Modellen zijn altijd goedquote:Op maandag 4 juli 2005 23:00 schreef mother-mother het volgende:
kan er eventueel nog een vriendin van mij ook mee als model?
leuke meid![]()
ja idd, westlandquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Modellen zijn altijd goed
edit: jij kwam uit Den Haag en omstreken he? Misschien moeten wij even kijken wat we kunnen regelen over meerijden en zo
ja hoor , als ie dan nog niet verkocht is iigquote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Eigen vervoerDan ga ik me niet druk maken nl.
kenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:09 schreef Together-Alone het volgende:
Ha vervoer, daar wilde ik net iets over vragen. Iemand uit omgeving Haarlemmermeer/Nieuw Vennep een plekje vrij?
Jawel, Uw plek is gereserveerd bij twingo airlinesquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jawel, Uw plek is gereserveerd bij twingo airlines
Zoek je vervoer, of bied je het juist aan?quote:
Ik zoek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoek je vervoer, of bied je het juist aan?
Ik heb mijn modellen gezegd dat het thema zomer is, en dat we aan het water zijn. Dus badkleding ligt wel in de lijn der verwachting. Ik heb alleen gemerkt dat een aantal modellen zich niet zo heel erg op hun gemak gaat voelen in alleen badkleding. Eerlijk gezegd lijkt dat me een beetje overdreven, ik ben nog nooit alleen maar Playmates tegengekomen op het strand (helaas).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Auticia het volgende:
Zeg, RonaldV, wat voor kledij had je in gedachten voor de modellen? Ik wil met alle plezier een bikini aanschaffen, maar begreep dat er weinig andere modellen zijn die van plan zijn half nakend voor de camera te staan.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:04 schreef Auticia het volgende:
Ik wil met alle plezier een bikini aanschaffen, maar begreep dat er weinig andere modellen zijn die van plan zijn half nakend voor de camera te staan.
Mag een zwemshort ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mocht je desondanks twijfelen: trek een badpak of bikini aan onder je zomerkleding, dan ben je van beiden voorzien.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
Ik trek geen bikini/badpak aan, maar mijn rok mag best natgespetterd worden hoor.![]()
![]()
Dat uitgerekend voor jou een bikini een probleem oplevert zeg...quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat uitgerekend voor jou een bikini een probleem oplevert zeg...![]()
je hebt een 400mm-lens....je hoeft niet eens in de buurt te komen van het waterquote:Op zondag 10 juli 2005 05:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Spetterend water en fotoapparatuur gaan zelden samen...
Ja waar is eigenlijk die foto van mij met de tieten van gutteguttegut?? Wie had die gemaakt in Kessel?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat uitgerekend voor jou een bikini een probleem oplevert zeg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |