Vast wel. Anders zijn ze er vrijdag welquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ondertussen ben je wel van MSN af, tuig
Hoe zit het met die gast? Nog steeds panne?
Als Limburger loop je dat risico.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:43 schreef Bananenman het volgende:
Waarom heb jij Joodse kameraden
It just ain't right weetjewel.
Dat is helemaal treurigquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als Limburger loop je dat risico.
Het grootste deel van mijn kameraden zijn psv'ers........
Sunset van Ron van den Beuken als ik me niet vergisquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En om welk nummer zou het moeten gaan SCH?
Niet onthouden zeker
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij FCD wel ja..
Wat een losers zijn dat![]()
Blijf dan ook gewoon van die Coke af...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering verdoving raakt uitgewerkt en m'n hele rechter kaak doet pijn
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Blijf dan ook gewoon van die Coke af...
kwartiertje fokken en dan ........quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef Eilanden het volgende:
Net op tijd! Net een stroomstoring van 45 minuten gehad! Hele wijk lag eruit![]()
Maar net op tijd weer hersteld
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Bjoro, ik gebruik de nieuwe versie van Puls-stroom. Het helpt niks ook niet als je hem overzet in de flitsgrade. Het is bagger en het blijft bagger.
Je vergeet de Eneco-pritzlquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oxxio-terugslag ventiel er maar weer tussenuit halen dan ?
en dan die klever met synchroon gedraaid knerpeltje en tussen laten pompen, misschien ?
Hoograven, Tolsteeg en een deel van Lunettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, Lunetten zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |