CO n carne bedoel je zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
leuke titel
Ik schuif wel aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef DeTolk het volgende:
Het leuke is, vanavond eet ik ook nog Chili con carne, dus titel met dubbele bedoeling
Ingredienten:quote:
Blauwtje gelopen ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga maar een SCH worden bij de meiden lukt het toch niet
Soort van.quote:
20 kilo aankomen - penisvergroting - van echte muziek en katten leren houdenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga maar een SCH worden
SCH geeft tips.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
20 kilo aankomen - penisvergroting - van echte muziek en katten leren houden
Eén trouwens teveel trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:25 schreef DeTolk het volgende:
Sorry trouwens voor de TT trouwens SCH
Hmmz ben juist aan het afvallen maar ik houd van echt muziek en ben wel dieren freakquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
20 kilo aankomen - penisvergroting - van echte muziek en katten leren houden
En de penisch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz ben juist aan het afvallen maar ik houd van echt muziek en ben wel dieren freak
3 van de 2 toch best een goede score
Als jij die rommel waar jij naar luistert onder muziek schaart...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ben juist aan het afvallen maar ik houd van echt muziek en ben wel dieren freak
3 van de 2 toch best een goede score
M'n rechterhand klaagt nooit dus zal wel goed zittenquote:
Ik luister ook Queen en UB40 en wat Rolling Stones enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij die rommel waar jij naar luistert onder muziek schaart...
En vroeger heeft bestookt, maar goed, muziek waar geen bas inzit word al snel beter gevonden...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik luister ook Queen en UB40 en wat Rolling Stones enzo.
En ik blijf erbij dat bijv de oude nr's van Tiesto en de meeste nr's van Promo met meer gevoel zijn gemaakt dan wat nu de Top 40 bestookt
Kijk, daar gaat het fout!quote:
En het is gemaakt met een computer ook altijd zo irritant argument, ja natuurlijk gebruiken ze de pc maar dat doet momenteel elke artiest.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En vroeger heeft bestookt, maar goed, muziek waar geen bas inzit word al snel beter gevonden...
Gisteren kondigde Ruud de Wild een zogenaamd nieuw superwereldnummer aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En vroeger heeft bestookt, maar goed, muziek waar geen bas inzit word al snel beter gevonden...
Dat is momenteel elk nummer.... paar instrumenten in de pc inladen.... btje vals zingen.. bewerken in de pc en hoppa plaatje is af. Dan luister ik liever naar Promo die tig keer creatiever is met z'n "pc'tje" en z'n syntherseizers dan een Robbie Wiliams die er zo wat uitstampt;.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren kondigde Ruud de Wild een zogenaamd nieuw superwereldnummer aan.
Was ook zo'n Tiesto stampestamp variant - sorry hoor, maar ik vind het geen muziek - wel computergeknutsel.
Dit waren de eerste boosdoeners SCHquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren kondigde Ruud de Wild een zogenaamd nieuw superwereldnummer aan.
Was ook zo'n Tiesto stampestamp variant - sorry hoor, maar ik vind het geen muziek - wel computergeknutsel.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*slaat SCHaamsmilie van gezicht, en plakt er een trotssmilie voor in de plaats![]()
Hoe heet je caafjequote:Op woensdag 22 juni 2005 16:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon moet z'n cavia nog verschonen maar kan de zak zaagsel niet vinden
Geen blasse anuseeeh ahnung.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En om welk nummer zou het moeten gaan SCH?
Niet onthouden zeker
Hehehe geen Sylvie erbij, kleine Cavia's hebben we hier al eerder gehad. "3 mannetjes" zei de verkoper. Mjah het was 1 mannetje en 2 vrouwtjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooohhhh en wanneer komt er een Sylvietje bij
Ik ga afsluiten, tot over 60 km
STERFquote:
Rickie Lake ?quote:
20.30 de kick off.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
Hoe laat voetbalt Quincy?
jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht al, wie is die gast.
Ben je druk de laatste tijd SJ?
Je PC.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Is Fok aan het raar doen of is m'n PC weer overstuur ?
Heu.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef Bananenman het volgende:
Jalala.
Even kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:21 schreef Bananenman het volgende:
Lees je sms eens, aap.
dank.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat iedere hool al in de verjaardagskalender op jarig.nl? Zo niet, voeg jezelf dan even toe.
E-mail golfer@fok.nl wachtwoord: hools
Alleen dat laatste. Wiet, bier en hoeren moet je zelf meenemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Banaan, 160 is dat inclusief hoeren, wiet, bier en overnachtingen ofzo?
Doe danquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
Ik gooi msn wel even aan, ik ben dement als de pest.
Fabregas is op dezelfde dag jarig als wijquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
Ik gooi msn wel even aan, ik ben dement als de pest.
Die kerel is hoerengoed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fabregas is op dezelfde dag jarig als wij![]()
Dan heb je mazzel, want het wordt 3-1quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
vanavond moet het maar 3-1 worden, dan verdien k weer 8 euro
Kijken of het dit keer wel lukt om de ruit van die rondvaartboot in te gooien en in de gracht te donderenquote:
quote:
Hoiquote:
Veel reacties heb ie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi of banaan nog op zoek naar neuzen shirts?
[TK] 2 Ajax-shirts
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zit er 5 min na te kijken en nu zie ik pas wat het is...
Zijn er nog kaarten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Als NL vanavond wint, dan kan ik zaterdag weer tussen de Oranje josties gaan zitten!
Nou nee dank jequote:Op woensdag 22 juni 2005 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi of banaan nog op zoek naar neuzen shirts?
[TK] 2 Ajax-shirts
Geen idee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:
Zijn er nog kaarten?
terecht ik hoorde het hier nogquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Komt godverdomme de politie aan de deur of de muziek zachter kan.
"HE WAT!!! Ik hoor U niet want de muziek staat hard!!!'quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Komt godverdomme de politie aan de deur of de muziek zachter kan.
Goedenavond!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:01 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
dadelijk nog ff badmintonnen en dan bbqen en zaufen op de feestavond van badminton
OK!quote:
Hazesquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren ze niet zo gecharmeerd van K3?
Metallica staar er nu ook opquote:
Vak N van Na-het-zingen-de-kerk-uit?quote:
Welke Metallica ?quote:
Leuk! Kunnen we eindelijk knuffelen!quote:
Neuh, alleen die oudere shit. Ride the Lightning en Master of Puppetjes. Alles na 1990 ben ik een beetje verdrietig van.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Metallica ?
De goede van voor 1993![]()
of de wanvertonning anno 2005 ?![]()
Doe je FIIIR shirt aan, dan herkennen we je!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuk! Kunnen we eindelijk knuffelen!
Volgende week vak S van Spuit hem er inquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vak N van Na-het-zingen-de-kerk-uit?
Zoek de CLANN 88 vlag achter de goal, en je vind mij (met een Joodse kameraad van me!)quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:16 schreef Bananenman het volgende:
Doe je FIIIR shirt aan, dan herkennen we je!
Mooi, dan drinken we bier! Joden zijn keilief namelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoek de CLANN 88 vlag achter de goal, en je vind mij (met een Joodse kameraad van me!)
Deal, maar als jullie mij kwaad willen doen springt hij wel voor mij in de bres!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:18 schreef JaWi het volgende:
Mooi, dan drinken we bier! Joden zijn keilief namelijk.
Ik doe nooit mensen kwaadquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Deal, maar als jullie mij kwaad willen doen springt hij wel voor mij in de bres!![]()
Waarom zouden ze een josti kwaad willen doen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Deal, maar als jullie mij kwaad willen doen springt hij wel voor mij in de bres!![]()
Misschien kwijl ik per ongeluk Bananeman z'n Burberry AFCA trui onder!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
Waarom zouden ze een josti kwaad willen doen?![]()
Smeer jij mijn navel even in met aftersunquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een josti kwaad willen doen?![]()
Er zitten blauwe pluisjes inquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Smeer jij mijn navel even in met aftersun.
Dat zijn inderdaad de 2 beste albumsquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, alleen die oudere shit. Ride the Lightning en Master of Puppetjes. Alles na 1990 ben ik een beetje verdrietig van.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien kwijl ik per ongeluk Bananeman z'n Burberry AFCA trui onder!
Die slagroom kietelt!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH likt navel schoon en spuit er wit spul in![]()
Eenschquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de 2 beste albums
Kill' em All And Justice en Black Album zijn ook nog aanhoorbaar, met name Dyers' Eve. Maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan met ze
Niet zoveel smiles posten jijquote:
Bang dat jij ook uit de kast moet komen?quote:
En ondertussen heeft de politie het druk met mensen die hun muziek hard aan hebben staan..quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
Tof, er is ergens brand hier in de buurt. Even kijken.
Heb ik al gedaan... ik ben bi.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Bang dat jij ook uit de kast moet komen?
Bierdrinken inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoek de CLANN 88 vlag achter de goal, en je vind mij (met een Joodse kameraad van me!)
quote:
Waarom heb jij Joodse kameradenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien kwijl ik per ongeluk Bananeman z'n Burberry AFCA trui onder!
In Volendam is een halve liter bier ¤1,60quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Halve liters Bavaria uit milkshake bekers!
Wat voor derrie krijg je dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In Volendam is een halve liter bier ¤1,60 [afbeelding]
zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Heeft Metallica goede albums??
Ondertussen ben je wel van MSN af, tuigquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Also. Also. Also. ik ga zo maar eens eten.
Vast wel. Anders zijn ze er vrijdag welquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ondertussen ben je wel van MSN af, tuig
Hoe zit het met die gast? Nog steeds panne?
Als Limburger loop je dat risico.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:43 schreef Bananenman het volgende:
Waarom heb jij Joodse kameraden
It just ain't right weetjewel.
Dat is helemaal treurigquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als Limburger loop je dat risico.
Het grootste deel van mijn kameraden zijn psv'ers........
Sunset van Ron van den Beuken als ik me niet vergisquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En om welk nummer zou het moeten gaan SCH?
Niet onthouden zeker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij FCD wel ja..
Wat een losers zijn dat![]()
Blijf dan ook gewoon van die Coke af...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering verdoving raakt uitgewerkt en m'n hele rechter kaak doet pijn
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon van die Coke af...
kwartiertje fokken en dan ........quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef Eilanden het volgende:
Net op tijd! Net een stroomstoring van 45 minuten gehad! Hele wijk lag eruit![]()
Maar net op tijd weer hersteld
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Bjoro, ik gebruik de nieuwe versie van Puls-stroom. Het helpt niks ook niet als je hem overzet in de flitsgrade. Het is bagger en het blijft bagger.
Je vergeet de Eneco-pritzlquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?
en dan die klever met synchroon gedraaid knerpeltje en tussen laten pompen, misschien ?
Hoograven, Tolsteeg en een deel van Lunettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, Lunetten zeker?
Lunetten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Lunetten, daar woont Roolio. Veel negers daar.
doorshiften naar DIG dan maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat probleem heb ik ook op mn laptop hier, een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Nee, daarom. Dat is altijd de grap. Er wonen er 2 en precies in zijn straat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lunetten?Dan moet ik nog eens goed rondkijken
Lunetten staat niet echt bekend om zijn negers
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, daarom. Dat is altijd de grap. Er wonen er 2 en precies in zijn straat.
Luunette heb een leuke kinderboerderaiquote:
Da's dan ook het enige leuke wat Lunetten heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luunette heb een leuke kinderboerderai
Herman is dod hebbie het geleese ailantsjie? Dod aon ze haaart
Dat Park ken ik niet direct, maar je hebt wel zeer aardige huizen in LR. Een typische sub-urb voor mijn gevoel, maar sommige delen van LR zijn wel leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee daarom
[sub] ik heb volgende week kamer bezichtigen in Leidsche Rijn, Park Rheijngaerde. Is dat wat niet
Ah okquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Voreg, heb je opmerking maar naar Hools verplaatst:
[..]
Dat Park ken ik niet direct, maar je hebt wel zeer aardige huizen in LR. Een typische sub-urb voor mijn gevoel, maar sommige delen van LR zijn wel leuk
Nadeel is wel dat je niet dicht bij het centrum zit, maar het OV van en naar LR wordt steeds beter en er komen ook steeds meer winkels en andere voorzieningenquote:
ja, die waar ik 18 jaar heb gewoond....quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Voreg, heb je opmerking maar naar Hools verplaatst:
[..]
maar sommige delen van LR zijn wel leuk
Hey Buurmanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:42 schreef Eilanden het volgende:
de voorkeur geven aan Utrecht-Centrum
TRAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Technoboy live @ Defqon 1![]()
Doel opslaan als enzo. Hopelijk komen ze ook met live sets vanuit de black en grey tent (Hardcore en early rave)
LR?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje saai
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?quote:
straatchiliquote:
ik heb vanavond bij zus van mijn ex gegeten en het was veel minder vervelend als gedachtquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?
Hou jij het nu maar bij bloemkool, aardappels & een Hemaworst© .quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?
die yvonne tochquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Naccie het volgende:
Hoi,
Vandaag aangerand door een vrouw van 50 +. Liep er voor bij, zegt ze opeens tjoeptjoep en kneep ze in me kont.
Ik was het niet!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Naccie het volgende:
Hoi,
Vandaag aangerand door een vrouw van 50 +. Liep er voor bij, zegt ze opeens tjoeptjoep en kneep ze in me kont.
Ontkenningsfasequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
JM, had je gisteren nog meegekregen dat ik de zomeravondcompetitie-wedstrijd heb gewonnen?
1e keer dit jaar eens echt 18 holes gelopen in wedstrijdverband en gelijk winnen met 37 st.f.punten.
zoiets zou ik nooooooooooooooit doenquote:
Ik geloof je, voor deze keer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooooooooooooooit doen![]()
Sterktequote:
Was het ook nog maar 9-5quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Working 9-5
What a way to make a living
Working 9-5
Etc...
Studeren voor tentamen van vrijdagquote:
ik stem op Babelquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mijn MotM...tim vincken !
me tooquote:
proberen vroeg te gaan werken en dan vroeg thuis te zijnquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef manny het volgende:
werken tot dat de toeter gaat en dan alles uit je handen laten vallen en wegwezen !
Moet ik ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik sluit de toko gewoon altijd om 17 uur.
Druk of niet
tellen jullie ook hardop af ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik sluit de toko gewoon altijd om 17 uur.
Druk of niet
naar jouw vaderschap wel jaquote:
Ik ben altijd alleen vanaf een uurtje of 4 dus neequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Zo te horen werk ik bij het verkeerde bedrijf
donderdag is mijn thuiswerkdag, wat inhoudt dat ik een hale dag thuis werk. Gezien de warmte die ze voorspellen morgen is dat zo slecht nietquote:
Eens is!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mijn MotM...tim vincken !
Wil je bij mij komen werken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] ontslag neemt[/me]
[me=Eilanden wil ook hardop aftellen![]()
lievquote:
Als je nou ook even zo stoer bent om mij te vertellen hoe je dat denkt te wetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb een note omdat ik riep: afleggen schijtneger tijdens NL - Chili
(uiteraard doelend op de Kiki-Humberto connectie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |