kwartiertje fokken en dan ........quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef Eilanden het volgende:
Net op tijd! Net een stroomstoring van 45 minuten gehad! Hele wijk lag eruit![]()
Maar net op tijd weer hersteld
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Bjoro, ik gebruik de nieuwe versie van Puls-stroom. Het helpt niks ook niet als je hem overzet in de flitsgrade. Het is bagger en het blijft bagger.
Je vergeet de Eneco-pritzlquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?
en dan die klever met synchroon gedraaid knerpeltje en tussen laten pompen, misschien ?
Hoograven, Tolsteeg en een deel van Lunettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, Lunetten zeker?
Lunetten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Lunetten, daar woont Roolio. Veel negers daar.
doorshiften naar DIG dan maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat probleem heb ik ook op mn laptop hier, een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Nee, daarom. Dat is altijd de grap. Er wonen er 2 en precies in zijn straat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lunetten?Dan moet ik nog eens goed rondkijken
Lunetten staat niet echt bekend om zijn negers
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, daarom. Dat is altijd de grap. Er wonen er 2 en precies in zijn straat.
Luunette heb een leuke kinderboerderaiquote:
Da's dan ook het enige leuke wat Lunetten heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luunette heb een leuke kinderboerderai
Herman is dod hebbie het geleese ailantsjie? Dod aon ze haaart
Dat Park ken ik niet direct, maar je hebt wel zeer aardige huizen in LR. Een typische sub-urb voor mijn gevoel, maar sommige delen van LR zijn wel leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee daarom
[sub] ik heb volgende week kamer bezichtigen in Leidsche Rijn, Park Rheijngaerde. Is dat wat niet
Ah okquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Voreg, heb je opmerking maar naar Hools verplaatst:
[..]
Dat Park ken ik niet direct, maar je hebt wel zeer aardige huizen in LR. Een typische sub-urb voor mijn gevoel, maar sommige delen van LR zijn wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |