CO n carne bedoel je zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
leuke titel
Ik schuif wel aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef DeTolk het volgende:
Het leuke is, vanavond eet ik ook nog Chili con carne, dus titel met dubbele bedoeling
Ingredienten:quote:
Blauwtje gelopen ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga maar een SCH worden bij de meiden lukt het toch niet
Soort van.quote:
20 kilo aankomen - penisvergroting - van echte muziek en katten leren houdenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga maar een SCH worden
SCH geeft tips.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
20 kilo aankomen - penisvergroting - van echte muziek en katten leren houden
Eén trouwens teveel trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:25 schreef DeTolk het volgende:
Sorry trouwens voor de TT trouwens SCH
Hmmz ben juist aan het afvallen maar ik houd van echt muziek en ben wel dieren freakquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
20 kilo aankomen - penisvergroting - van echte muziek en katten leren houden
En de penisch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz ben juist aan het afvallen maar ik houd van echt muziek en ben wel dieren freak
3 van de 2 toch best een goede score
Als jij die rommel waar jij naar luistert onder muziek schaart...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ben juist aan het afvallen maar ik houd van echt muziek en ben wel dieren freak
3 van de 2 toch best een goede score
M'n rechterhand klaagt nooit dus zal wel goed zittenquote:
Ik luister ook Queen en UB40 en wat Rolling Stones enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij die rommel waar jij naar luistert onder muziek schaart...
En vroeger heeft bestookt, maar goed, muziek waar geen bas inzit word al snel beter gevonden...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik luister ook Queen en UB40 en wat Rolling Stones enzo.
En ik blijf erbij dat bijv de oude nr's van Tiesto en de meeste nr's van Promo met meer gevoel zijn gemaakt dan wat nu de Top 40 bestookt
Kijk, daar gaat het fout!quote:
En het is gemaakt met een computer ook altijd zo irritant argument, ja natuurlijk gebruiken ze de pc maar dat doet momenteel elke artiest.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En vroeger heeft bestookt, maar goed, muziek waar geen bas inzit word al snel beter gevonden...
Gisteren kondigde Ruud de Wild een zogenaamd nieuw superwereldnummer aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En vroeger heeft bestookt, maar goed, muziek waar geen bas inzit word al snel beter gevonden...
Dat is momenteel elk nummer.... paar instrumenten in de pc inladen.... btje vals zingen.. bewerken in de pc en hoppa plaatje is af. Dan luister ik liever naar Promo die tig keer creatiever is met z'n "pc'tje" en z'n syntherseizers dan een Robbie Wiliams die er zo wat uitstampt;.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren kondigde Ruud de Wild een zogenaamd nieuw superwereldnummer aan.
Was ook zo'n Tiesto stampestamp variant - sorry hoor, maar ik vind het geen muziek - wel computergeknutsel.
Dit waren de eerste boosdoeners SCHquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren kondigde Ruud de Wild een zogenaamd nieuw superwereldnummer aan.
Was ook zo'n Tiesto stampestamp variant - sorry hoor, maar ik vind het geen muziek - wel computergeknutsel.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*slaat SCHaamsmilie van gezicht, en plakt er een trotssmilie voor in de plaats![]()
Hoe heet je caafjequote:Op woensdag 22 juni 2005 16:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon moet z'n cavia nog verschonen maar kan de zak zaagsel niet vinden
Geen blasse anuseeeh ahnung.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En om welk nummer zou het moeten gaan SCH?
Niet onthouden zeker
Hehehe geen Sylvie erbij, kleine Cavia's hebben we hier al eerder gehad. "3 mannetjes" zei de verkoper. Mjah het was 1 mannetje en 2 vrouwtjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooohhhh en wanneer komt er een Sylvietje bij
Ik ga afsluiten, tot over 60 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |