quote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand een busje te leen? Er willen nog twee dames mee met mij
VW of Mercedes busje huren bij een dealer...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand een busje te leen? Er willen nog twee dames mee met mij
Voor geld doe ik veelquote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat uitgerekend voor jou een bikini een probleem oplevert zeg...![]()
De exacte lokatie heb ik door privé-omstandigheden nog niet kunnen bekijken. Ik werk er in de buurt, dus ik ben van plan om het deze of volgende wek rond te maken, en een route beschrijving in elkaar te zetten.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef blackbully het volgende:
is er trouwens al een plek gevonden? of gaan we allemaal naar de lek rijden en hopen dat we allemaal het zelfde stukje land hebben uitgekozen?
heb eff terug gescroled maar kwam het nog niet tegen
Je gaat weer modelerenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:39 schreef purplerose het volgende:
* purplerose zich meldt.
PdeHoog, kan ik weer met jou meetuffen?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:08 schreef purplerose het volgende:
ja, laat ik gaan modeleren met mijn shamu lijf
lekker aan de waterkant geil in de lens kijken
Jij gaat ook een poging doen tot modelleren aan de waterkant en geil kijken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat moet leuke foto's opleveren voor chantage-materiaal
![]()
Weet wat je vraagtquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij gaat ook een poging doen tot modelleren aan de waterkant en geil kijken?
Ik wil ook chantage materiaal van jou dan he
Ik vraag wel of iemand met haar Bigma wil zwaaienquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
Weet wat je vraagtModelleren is geen probleem, maar dat geile kijken
Kut.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox en ik zeggen dit af.. Dag komt niet zo goed uit. Sorry
jammerquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:44 schreef Rhanna het volgende:
Purplerose.. ik ben niet zo goed in topografie, maar ligt Maassluis niet vlakbij Weert?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vraag wel of iemand met haar Bigma wil zwaaien
mocht Prupke echt niet mee blijken te gaan dan heb ik wel een plek over in de auto.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:48 schreef Rhanna het volgende:
* Rhanna zoekt ook vervoer... Omgeving Weert/EIndhoven. Iemand zo lief om dit brave meisje mee te nemen?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
* mother-mother heeft t gehoord , en tis echt waar!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft dit topic gespamt op Fok!radio
Nee, ik dacht ik wil niet alle negatieve puber reacties zien als ik op de radio komquote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother heeft t gehoord , en tis echt waar!![]()
je klonk leuk trouwens , maar je was niet meer op irc?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |