ik heb vanavond bij zus van mijn ex gegeten en het was veel minder vervelend als gedachtquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?
Hou jij het nu maar bij bloemkool, aardappels & een Hemaworst© .quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet dat nog gegeten worden of is het al gegeten?
die yvonne tochquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Naccie het volgende:
Hoi,
Vandaag aangerand door een vrouw van 50 +. Liep er voor bij, zegt ze opeens tjoeptjoep en kneep ze in me kont.
Ik was het niet!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:52 schreef Naccie het volgende:
Hoi,
Vandaag aangerand door een vrouw van 50 +. Liep er voor bij, zegt ze opeens tjoeptjoep en kneep ze in me kont.
Ontkenningsfasequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
JM, had je gisteren nog meegekregen dat ik de zomeravondcompetitie-wedstrijd heb gewonnen?
1e keer dit jaar eens echt 18 holes gelopen in wedstrijdverband en gelijk winnen met 37 st.f.punten.
zoiets zou ik nooooooooooooooit doenquote:
Ik geloof je, voor deze keer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets zou ik nooooooooooooooit doen![]()
Sterktequote:
Was het ook nog maar 9-5quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Working 9-5
What a way to make a living
Working 9-5
Etc...
Studeren voor tentamen van vrijdagquote:
ik stem op Babelquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
mijn MotM...tim vincken !
me tooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |