Nee daaromquote:
Ja,we snappen hemquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:34 schreef Radegast het volgende:
BABELACHTIG!!!
[sub]Heb antwoord gegeven op LR in Hoolsquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee daarom
ik heb volgende week kamer bezichtigen in Leidsche Rijn, Park Rheijngaerde. Is dat wat niet
Heeft ie ook v ast gezeten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
En Quincy is ook los
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:08 schreef gras het volgende:
Onbegrijpelijk om Vincken op te stellen. Zelfs Prince Rajcomar kan er meer van.
Babel maakt wel even die goal...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Foppe die urby en babel nog opsteld. Beide hebben geen ene flikker laten zien, alle passes van urby zijn voor de tegenstander en babel is lui. Het is leuk dat hij net dan scoort, maar ben totaal niet onder de indruk van hem. En ik snap ook niet dat Zuiverloon niet speelt, die vond ik tegen Benin toch wel beter spelen van vd Struijk...
quote:
Pearle schijnt goede acties te hebben. Ga daar eens kijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap niet dat Foppe die urby en babel nog opsteld. Beide hebben geen ene flikker laten zien, alle passes van urby zijn voor de tegenstander en babel is lui. Het is leuk dat hij net dan scoort, maar ben totaal niet onder de indruk van hem. En ik snap ook niet dat Zuiverloon niet speelt, die vond ik tegen Benin toch wel beter spelen van vd Struijk...
Eeej, tis geen heilige oorlogquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Kan die Mujahaidin er niet in ofzo?
Ik ga al bij Hans Anders.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Pearle schijnt goede acties te hebben. Ga daar eens kijken zou ik zeggen.
Nee, daar heb je veel kwaliteit voor nodigquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ga al bij Hans Anders.
Ik las je stukje trouwens perfect.
Maar Babel is altijd nog beter dan John of die Prince...
Daar gaat het toch niet om... met die spelers moet je het doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, daar heb je veel kwaliteit voor nodig.
Jij hebt er of geen verstand van, je hebt moeite met lezen of je bent een Ajacied die niet tegen terechte kritiek op zijn spelers kan. Hij speelt buiten de schitterende goal ALWEER als een drol, waardoor ons complete aanvallende spel weer niet uit de verf komt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:34 schreef golfer het volgende:
Het ongelijk van FrikandelSpeciaal wordt meteen aangetoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |