Meer met de speklaag van een blauwe vinvisquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Together-Alone het volgende:
En met ''het kaliber Erica Terpstra'' worden ''brede'' vrouwen bedoeld?
Sjaal?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:07 schreef Together-Alone het volgende:
Ah, gelukkig, ik was al bang dat ik een nieuwe moest openen met bijbehorende OP.
Ja, speklaag, hmm.. Een strategische sjaal meenemen dan maar.
*erop wacht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:05 schreef RonaldV het volgende:
de officiele opening komt eraan!
Dit keer sta je er gelijk inquote:
lekkah!quote:
Bondage meet/shoot?quote:
Start your own meet!quote:
Joh...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:17 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dus niet. Laatmaar.![]()
F5 in oude topic?quote:
God nee, maar om nou in bikini voor de camera rond te springen is gewoon enigzins eng.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef RonaldV het volgende:
T-A, waar klaag jij over? Ik meen je wel eens in BH2 (nu US) voorbij te hebben zien komen, en ik kreeg daarbij geen visioenen van Greenpeace of zo.
Zomerjurk???quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
God nee, maar om nou in bikini voor de camera rond te springen is gewoon enigzins eng.
Zal ik...........?quote:
Mijn ideequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Springen hoeft niet hoor.. je mag ook gewoon stilstaan, -liggen of -zitten. Is voor de foto waarschijnlijk ook beterquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
God nee, maar om nou in bikini voor de camera rond te springen is gewoon enigzins eng.
Hahahahahahaha......neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik dacht nog, zal ik het anders formuleren..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Springen hoeft niet hoor.. je mag ook gewoon stilstaan, -liggen of -zitten. Is voor de foto waarschijnlijk ook beter
Wit t-shirtquote:
Ik denk dat je gewoon zomers gekleed moet gaan...de rest komt wel goed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik het anders formuleren..
Bij mij wel zo slimquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik het anders formuleren..
Dat kan best lekker zijn op een hete zomerdag.....quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hahahahahahaha......neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
zat nog ff aan een bikini te denken
![]()
Ja, kneem gewoon een weekendtas vol mee. Moet er wel iets goeds tussen zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon zomers gekleed moet gaan...de rest komt wel goed.
Of gewoon gekleed zoals je zelf graag wilquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon zomers gekleed moet gaan...de rest komt wel goed.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, kneem gewoon een weekendtas vol mee. Moet er wel iets goeds tussen zitten.
En nu duik ik mn bedje in. Trusten iedereen!
Ja...skibroek aan enzo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of gewoon gekleed zoals je zelf graag wil
Isoleert wel goed tegen de hittequote:
Als men graag een skibroek aan wilquote:
quote:
Kan best een leuk thema zijn....skien in de zomer...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als men graag een skibroek aan wildaar drijf je met een beetje geluk toch zo uit
ja das het beste.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, kneem gewoon een weekendtas vol mee. Moet er wel iets goeds tussen zitten.
En nu duik ik mn bedje in. Trusten iedereen!
De lokatie is van te voren globaal bepaald. Zo zijn we in Flevoland geweest bij een sluis en "de Aardzee" (landschapskunst). Dit voorjaar hebben we een ruine als lokatie genomen. Op de lokatie zoek je zelf een plekje waar je met je model(len) aan het fotograferen gaat. Je zit niet vast aan dat ene plekje, als je een andere plek ziet die je wel leuk lijkt fotografeer je daar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef rustig het volgende:
[..]
ja das het beste.
doe iets aan waar je je mooi maar ook prettig in voelt,
je kunt later altijd nog naar bikini of whatever toch?
heb trouwens niet eerder een fok fotomeet gedaan,
iedereen komt bij mekaar en gaat dan een beetje lokaties uitzoeken oid?
anyone?
Het bouwt zich op, eerst is iedereen onwennig en rommelt maar wat aan. Na verloop van tijd went het en zie je dat sommige mensen assertiever worden en dus ook meer "sturen".quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef rustig het volgende:
[..]
ja das het beste.
doe iets aan waar je je mooi maar ook prettig in voelt,
je kunt later altijd nog naar bikini of whatever toch?
heb trouwens niet eerder een fok fotomeet gedaan,
iedereen komt bij mekaar en gaat dan een beetje lokaties uitzoeken oid?
anyone?
Dat komt wel goed denk ik, ik ben toch al van plan een klein beetje te gaan dirigeren.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
Als het zich maar een beetje mixed. ik bedoel, dat de mensen met geen 'model-shoot' ervaring niet in een groepje komen te zitten en de pro's in het andere. Want daar hebben beide groepen niet veel aan. Het is natuurlijk de kunst te leren van anderen en van je eigen fouten. Toch?? Ik heb zelf ook helemaal geen ervaring met model-shoots. Wat ik het meeste doe is concertfotografie voor-de-leuk van mijn favoriete band. En dan schiet je veelal met geluk een paar mooie foto's. Op de Lek-meet hoop ik toch veel mooie foto's te kunnen maken. Al-dan-niet met aanwijzingen van Re, Shark, Puckzzz enz..
"Nat" spel je in het engels iets anders, Ronquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |