezegd dat het thema zomer is, en dat we aan het water zijn. Dus badkleding ligt wel in de lijn der verwachting. Ik heb alleen gemerkt dat een aantal modellen zich niet zo heel erg op hun gemak gaat voelen in alleen badkleding. Eerlijk gezegd lijkt dat me een beetje overdreven, ik ben nog nooit alleen maar Playmates tegengekomen op het strand (helaas).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Auticia het volgende:
Zeg, RonaldV, wat voor kledij had je in gedachten voor de modellen? Ik wil met alle plezier een bikini aanschaffen, maar begreep dat er weinig andere modellen zijn die van plan zijn half nakend voor de camera te staan.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Auticia het volgende:
Ik wil met alle plezier een bikini aanschaffen, maar begreep dat er weinig andere modellen zijn die van plan zijn half nakend voor de camera te staan.
Mag een zwemshort ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mocht je desondanks twijfelen: trek een badpak of bikini aan onder je zomerkleding, dan ben je van beiden voorzien.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
Ik trek geen bikini/badpak aan, maar mijn rok mag best natgespetterd worden hoor.![]()
![]()
Dat uitgerekend voor jou een bikini een probleem oplevert zeg...quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat uitgerekend voor jou een bikini een probleem oplevert zeg...![]()
je hebt een 400mm-lens....je hoeft niet eens in de buurt te komen van het waterquote:Op zondag 10 juli 2005 05:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Spetterend water en fotoapparatuur gaan zelden samen...
Ja waar is eigenlijk die foto van mij met de tieten van gutteguttegut?? Wie had die gemaakt in Kessel?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand een busje te leen? Er willen nog twee dames mee met mij
VW of Mercedes busje huren bij een dealer...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand een busje te leen? Er willen nog twee dames mee met mij
Voor geld doe ik veelquote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De exacte lokatie heb ik door privé-omstandigheden nog niet kunnen bekijken. Ik werk er in de buurt, dus ik ben van plan om het deze of volgende wek rond te maken, en een route beschrijving in elkaar te zetten.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef blackbully het volgende:
is er trouwens al een plek gevonden? of gaan we allemaal naar de lek rijden en hopen dat we allemaal het zelfde stukje land hebben uitgekozen?
heb eff terug gescroled maar kwam het nog niet tegen
Je gaat weer modelerenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:39 schreef purplerose het volgende:
* purplerose zich meldt.
PdeHoog, kan ik weer met jou meetuffen?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:08 schreef purplerose het volgende:
ja, laat ik gaan modeleren met mijn shamu lijf
lekker aan de waterkant geil in de lens kijken
Jij gaat ook een poging doen tot modelleren aan de waterkant en geil kijken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat moet leuke foto's opleveren voor chantage-materiaal
![]()
Weet wat je vraagtquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij gaat ook een poging doen tot modelleren aan de waterkant en geil kijken?
Ik wil ook chantage materiaal van jou dan he
Ik vraag wel of iemand met haar Bigma wil zwaaienquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
Weet wat je vraagtModelleren is geen probleem, maar dat geile kijken
Kut.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox en ik zeggen dit af.. Dag komt niet zo goed uit. Sorry
jammerquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:44 schreef Rhanna het volgende:
Purplerose.. ik ben niet zo goed in topografie, maar ligt Maassluis niet vlakbij Weert?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vraag wel of iemand met haar Bigma wil zwaaien
mocht Prupke echt niet mee blijken te gaan dan heb ik wel een plek over in de auto.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:48 schreef Rhanna het volgende:
* Rhanna zoekt ook vervoer... Omgeving Weert/EIndhoven. Iemand zo lief om dit brave meisje mee te nemen?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
* mother-mother heeft t gehoord , en tis echt waar!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft dit topic gespamt op Fok!radio
Nee, ik dacht ik wil niet alle negatieve puber reacties zien als ik op de radio komquote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother heeft t gehoord , en tis echt waar!![]()
je klonk leuk trouwens , maar je was niet meer op irc?![]()
Goh, en laat ik vandaag besloten hebben om niet meer (maar wel minder) naar Fok!radio te luisteren....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
Het is straks te downloadenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goh, en laat ik vandaag besloten hebben om niet meer (maar wel minder) naar Fok!radio te luisteren....
Jij...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
Jah was het eerste waar ik aandachtquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij...
jij...
jij...
...schaamteloze pluggert!
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik meld me aan als model onder voorbehoud en natuurlijk wil ik weten of jullie het ermee eens zijn
Eensch!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik meld me aan als model onder voorbehoud en natuurlijk wil ik weten of jullie het ermee eens zijn
Ik weet niet of ik 3 uur wil doorbaggeren om 2 minuten van jouw goddelijke stem te horen over deze fantastische meetquote:
Ik zit helemaal aan het einde..dus ff doorspoelen...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 3 uur wil doorbaggeren om 2 minuten van jouw goddelijke stem te horen over deze fantastische meet
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Tis een stream, dus dat zal niet gaan. en ik heb geen software om dat te omzeilen...als die bestaat...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik zit helemaal aan het einde..dus ff doorspoelen...
Ja nog bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als dank krijg je een rare foto van een hondje
Ik verheug me eropquote:Op maandag 18 juli 2005 23:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gaan we samen in t water spelen!
![]()
Volgens mij is het een mp3 file.....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis een stream, dus dat zal niet gaan. en ik heb geen software om dat te omzeilen...als die bestaat...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie wilt er mijn erectie fotogravefeffvveren?
*klik*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
ik was niet van plan mijn macro lens mee te nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
AU!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was niet van plan mijn macro lens mee te nemen
*meldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was niet van plan mijn macro lens mee te nemen
nou nee al dat gespetter kan mijn camera ook niet tegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Klinkt goed, maar Oldenzaal ligt niet erg centraal in het land. Met name voor de "westerlingen" is Twente nogal uit de buurt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:30 schreef Assiej het volgende:
Ik heb eens gelezen wat jullie allemaal doen. Ik woon zelf in Oldenzaal en wij hebben hier het Hulsbeek.. (Wat is het hulsbeek?) Dat is hier een soort "strand".. er is veel gras en er is ook water waar de meeste mensen in zwemmen. Er is een houten brug en een bos en ook nog een Skatebaan. Misschien een mooie locatie om foto's te nemen ?!..
Inderdaad. Die 'westerlingen' zijn nogal bang voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar Oldenzaal ligt niet erg centraal in het land. Met name voor de "westerlingen" is Twente nogal uit de buurt.
Jammerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad. Die 'westerlingen' zijn nogal bang voor de buitenwereld.Alles wat verder is dan 5 kilometer buiten hun dorps/stadsgrens is eng en achtergesteld. Terwijl ik als Noorderling (nee geen viking hoor
) wel een eind mag gaan rijden..
![]()
Onze laatste meet was in Limburg, vandaar dat we nu kozen voor een meer centraal gelegen lokatie. Maar ik hou je lokatie wel in mijn hoofd voor "mini-meets"quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jammer.. Ik vind het zelf een mooie locatie maarja ...
Trouwens hoe gaat dat allemaal met model zijn enzo??......
Ik ben wel btje geintereseerd *Ik ben zelf 15 jaar en ik heb wel foto's als jullie er wat willen zien moeten jullie maar een gil geven*
Thnxquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
mocht Prupke echt niet mee blijken te gaan dan heb ik wel een plek over in de auto.
spreek me er dus tegen die tijd maar op aan.
Hoe moet je er verder uit zien dan?!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Onze laatste meet was in Limburg, vandaar dat we nu kozen voor een meer centraal gelegen lokatie. Maar ik hou je lokatie wel in mijn hoofd voor "mini-meets"![]()
Hoe gaat het met model zijn? Nou, eigenlijk is het heel simpel: jij komt als model, en je poseert, in je eentje of samen met andere modellen. Een hele berg fotografen springt om je heen om fotos te maken. Aan het eind van de meet proberen we altijd een webserver te gebruiken om alle foto's (achter een wachtwoord) op te posten in een directory. Daar kun je je foto's vanaf halen. Sommige fotografen nemen zelf modellen mee, en daarmee maken ze aparte afspraken, ik beloof de mijne bijvoorbeeld altijd een CDROM of DVD met de foto's.
Als de meet een thema heeft probeer je je daar een beetje aan aan te passen, maar doe vooral kleding aan die je zelf leuk vind en waar je wel eens mee op de foto wil. Met make-up hetzelfde eigenlijk, je wil uiteraard leuk op de foto staan, dus zorg je dat je make-up naar jouw idee leuk zit. (Je kan ook make-up meenemen als je denkt ik zie het daar wel)quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe moet je er verder uit zien dan?!
Qua kleding en make-up ?!
Erg of juist niet erg ofso .. ?...
ik stem wel voor veel badkleding :pquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als de meet een thema heeft probeer je je daar een beetje aan aan te passen, maar doe vooral kleding aan die je zelf leuk vind en waar je wel eens mee op de foto wil. Met make-up hetzelfde eigenlijk, je wil uiteraard leuk op de foto staan, dus zorg je dat je make-up naar jouw idee leuk zit. (Je kan ook make-up meenemen als je denkt ik zie het daar wel)
Deze meet heeft thema zomer, dus zomerkleding of badkleding zou leuk zijn.
dus als er een bloedmooie vrouw model wil spelen moeten we nee gaan zeggen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef RonaldV het volgende:
Kolere... vandaag vroeg alweer iemand of ze me kon. Mogelijk met een vriendin erbij. Ik zeg niet graag nee, maar ik leg nu wel een erg grote stapel modellen in dit topic...
Wat vinden jullie?
En daarna wilde ik de lijst afsluiten trouwens. Als alle modellen (m/v) die zich hier en bij mij gemeld hebben ook daadwerkelijk meegaan dan zitten we op bijna 30 modellen vs 20 fotografen. Lijkt me wel zat eigenlijk zelfs als er last minute nog mensen afvallen.
Ik neem geen playmates mee. En ik zeg liever geen nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus als er een bloedmooie vrouw model wil spelen moeten we nee gaan zeggen?
ok. is goed. (wel leuk om mooie dames af te wijzen :p)
Als ik op mijn lijstje kijk dan zitten we met alle vriendinnen van fokkers op een stuk of 10 van de in totaal 50 die zich nu hebben aangemeld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef Auticia het volgende:
Hoeveel non-Fok!kers komen er dan?
als t teveel word , hoef ik niet perse mee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik op mijn lijstje kijk dan zitten we met alle vriendinnen van fokkers op een stuk of 10 van de in totaal 50 die zich nu hebben aangemeld.
Al moet ik je in berenvel met houten knuppel komen ophalen: jij doet mee!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
als t teveel word , hoef ik niet perse mee hoor![]()
2 plekken vrij dan
daar wil ik wel een paar foto's van maken :pquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Al moet ik je in berenvel met houten knuppel komen ophalen: jij doet mee!
Oeps... ik en mijn grote bek...
nee maar serieus , als t te druk wordquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Al moet ik je in berenvel met houten knuppel komen ophalen: jij doet mee!
Oeps... ik en mijn grote bek...
Ik ben serieus. Het is een Fok meet. Vandaar dat ik wil weten of iemand er bezwaar tegen heeft als er zo'n 10 niet Fok!sters bij lopen. Jij bent wel een Fok!ster, en dus schrap ik jou niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee maar serieus , als t te druk word![]()
jaaja.. maar zo makkelijk kom je niet van ons af hoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee maar serieus , als t te druk word![]()
nee maar ik neem wel n vriendin mee vandaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Het is een Fok meet. Vandaar dat ik wil weten of iemand er bezwaar tegen heeft als er zo'n 10 niet Fok!sters bij lopen. Jij bent wel een Fok!ster, en dus schrap ik jou niet.
Dat risico bestaat inderdaad. Om het over de opkomst bij slecht weer nog maar niet te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef rustig het volgende:
[..]
jaaja.. maar zo makkelijk kom je niet van ons af hoor!
waarschijnlijk zal je zien dat in de laatste twee weken
voor de meet zeker 1/3 van de mensen cancelt.
Had ik al over gedacht. Jij hebt het over één vriendin. Ik heb het over een stuk of 7-8 vrouwen die met mij mee willen. De Kessel-meet heeft iets te veel reclame gehad hier.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee maar ik neem wel n vriendin mee vandaar![]()
Ik vind het wat jammer. Niet dat ze van mij geschrapt hoeven te worden, zo erg is het niet, maar het is toch een Fok!meet, zoals je zegt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Het is een Fok meet. Vandaar dat ik wil weten of iemand er bezwaar tegen heeft als er zo'n 10 niet Fok!sters bij lopen. Jij bent wel een Fok!ster, en dus schrap ik jou niet.
Je hebt gelijk hoor! Ik had me alleen niet dusdanig ingelezen dat er ook mensen van buiten Fok! komen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat maakt het uit.. ik Heb liever een situatie dat ik van gekte niet weet waar ik allemaal foto's van moet maken dan dat 1 model door een hele horde fotografen beschoten word.... Sommige fotografen hebben misschine ideetjes voor 2 of meer modellen. Ik zou wel een 1 op 1 sessie (pun intended) met een model willen. En gezien de afzeggingsronde die nog moet komen (en 2 modellen die al niet kunnen-had je die al meegerekend?)
Kan je ze op de "reserve lijst" plaatsen anders?
Als er teveel modellen zijn kan jij toch ook gaan fotograferen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef Auticia het volgende:
Je hebt gelijk hoor! Ik had me alleen niet dusdanig ingelezen dat er ook mensen van buiten Fok! komen.
Als er geen gekke dingen gebeuren is de tweeling van de Kesselmeet weer mee. Daar had PdH het over. Voor Xila breng ik Leonie mee, en mijn vrouw wil nu ook wel eens zien hoe zo'n FOTmeet werkt. Daarnaast zijn er nog een paar dames die graag meewillen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat maakt het uit.. ik Heb liever een situatie dat ik van gekte niet weet waar ik allemaal foto's van moet maken dan dat 1 model door een hele horde fotografen beschoten word.... Sommige fotografen hebben misschien ideetjes voor 2 of meer modellen (PdeHoog had iets over een tweeling fotograferen). Ik zou wel een 1 op 1 sessie (
pun intended) met een model willen. En gezien de afzeggingsronde die nog moet komen (en 2 modellen die al niet kunnen-had je die al meegerekend?)
Kan je ze op de "reserve lijst" plaatsen anders?
Of allebei!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als er teveel modellen zijn kan jij toch ook gaan fotograferen?
Hear hearquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:49 schreef RonaldV het volgende:
Fok! is daarbij een middel, en geen doel.
zachte dwang zeker hequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef Graaf het volgende:
Ik ben gedwongen door Auticia om iig als model te komen.
( mannelijk model that is )
Ik mag van mijn vrouw geen Fok!-sters porren...quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef Re het volgende:
dus dat zal wel op 5 uitkomen Ronald, mijn modellen komen trouwens ook niet die doen lowlands maar dat had ik al eerder gemeldt ga dus ook niet op zoek naar externe mensen maar ga nog wel proberen wat fokkers te porren!!!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik mag van mijn vrouw geen Fok!-sters porren...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daarom neemt Re de honeurs graag voor je waar
* op topic titel wijst.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:41 schreef Assiej het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe meeting dan?! ....
Of is dat nog niet besproke..
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel III ) om aan je portfolio te werkenquote:Lijkt me wel gaaf om een x model te zijn voor jullie *Ik wil zelf graag fotomodel zijn bij een bureau* dus vandaar
Je hebt gelijk, ik was ze vergeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:
FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II)
Stop of geen stop, mits het nog doorgaat, ook al (staat hij/staan ze) niet op de lijst.
Wasbordjes:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:03 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt gelijk, ik was ze vergeten.![]()
Voor de dames: hebben ze wasbordjes, of lijken ze meer op jou en mij?
Mijn six-pack zit ook onder een goede isolatielaag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wasbordjes:
De luilak, die misschien zijn nest niet uit kan/wil komen bijna wel, de ander niet.
ik heb ook een wasbordje
ergens onder dat laagje vet![]()
Lokatie #1 heetquote:Op zondag 24 juli 2005 19:08 schreef blackbully het volgende:
ik ga voor lokatie 2
maar kan er een plaatsnaam met straat genoemd worden? makkelijker voor mijn navigatie :p
tja ben niet gek van wegenkaarten.
de laatste keer zorgde de fotografen dat ze een zooi kopietjes bij zich hadden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:11 schreef Auticia het volgende:
Wie zorgt er die dag voor alle contractjes?
Ow ja? hm, niks van gemerkt..Ik had iig geen contract bij me, zelf niks ondertekend en ook niet laten ondertekenen. Tot nog toe heb ik alleen met mondelinge afspraken gewerkt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de laatste keer zorgde de fotografen dat ze een zooi kopietjes bij zich hadden.
ik vraag me alleen af hoe dit deze meet gaat omdat ie wat massaler is...
Kan je me eens bij praten ? want vorige keer ( de Kesselmeet) heb ik niets van dit alles mee gekregen ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef Re het volgende:
om te voorkomen dat we 20x30x2 is 1200 contractjes moet verzorgen, we gewoon 1 basis contract meenemen ter inzage en het dan verder op een mondelinge afspraak vast te pinnen met eventuele aanpassinen etc.. Dit is in principe ook rechtsgeldig en zou je na afloop even in een mailtje kunnen bevestigen wat je hebt afgesproken
Ik denk dat Xila het heeft over een minimeet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kan je me eens bij praten ? want vorige keer ( de Kesselmeet) heb ik niets van dit alles mee gekregen ?
het was niet heel mini...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat Xila het heeft over een minimeet.
Midi meet danquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het was niet heel mini...
maar de sexy modellen en stoere zonnebrillen meet bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |