ja joh bestquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zal ik je maar gewoon in het lijstje zetten?
Nieuwe cameraquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mooie test case voor de nieuwe camera
Canon EOS 350D ( silver) + UV-Filter en 18-55 USM lens ipv de standaard.quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Canon EOS 350D ( silver) + UV-Filter en 18-55 USM lens ipv de standaard.
vandaag gekocht. , we gaan niet op vakantiedus koop je wat te hobbiën
Feliquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Canon EOS 350D ( silver) + UV-Filter en 18-55 USM lens ipv de standaard.
vandaag gekocht. , we gaan niet op vakantiedus koop je wat te hobbiën
Whehehehe...ik bedoelde meer dat jij en phoenixx er veel lol aan gaan hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Niet al te hoge verwachtigen hebben he . De apparatuur is goed, maar de fotograaf (m/v) moet er eerst mee om leren gaan.
zwartwitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:52 schreef Subhuman het volgende:
Hmm... Twijfel twijfel... Zwart-wit of kleur? Of allebei?
"Je moet ook meedoen, er komen een boel mooie wijven, waaronder een tweeling. Piccies zien?"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Maat van me wil wel voor model spelen. Met een beetje geluk krijg ik een andere maat van me ook zo gek
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef RonaldV het volgende:
"Je moet ook meedoen, er komen een boel mooie wijven, waaronder een tweeling. Piccies zien?"
*Kesselmeet foto's opent
Je neus wordt langerquote:Op maandag 4 juli 2005 13:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik zal de tweeling noemen, al begrijp ik de fascinatie die mannen ervoor hebben niet....
quote:
Oh, ging het nog steeds over foto's?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Een fascinatie van een fotograaf voor tweelingen is toch wel te begrijpen?
Ik dacht het dus niet!quote:
Ik ben ook niet gefascineerd hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal ze van de week maar weer eens uitnodigen voor een drankje en hapje. En dan foto's laten zien van de fotografen voor wie ze moeten oppassen. En ik begin natuurlijk met degene die niet gefascineerd zegt te zijn.![]()
Het zijn mooie meiden, maar aan 1 heb ik genoeg, twee hoef ik nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal ze van de week maar weer eens uitnodigen voor een drankje en hapje. En dan foto's laten zien van de fotografen voor wie ze moeten oppassen. En ik begin natuurlijk met degene die niet gefascineerd zegt te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |