kwartiertje fokken en dan ........quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef Eilanden het volgende:
Net op tijd! Net een stroomstoring van 45 minuten gehad! Hele wijk lag eruit![]()
Maar net op tijd weer hersteld
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Bjoro, ik gebruik de nieuwe versie van Puls-stroom. Het helpt niks ook niet als je hem overzet in de flitsgrade. Het is bagger en het blijft bagger.
Je vergeet de Eneco-pritzlquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?
en dan die klever met synchroon gedraaid knerpeltje en tussen laten pompen, misschien ?
Hoograven, Tolsteeg en een deel van Lunettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, Lunetten zeker?
Lunetten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Lunetten, daar woont Roolio. Veel negers daar.
doorshiften naar DIG dan maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat probleem heb ik ook op mn laptop hier, een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Nee, daarom. Dat is altijd de grap. Er wonen er 2 en precies in zijn straat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lunetten?Dan moet ik nog eens goed rondkijken
Lunetten staat niet echt bekend om zijn negers
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, daarom. Dat is altijd de grap. Er wonen er 2 en precies in zijn straat.
Luunette heb een leuke kinderboerderaiquote:
Da's dan ook het enige leuke wat Lunetten heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luunette heb een leuke kinderboerderai
Herman is dod hebbie het geleese ailantsjie? Dod aon ze haaart
Dat Park ken ik niet direct, maar je hebt wel zeer aardige huizen in LR. Een typische sub-urb voor mijn gevoel, maar sommige delen van LR zijn wel leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee daarom
[sub] ik heb volgende week kamer bezichtigen in Leidsche Rijn, Park Rheijngaerde. Is dat wat niet
Ah okquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Voreg, heb je opmerking maar naar Hools verplaatst:
[..]
Dat Park ken ik niet direct, maar je hebt wel zeer aardige huizen in LR. Een typische sub-urb voor mijn gevoel, maar sommige delen van LR zijn wel leuk
Nadeel is wel dat je niet dicht bij het centrum zit, maar het OV van en naar LR wordt steeds beter en er komen ook steeds meer winkels en andere voorzieningenquote:
ja, die waar ik 18 jaar heb gewoond....quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Voreg, heb je opmerking maar naar Hools verplaatst:
[..]
maar sommige delen van LR zijn wel leuk
Hey Buurmanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:42 schreef Eilanden het volgende:
de voorkeur geven aan Utrecht-Centrum
TRAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Technoboy live @ Defqon 1![]()
Doel opslaan als enzo. Hopelijk komen ze ook met live sets vanuit de black en grey tent (Hardcore en early rave)
LR?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje saai
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?quote:
straatchiliquote:
ik heb vanavond bij zus van mijn ex gegeten en het was veel minder vervelend als gedachtquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?
Hou jij het nu maar bij bloemkool, aardappels & een Hemaworst© .quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?
die yvonne tochquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Naccie het volgende:
Hoi,
Vandaag aangerand door een vrouw van 50 +. Liep er voor bij, zegt ze opeens tjoeptjoep en kneep ze in me kont.
Ik was het niet!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Naccie het volgende:
Hoi,
Vandaag aangerand door een vrouw van 50 +. Liep er voor bij, zegt ze opeens tjoeptjoep en kneep ze in me kont.
Ontkenningsfasequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
JM, had je gisteren nog meegekregen dat ik de zomeravondcompetitie-wedstrijd heb gewonnen?
1e keer dit jaar eens echt 18 holes gelopen in wedstrijdverband en gelijk winnen met 37 st.f.punten.
zoiets zou ik nooooooooooooooit doenquote:
Ik geloof je, voor deze keer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooooooooooooooit doen![]()
Sterktequote:
Was het ook nog maar 9-5quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Working 9-5
What a way to make a living
Working 9-5
Etc...
Studeren voor tentamen van vrijdagquote:
ik stem op Babelquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mijn MotM...tim vincken !
me tooquote:
proberen vroeg te gaan werken en dan vroeg thuis te zijnquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef manny het volgende:
werken tot dat de toeter gaat en dan alles uit je handen laten vallen en wegwezen !
Moet ik ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik sluit de toko gewoon altijd om 17 uur.
Druk of niet
tellen jullie ook hardop af ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik sluit de toko gewoon altijd om 17 uur.
Druk of niet
naar jouw vaderschap wel jaquote:
Ik ben altijd alleen vanaf een uurtje of 4 dus neequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Zo te horen werk ik bij het verkeerde bedrijf
donderdag is mijn thuiswerkdag, wat inhoudt dat ik een hale dag thuis werk. Gezien de warmte die ze voorspellen morgen is dat zo slecht nietquote:
Eens is!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mijn MotM...tim vincken !
Wil je bij mij komen werken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] ontslag neemt[/me]
[me=Eilanden wil ook hardop aftellen![]()
lievquote:
Als je nou ook even zo stoer bent om mij te vertellen hoe je dat denkt te wetenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb een note omdat ik riep: afleggen schijtneger tijdens NL - Chili
(uiteraard doelend op de Kiki-Humberto connectie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |