Jij bent te oud manquote:Op maandag 4 juli 2005 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:
wat zijn mijn kansen bij die ene? Net zo hoog als met Leonie?
28 is helemaal niet oud man! En Angel deed het ook met Buffy, en daar zat 339 jaar tussen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent te oud manZe zijn geinteresseerd in zo'n jonge god als ik
nou dat was een succes, niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
28 is helemaal niet oud man! En Angel deed het ook met Buffy, en daar zat 339 jaar tussen.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:37 schreef Re het volgende:
nou dat was een succes, niet?
Typisch weer een vrouwenopmerkingquote:
Regel wat supermodellen dan!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wil echte modellen op de meet potver![]()
En geen semi-charmed meisjes die ineens veranderen in demonen en andere griezels..![]()
Ik was al bezig hier in het noorden. Ik heb wel een paar, maar die moeten voor 17.00uur terug zijn voor het melken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Regel wat supermodellen dan!
Tot die tijd mag je het doen met degenen die moedig genoeg zijn om zich in te schrijven!
Ik zeik de modellen niet af. Ik ben alleen geen Buffy fan.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik was al bezig hier in het noorden. Ik heb wel een paar, maar die moeten voor 17.00uur terug zijn voor het melken.![]()
Geintje. Ik ben wel blij met de lijst die er nu al is hoor. En ik ben zo contact gestoord, dat ik geen modellen (m/v) durf te vragen.![]()
![]()
pssssst....RonaldV....volgens mij maakt HM maar een grapje hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Regel wat supermodellen dan!![]()
Tot die tijd mag je het doen met degenen die moedig genoeg zijn om zich in te schrijven!
beetje de modellen gaan zitten afzeiken...![]()
Je moet daar geen geintjes over maken. Zonder modellen geen meet. Je grapje hoeft maar in het verkeerde keelgat te schieten en dan is het zo overquote:Op maandag 4 juli 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zeik de modellen niet af. Ik ben alleen geen Buffy fan.
Wat Shark Zegt.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet daar geen geintjes over maken. Zonder modellen geen meet. Je grapje hoeft maar in het verkeerde keelgat te schieten en dan is het zo over
Als je iemand wil afzeiken, doe dat dan bij de fotografen. Mij bijvoorbeeld. Ik heb de huid van een olifant..
ja, dat was een voorzet. inkoppen die handel
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet daar geen geintjes over maken. Zonder modellen geen meet. Je grapje hoeft maar in het verkeerde keelgat te schieten en dan is het zo over
Als je iemand wil afzeiken, doe dat dan bij de fotografen. Mij bijvoorbeeld. Ik heb de huid van een olifant..
ja, dat was een voorzet. inkoppen die handel
quote:
Nee nog niet. Ik maak me op het moment eigenlijk nog even drukker om mijn vakantieplanningquote:Op maandag 4 juli 2005 21:30 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben eigenlijk heel braaf hoor.
Ronald, had jij al gedacht aan een carpool lijst ofzo???
Met daarbij of hij/zij zelf vervoer heeft of nodig heeft natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
Als iedereen op de lijst nou es zijn/haar woonplaats post, dan weet je een beetje wie waar vandaan komt en of er een pool ljst gemaakt kan worden voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |