quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:44 schreef Rhanna het volgende:
Purplerose.. ik ben niet zo goed in topografie, maar ligt Maassluis niet vlakbij Weert?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vraag wel of iemand met haar Bigma wil zwaaien
mocht Prupke echt niet mee blijken te gaan dan heb ik wel een plek over in de auto.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:48 schreef Rhanna het volgende:
* Rhanna zoekt ook vervoer... Omgeving Weert/EIndhoven. Iemand zo lief om dit brave meisje mee te nemen?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox en ik zeggen dit af.. Dag komt niet zo goed uit. Sorry
* mother-mother heeft t gehoord , en tis echt waar!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft dit topic gespamt op Fok!radio
Nee, ik dacht ik wil niet alle negatieve puber reacties zien als ik op de radio komquote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother heeft t gehoord , en tis echt waar!![]()
je klonk leuk trouwens , maar je was niet meer op irc?![]()
Goh, en laat ik vandaag besloten hebben om niet meer (maar wel minder) naar Fok!radio te luisteren....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
Het is straks te downloadenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goh, en laat ik vandaag besloten hebben om niet meer (maar wel minder) naar Fok!radio te luisteren....
Jij...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
Jah was het eerste waar ik aandachtquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij...
jij...
jij...
...schaamteloze pluggert!
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik meld me aan als model onder voorbehoud en natuurlijk wil ik weten of jullie het ermee eens zijn
Eensch!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik meld me aan als model onder voorbehoud en natuurlijk wil ik weten of jullie het ermee eens zijn
Ik weet niet of ik 3 uur wil doorbaggeren om 2 minuten van jouw goddelijke stem te horen over deze fantastische meetquote:
Ik zit helemaal aan het einde..dus ff doorspoelen...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 3 uur wil doorbaggeren om 2 minuten van jouw goddelijke stem te horen over deze fantastische meet
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Tis een stream, dus dat zal niet gaan. en ik heb geen software om dat te omzeilen...als die bestaat...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik zit helemaal aan het einde..dus ff doorspoelen...
Ja nog bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als dank krijg je een rare foto van een hondje
Ik verheug me eropquote:Op maandag 18 juli 2005 23:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gaan we samen in t water spelen!
![]()
Volgens mij is het een mp3 file.....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis een stream, dus dat zal niet gaan. en ik heb geen software om dat te omzeilen...als die bestaat...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie wilt er mijn erectie fotogravefeffvveren?
*klik*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
ik was niet van plan mijn macro lens mee te nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
AU!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was niet van plan mijn macro lens mee te nemen
*meldquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was niet van plan mijn macro lens mee te nemen
nou nee al dat gespetter kan mijn camera ook niet tegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Klinkt goed, maar Oldenzaal ligt niet erg centraal in het land. Met name voor de "westerlingen" is Twente nogal uit de buurt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:30 schreef Assiej het volgende:
Ik heb eens gelezen wat jullie allemaal doen. Ik woon zelf in Oldenzaal en wij hebben hier het Hulsbeek.. (Wat is het hulsbeek?) Dat is hier een soort "strand".. er is veel gras en er is ook water waar de meeste mensen in zwemmen. Er is een houten brug en een bos en ook nog een Skatebaan. Misschien een mooie locatie om foto's te nemen ?!..
Inderdaad. Die 'westerlingen' zijn nogal bang voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar Oldenzaal ligt niet erg centraal in het land. Met name voor de "westerlingen" is Twente nogal uit de buurt.
Jammerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad. Die 'westerlingen' zijn nogal bang voor de buitenwereld.Alles wat verder is dan 5 kilometer buiten hun dorps/stadsgrens is eng en achtergesteld. Terwijl ik als Noorderling (nee geen viking hoor
) wel een eind mag gaan rijden..
![]()
Onze laatste meet was in Limburg, vandaar dat we nu kozen voor een meer centraal gelegen lokatie. Maar ik hou je lokatie wel in mijn hoofd voor "mini-meets"quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jammer.. Ik vind het zelf een mooie locatie maarja ...
Trouwens hoe gaat dat allemaal met model zijn enzo??......
Ik ben wel btje geintereseerd *Ik ben zelf 15 jaar en ik heb wel foto's als jullie er wat willen zien moeten jullie maar een gil geven*
Thnxquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
mocht Prupke echt niet mee blijken te gaan dan heb ik wel een plek over in de auto.
spreek me er dus tegen die tijd maar op aan.
Hoe moet je er verder uit zien dan?!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Onze laatste meet was in Limburg, vandaar dat we nu kozen voor een meer centraal gelegen lokatie. Maar ik hou je lokatie wel in mijn hoofd voor "mini-meets"![]()
Hoe gaat het met model zijn? Nou, eigenlijk is het heel simpel: jij komt als model, en je poseert, in je eentje of samen met andere modellen. Een hele berg fotografen springt om je heen om fotos te maken. Aan het eind van de meet proberen we altijd een webserver te gebruiken om alle foto's (achter een wachtwoord) op te posten in een directory. Daar kun je je foto's vanaf halen. Sommige fotografen nemen zelf modellen mee, en daarmee maken ze aparte afspraken, ik beloof de mijne bijvoorbeeld altijd een CDROM of DVD met de foto's.
Als de meet een thema heeft probeer je je daar een beetje aan aan te passen, maar doe vooral kleding aan die je zelf leuk vind en waar je wel eens mee op de foto wil. Met make-up hetzelfde eigenlijk, je wil uiteraard leuk op de foto staan, dus zorg je dat je make-up naar jouw idee leuk zit. (Je kan ook make-up meenemen als je denkt ik zie het daar wel)quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe moet je er verder uit zien dan?!
Qua kleding en make-up ?!
Erg of juist niet erg ofso .. ?...
ik stem wel voor veel badkleding :pquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als de meet een thema heeft probeer je je daar een beetje aan aan te passen, maar doe vooral kleding aan die je zelf leuk vind en waar je wel eens mee op de foto wil. Met make-up hetzelfde eigenlijk, je wil uiteraard leuk op de foto staan, dus zorg je dat je make-up naar jouw idee leuk zit. (Je kan ook make-up meenemen als je denkt ik zie het daar wel)
Deze meet heeft thema zomer, dus zomerkleding of badkleding zou leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |