quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje Steunt Noca en Clauwheee![]()
En de rest natuurlijk ook
Een 7 is netjes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Spannend Zolena! Succes!
Ik heb vanmiddag dus een zeven voor mijn scriptie terug gehad. Komende maandag van 13.30 uur-14.00 uur het verdedigingsgesprek.
Op de verdediging krijgen we ook een apart cijfer, en het gemiddelde van de twee is het eindcijfer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Een 7 is netjes.Kan je cijfer nog veranderen na de verdediging?
Hey dat zitten wij in hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:15 schreef Zabb het volgende:
Spannend hier idd!! Veel mensen lopen nu tegen het eind aan!![]()
Ik moet nog even, ben nu wel op de helft. Eind augustus moet ik het af hebben.
Leuk! Ik ben dus niet de enige! Gaat alles een beetje volgens plan bij jou?quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat zitten wij in hetzelfde schuitje
Ik zit ook op de helft...
gefeliciteerd clauwheequote:Op woensdag 22 juni 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Spannend Zolena! Succes!
Ik heb vanmiddag dus een zeven voor mijn scriptie terug gehad. Komende maandag van 13.30 uur-14.00 uur het verdedigingsgesprek.
Ik heb er vooralsnog een goed gevoel over. Maar het is wel spannend, wachten duurt laaaangquote:Op maandag 27 juni 2005 15:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Netjes hoor, een 7!
En hoe ging het voor je gevoel net?
Ik ben voglende week woensdag aan de beurt
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef clauwheee het volgende:Afgestudeerd
Volgende week dinsdag diplomauitreiking
Mensen, succes nog ff!!
Dat valt toch wel mee, 2,5 jaar is toch snel? Of was het een deeltijdopleiding?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:52 schreef doemaardrie het volgende:
Afgelopen maandag de uitslag van me laatste examen binnen gekregen.
Na iets meer dan 2,5 jaar eindelijk dat HBO papiertje op zak. Nadat ik mijn diploma heb opgehaald uiteraard.
Daarom zitten we al in deel drie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Gaat toch best goed met alle Fok!-afstudeerders!
Gewoon zo een 168 studiepuntending.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 2,5 jaar is toch snel? Of was het een deeltijdopleiding?
Ook gefeliciteerd natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Gaat toch best goed met alle Fok!-afstudeerders!
Naar Australiėquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:20 schreef Bailiff het volgende:
Ook klaar!!
en nu..................................?
Ik heb 'm in Rotterdam gedaan. Daar is de deeltijd op donderdag...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef Arinna het volgende:
@UncleFunk: waar heb je je opleiding gedaan?
Als je trouwens niets met je diploma doet: geef maar aan mij, ik zit er over te denken met die opleiding te gaan beginnen een keer. Ben alleen nog zoekende of de lerarenopleiding Nederlands ook ergens in deeltijd op vrijdag wordt gegeven... Op andere dagen/in de avonduren betekent dat namelijk voor mij dat ik mijn huidige baan kwijtraak.... Jij enig idee of dat ergens is, deeltijd op vrijdag?
Feliquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vanaf nu ben ik dus niet meer een onbevoegd docent Wiskunde maar een bevoegd docent.
Jummie
moest je nog iets inleveren JD, ik dacht dat je al lang bevoegd wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb vandaag mijn afstudeeraanvraag ingediend.
Mijn scriptie was voldoende...
Dus nu ben ikklaar
De aanvraag is ondertekend en ingeleverd.
Wat een heerlijk gevoel.
Vanaf nu ben ik dus niet meer een onbevoegd docent Wiskunde maar een bevoegd docent.
Jummie
Ja gelukkig wel!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Hé dat gaat allemaal zeer voorspoedig dus Zabb?? Wat fijn joh!!
Kan ik me voorstellenquote:
Werken. Tenminste, ik ben nu werkzoekend. Heb drie afwijzingen gehad (te weinig ervaringquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat gaan de afgestudeerden nu eigenlijk doen?
Verder studeren, werken, zes jaar lang op vakantie...?
Ikzelf heb inmiddels contact opgenomen met twee bedrijven.
Een daarvan is mijn stagebedrijf van anderhalf jaar terug. Daar wilde m'n stagebegeleider nameljik dat ik even contact op zou nemen als ik afgestudeerd was, om te kijken of we samen verder kunnen![]()
Die andere is een interessant bedrijf waar een vriend van mij gaat afstuderen in september, en daar zoeken ze nog mensen. De vraag is alleen of ze daar wel op zo'n onervaren knuppel als ik zitten te wachten.
Wij hebben nog niet echt vakantie gepland. Tussen het inleveren van het concept en de presentatie zit echter bijna een maand, dus misschien kunnen we in die periode nog een paar daagjes vrij nemen. Anders gaan we misschien in September op vakantie. Aanstaande vrijdag heb ik trouwens ook vrij, ga een weekendje weg met een vriendin!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Gun je jezelf nog ergens vakantie of ga je echt door?
Oh dat klinkt op zich goed toch, dat ze tevreden zijn over het concept!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef Christine het volgende:
Er moest te veel aan mijn scriptie worden herschreven..... maar het concept en de gedachtegang erachter vonden ze op school echt goed, dus daar ben ik blij omGaat vast een goed cijfer worden in oktober.
En nu ben ik eerst wat geld aan het verdienen met een vakantiebaantje, en verder geniet ik super van de vakantieIntussen probeer ik wat freelance opdrachten binnen te slepen, zodat ik in elk geval ook al wat ervaring krijg, en wat geld verdien...
Ik werkte al 5 jaar naast mn studie... om een beetje te kunnen leven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat gaan de afgestudeerden nu eigenlijk doen?
Verder studeren, werken, zes jaar lang op vakantie...?
Owquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef clauwheee het volgende:
nixxx je hebt ons niet bijgepraat!
Hé dat gaat allemaal zeer voorspoedig dus Zabb?? Wat fijn joh!!
Nu maar heel hard hopen dat ik op gesprek mag komen.... *nu al zenuwachtig isquote:
Wow goed zeg!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
Nu maar heel hard hopen dat ik op gesprek mag komen.... *nu al zenuwachtig is*
Ademen....*huuuuhhh*quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef clauwheee het volgende:
Syrena! Adem in......adem uit......What's the problem, waarmee zit je vast??
Adem innnnn....Adem uit......
Tnx!quote:
* appelsientje geeft Syrena een msn knuffelquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef Syrena het volgende:
Ik zit weer vast.
ALWEER! Mźn ik krijg er ondertussen toch zo de schurft van.
Begeleider is weg van 20 jul tot 15 aug. Niet dat ik al veel aan 'm heb gehad in die vijf jaar
Ik ben in staat om een bureau door het raam te flikkeren, zo ontzettend WOEST ben ik.
Gelukkig zit ik in mijn eentje op het werk met genoeg materiaal om door het kantoor te flikkeren
Misschien is het toch tijd om in te zien dat ik heel misschien toch wel te dom ben om een scriptie te schrijven
Zit ik hier met 33 pagina's zonder kop of staart en interne samenhangNog steeds
![]()
Ja er staat nog een lap tekst voor, maar dit wordt de vraag. Denk ik.quote:In mijn scriptie wil ik nagaan in hoeverre er parallellen te trekken zijn tussen de ontwikkelingen op educatief gebied in musea zoals die al enkele decennia gaande zijn en de recente ontwikkelingen op het gebied van museale marketing.
Structuur, structuur, structuur. Dat is waar het om draait. Begin met een goede vraag en subvragen (let op relevantie en samenhang!), die je netjes uitwerkt (evt beetje bijstellen als nodig). Dat zou moeten voldoen. Als die eerste vraag je moeite kost, misschein eens voorleggen aan iemand die je daar een beetje mee kan helpen (en dat hoeft helemaal niet de begeleider te zijn, zeker niet als je daar niets aan hebt zoals je schrijft); wat wil je precies weten/onderzoeken wil ook nog weleens helpen je dat af te vragen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:31 schreef Syrena het volgende:
Globaal gaat het over musea, educatie en marketing.
Ik heb net besloten dat ik ga schrijven over de parallellen die er (in mijn ogen) zijn tussen de ontwikkelingen op educatief gebied en de ontwikkelingen op marketing gebied.
Ik krijg het alleen niet netjes in een vraagMisschien weet iemand van jullie er een?
Het is namelijk zo dat musea al een eeuw (ongeveer) bezig zijn met bezoekersstudies, hoe gebruiken mensen een museum en hoe leren ze in een museum. Dat ze iets leren staat inmiddels wel vast, en wat ze precies leren dat hebben ze maar opgegeven, dat is te moeilijk en te kostbaar om te onderzoeken. Ze weten wel welke educatieve theorie het geschiktste is voor het museum (constructivisme).
Uiteraard is er in die jaren heel veel strijd geweest tussen educatieve medewerkers en de curatoren/museumdirecteuren. Leren is leuk, maar blijf met je poten van mijn collectie af, kijken, niet aankomen en niet meer dan vier bordjes per zaal. Terwijl de educatoren in principe overal wel verklarende teksten willen hebben en de mensen dingen willen laten aanraken.
Inmiddels loopt het allemaal niet meer zo lekker met de musea, ze krijgen steeds minder subsidies en worden geacht om zelf de broek op te kunnen houden. Ze zullen dus op de 1 of andere manier veel meer bezoekers moeten gaan trekken. De marketingmensen verschijnen op het toneel. Een museumbezoek moet een belevenis worden, musea moeten aan hun imago denken etc. Om een goed marketingplan te kunnen maken moet je allereerst weten waarom de mensen naar je museum komen (of niet willen komen). Dus je moet weer bezoekersstudies gaan doen, zij het met een iets andere focus dan bij de educatieve onderzoeken (maar ook daar zijn veel onderzoeken gedaan over welke mensen musea bezoeken en waarom).
Wederom strijd tussen de marketingmensen en de curatoren/msueumdirecteuren. Poten af van mijn collectie, je bent in een museum en niet in de Efteling.
Volgens mij moet ik gewoon concluderen dat ze die directeure allemaal de keien opsturen.
En mij aannemen![]()
Maar bovenstaande moet dan toch iets wetenschappelijker verantwoord in 40 pagina's worden neergezet.
Wil je nu echt gaan stoppen met je studie?? Misschien moet je alleen even afstand nemen. Mja, ik weet het ook niet precies hoe jouw situatie is, maar het zou wel zonde zijn...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef Syrena het volgende:
Zo, inmiddels uitgejankt zo ongeveer en ik ga ermee stoppen.
Ik ben het zo ontzettend zat, het beheerst nu al vijf jaar op een ongezonde manier mijn leven en ik ben het beu.
Ik ga nu kijken hoe ik e.e.a. moet gaan regelen, begeleider is inmiddels met zomervakantie.
'k Vind het nog steeds kut, maar het gaat echt niet.
Ik ben in '95 begonnen, alles redelijk gegaan tot 't derde jaar, vervolgens alles nog wel ingehaald. Met veel pijn en moeite m'n prescriptie geschreven (uitvinding van universiteit Maastricht geen idee of ze die nog hebben en of dat elders ook zo is), die was af in 2000. Daarna nog een project extra gedaan, met de scriptie begonnen in 2001.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wil je nu echt gaan stoppen met je studie?? Misschien moet je alleen even afstand nemen. Mja, ik weet het ook niet precies hoe jouw situatie is, maar het zou wel zonde zijn...
Tnx beebquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:44 schreef clauwheee het volgende:
Syrena je bent inderdaad al heel lang bezig, en juist dat is denk ik het grootste probleem. De randverschijnselen daarvan wegen denk ik zwaarder dan het kunnen schrijven van een scriptie of probleemstelling. Ik weet ietsiepietsie meer van je situatie en ik denk dat je gewoon voor jezelf moet gaan uitmaken of het je nog waard is dat je er al zoveel jaren door laat meeslepen, kut door voelt etc. Als ik het zo lees, denk ik al wel te weten wat het antwoord is. Misschien makkelijk gezegd nu, maar als het niet meer gaat, gaat het niet. Dan maar een bachelor, ga op zoek naar werk o.i.d. wat je echt leuk vind en laat het rusten.
Succes in ieder geval
Dan is het misschien maar beter om er afscheid van te nemen....quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:47 schreef Syrena het volgende:
Dus nee, afstand nemen heeft werkelijk niks geholpen, ik ben in 2003 maar gaan werken omdat ik al twee jaar met vlagen als een depressieve pannenkoek in bed lag omdat het niet lukte met de scriptie.
Ik heb nu dus wel werk voor 32 uur, met een vast contract. Op MBO-niveau![]()
Ja het is ontzettend zonde, maar ik had vandaag de neiging (alweer) om mezelf voor een trein te parkeren en dat zou pas echt zonde zijn geweest... Ik wil mijn leven terug. Ik ben vanaf 2001 werkelijk élke dag met die scriptie bezig geweest, schuldig voelen als je er niet aan werkt en schuldig voelen als je er wel aan werkt en het gaat niet meer.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tnx beebtoch nog ff stiekem aan je voelen
![]()
Ik loop al bij een psycholoogquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:41 schreef komrad het volgende:
ja syrena als ik het zo lees zou ik er ook maar even mee stoppen als ik jou was.
wellicht iemand zoeken om dit te bespreken??
hey ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:47 schreef Zabb het volgende:
*schopje*
Hoe is het met alle afstudeerders??
Zelf moet ik over 2 dagen mijn presentatie houden. Ik ben al wel een beetje zenuwachtig, maar ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat het goed gaat komen! Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het gaat!!
Wel raar trouwens, ik kan me nog niet echt voorstellen dat ik dan gewoon helemaal klaar ben!
Toevallig!! Ik heb mijn presentatie pas laat op de dag, om 18.00 uur, zodat iedereen van het bedrijf er bij kan zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik ook
donderdag om 9 uur in den ochtend.
Ik vind 't ook erg, heel erg spannend.
Jij ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef Zabb het volgende:
[..]
Toevallig!! Ik heb mijn presentatie pas laat op de dag, om 18.00 uur, zodat iedereen van het bedrijf er bij kan zijn.Succes alvast he!
![]()
Vroeg op de dag is idd wel beter hoor! Nu kan ik de hele dag nog lekker zenuwen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij ookwel lekker dat ik het zo vroeg heb
dan heb ik het vast gehad.. ben trouwens de eerste van de hele groep die moet afstuderen.
Vanmiddag komt mijn leraar langs.. ben benieuwd wat die nog allemaal te zeggen heeft..
maar 's avonds dik feest.. tenminste bij mij wel... je kan me dan in de lamp zien hangenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Vroeg op de dag is idd wel beter hoor! Nu kan ik de hele dag nog lekker zenuwen!![]()
Het moet in juni/juli af zijn maar wil het zelf in februari af hebben. Dit omdat ik dan met een vervolgopleiding wil beginnen. Vind 2.5 jaar voor de opleiding wel weer lang genoegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Zabb het volgende:
Dat is balen jagermaster! Wanneer moet het allemaal af zijn dan?
Zo mijn leraar is net langs geweest... mensen het leek wel een verdediging... pfff....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef Zabb het volgende:
Haha Appelsientje, ik geef ook zeker nog een feest!!![]()
Jagermaster dat is dus lekker onduidelijk. Succes in ieder geval!!![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt serieus als ik het donderdag haal ga ik echt gillen
komt goed, maar ff de echt belangrijke dingen, heb je het bier koud staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo mijn leraar is net langs geweest... mensen het leek wel een verdediging... pfff....
Dik 1 uur zitten zweten.. maar goed hij heeft mij wat tips gegeven voor de presentatie...
Dus we gaan er donderdag voor...
Echt serieus als ik het donderdag haal ga ik echt gillen
Nee ik herken mezelf ook niet echt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
Sientje zo ken ik je helemaal niet! Dat gaat je echt wel lukken hoor!!
Yupquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef komrad het volgende:
[..]
komt goed, maar ff de echt belangrijke dingen, heb je het bier koud staan
succes, of mag ik je al officieel feliciteren?quote:
Jij ook al!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef jozef444 het volgende:
waarom moet je daar nou zo f'ing zenuwachtig voor wezen
Ik bijt normaal geen nagels... maar ik ben nu al begonnen aan mijn pols...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef jozef444 het volgende:
nou morgen verdedigen, benieuwd of t wat gaat worden![]()
waarom moet je daar nou zo f'ing zenuwachtig voor wezen
suc6 ermee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bijt normaal geen nagels... maar ik ben nu al begonnen aan mijn pols...
Maar goed de presentatie is nu helemaal klaar.. de puntjes op de i zijn gezet..
Alles wat ik zeggen wil ook ff uitgetypt... zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet (niet dat ik het ga oplezen)
Alles is nu op cd gebrand, alle documenten nog een keer uitgeprint.
We gaan we voor!!!
succes, wanneer is het precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alles wat ik zeggen wil ook ff uitgetypt... zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet (niet dat ik het ga oplezen)
We gaan we voor!!!
ben vandaag al ff aanwezig geweest op men opleiding omdat vandaag ook al een stel vrienden afstudeerden, daarvoor had ik nergens last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan we voor!!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:33 schreef appelsientje het volgende:
vandaag is het zo ver
Iedereen succes
Ik moet er nu ook aan geloven...
Er staan 21 ECTS voor mijn scriptie, normaal gesproken dus een semester met 1 vak erbij, maar ik moet veel sneller klaar zijn.quote:en waar ga je een scriptie over schrijven, hoe lang staat ervoor, wat (indien van toepassing) voor onderzoek moet je doen?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Yes!!! Ik heb het gehaald!!!![]()
Ing. eindelijk mijn titel![]()
Zooooo wat een opluchting was dat zeg!! heerlijk!!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Yes!!! Ik heb het gehaald!!!![]()
Ing. eindelijk mijn titel![]()
Zooooo wat een opluchting was dat zeg!! heerlijk!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef komrad het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ing is wel een neptitel
Heb even het topic doorgespitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef komrad het volgende:
christine, je bent goed op de hoogte
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
BTW... is het niet leuk om een lijstje te maken van afstudeerders en deze in de OP te (laten) editten?? Doen we de geslaagden er ook bij...
Als iedereen dan even zegt wanneer hij/zij afstudeert en welke opleiding...
Februari:
jagermaster- Lerarenopleiding biologie 2de graads
waar mag ik je melden voor het bierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is.. vast wel goed
Zoo het wachten is hier op de eerste gasten
Wanneer precies? en wil je ook op 't lijstje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
Ik studeer over zes dagen af
En dat krijg ik over drie į vier weken te horen
Ik hoef niet op het lijstje, ik meld het wel gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
Wanneer precies? en wil je ook op 't lijstje?
Bachelor of Bartsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef jozef444 het volgende:
Wooohooo geslaagd, say hello to jozef444 BBA![]()
Bachelor of Business Administration, hoort bij mij bij de studie Management Economie en Recht, afstudeerrichting Vastgoed en Makelaardijquote:
Ahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef jozef444 het volgende:
Bachelor of Business Administration, hoort bij mij bij de studie Management Economie en Recht, afstudeerrichting Vastgoed en Makelaardij
Ach ik begin 5 september al aan men nieuwe studiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
AhIk snap de universitaire titels nog maar net, laat staan dat ik de HBO-titels ken
Ik word gewoon lekker ouderwetsch meester in de rechten
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Zabb het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!![]()
![]()
De presentatie ging echt goed en ik ben helemaal blij! We hebben als gemiddeld eindcijfer een 9!!!!!
Appelsientje en jozef444 ook gefeliciteerd!! Ik heb trouwens dezelfde titel nu als jou jozef444!![]()
European Studiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef MaLo het volgende:
@ Glamourgirl: wat voor studierichting doe je?
quote:Aanstaande geslaagden:
Augustus:
MisterICE
September:
7. var.fok
Sack_Blabbath - Communicatie
Oktober:
26. Christine - Communicatie
November:
kwakveense - Engelse taal en cultuur
December:
Marije - Toegepaste onderwijskunde
Januari 2006:
1. GlamourGirl - European Studies
Februari 2006:
jagermaster- Lerarenopleiding biologie 2de graads
Maart 2006:
31. MaLo - Bedrijfskundige informatica
Juni 2006:
gday - Hogere InformaticaEn zij zijn inmiddels geslaagd:
Zabb
jozef444
appelsientje - Media technologie
Mar10Segovia
Johan-Derksen
Bailiff
Burnafter
Tito
doemaardrie
Clauwheee - Communicatie
Zolena
P3pper
UncleFunk
_Nasus_ - Communicatiewetenschap
Ciske
QyRoZ - Bedrijfskundige informatica
SnuggLe - Bestuurskunde
Archie - Werktuigbouwkunde
TheRoman - Bedrijfskunde
vaio
achterop23 - Bedrijfskundige informatica
Melismay - Commerciėle Economie
CommanderKoen - Informatica en Informatiekunde
_Administr8tor_ - HBO informatica
komrad
Wie vult aan?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:22 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben afgestudeerdMaar dat weet ik officieel nog niet
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef kwakveense het volgende:ik heb mijn cijfers van twee van mijn laatste drie vakken. een 8 en een 9...
kwakveense is erg blij met haar post-propedeuse gewogen gemiddelde van 8,47...
Welke stad/studie?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:15 schreef GlamourGirl het volgende:
Helaas kan ik geen enkele leuke opdracht vinden op de stagesites. Ik ben bang dat ik een aantal open sollicitaties moet versturen.
Stad ben ik nog niet over uit en wat betreft studie/onderwerp; ik ben nog niet uit ove rhet onderwerp waarin ik wil afstuderen.quote:
Oh. Ik had graag ff mee willen denken, maar hier kan ik niks mee... succes iig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
Stad ben ik nog niet over uit en wat betreft studie/onderwerp; ik ben nog niet uit ove rhet onderwerp waarin ik wil afstuderen.
Ik ben als het goed is over twee maandjes klaarquote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef innepin het volgende:
Ik ben pas in mei klaar met m'n bachelor
Ik gok dat hij van alles afkraaktquote:Op donderdag 8 september 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben als het goed is over twee maandjes klaar
Mijn scriptie is nu echt bijna klaar... (moet de 14e ingeleverd worden) en morgen ga ik eens op school kijken watmeneer
de afstudeerbegeleider
erover zegt.
Op de dag af nauwkeurig plannen. Dat kon ik niet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:16 schreef kwakveense het volgende:hoera, mijn scriptieopzet is goedgekeurd en ik hb een tweede lezer...
asl t goed is heb ik 26 september eerste hoofdstuk af (niet de introductie..die schrijf ik als laatste)
(en thanx for the compliments over mijn cijfers...ik ben echt een nerd, maar heb er wel hard voor gewerkt altijd...fijn dat het nu ook uitkomt zeg maar...)
Ah, okee. Maar dan nog, hoe weet je dat je binnen 2 weken iets af gaat hebben? Of gaat dat bij taalkunde iets anders dan bij wiskunde misschien?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:25 schreef kwakveense het volgende:
haha, nou, dan heb ik gewoon mijn volgende afspraak
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Ah, okee. Maar dan nog, hoe weet je dat je binnen 2 weken iets af gaat hebben? Of gaat dat bij taalkunde iets anders dan bij wiskunde misschien?
Ai, dat is stressen dan, als het allemaal zo snel af moet zijn. Hoe is je afstudeerbegeleider? Is die een beetje behulpzaam en werkt die een beetje mee?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...
t eerste hoofdstuk is een literatuurstudie, dus als ik nu netjes alles ga verzamelen en lezen n schrijven dan moet het wel lukken zo...
Niet eensquote:Op donderdag 8 september 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik gok dat hij van alles afkraaktdat deed hij bij mij ook... maar je hebt het weekend nog om dingen aan te passen
Vet!! dat is helemaal prettig om te horen!! dan kan je met een gerust gevoel de rest afmaken.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet eens
Hij had wat goede tips, maar vond het verder goed.
heel behulpzaam...ik word aio bij haar in haar project en ze heeft er alle vertrouwen in. elke twee weken een gesprek, maar ik kan ook tussendoor inleveren en vragen stellen enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Ai, dat is stressen dan, als het allemaal zo snel af moet zijn. Hoe is je afstudeerbegeleider? Is die een beetje behulpzaam en werkt die een beetje mee?
Ah, dat is heel wat beter dan het bij mijn afstudeerbegeleider ging. Het interesseerde hem totaal niet wat ik deed, wat ik inleverde las-ie niet door en ik heb een hele tijd moeten zeuren voordat ik eindelijk een cijfer kreeg. Ik denk zelfs dat-ie het nooit heeft doorgelezen en het cijfer louter heeft gebaseerd op mijn mondelinge uitleg van wat ik gedaan had.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
heel behulpzaam...ik word aio bij haar in haar project en ze heeft er alle vertrouwen in. elke twee weken een gesprek, maar ik kan ook tussendoor inleveren en vragen stellen enzo
Die zin ga ik gebruiken in mijn sollicitatiebrieven!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef Christine het volgende:
En ik ben dankzij (of moet dat zijn: ondanks??) Inholland juist wél goed voorbereid op de grote mensenwereld. Omdat die mensen daar helemaal niks voor je regelen, je alles zelf moet doen, etc.
Hé, maar ik heb er copyright op.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:47 schreef Kos het volgende:
[..]
Die zin ga ik gebruiken in mijn sollicitatiebrieven!
Met bronvermeldingquote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Hé, maar ik heb er copyright op.
Lekker gevoel is dat he!! ik herken 'tquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Christine het volgende:
mijn scriptie is af
morgen inleveren.... pffffft... opluchting hoor.
Maar zie jij je scriptie ook echt als iets waar je voor jezelf inhoudelijk grenzen verlegt? Vind je het echt interessant? Of is het gewoon een hobbel die je moet nemen om bij je aio-aanstelling te komen?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef kwakveense het volgende:
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...
t eerste hoofdstuk is een literatuurstudie, dus als ik nu netjes alles ga verzamelen en lezen n schrijven dan moet het wel lukken zo...
Naar een 8 of 9 streven vind ik persoonlijk ook wel een teken van luiheid, om eerlijk te zijn, behalve als je een docent hebt die uit principe geen tienen geeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben helaas veelste te lui om altijd naar een 8 of 9 te streven
Jij wilt dus altijd tienen? Anders ben je mislukt?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef thabit het volgende:
Naar een 8 of 9 streven vind ik persoonlijk ook wel een teken van luiheid, om eerlijk te zijn, behalve als je een docent hebt die uit principe geen tienen geeft.
Om nu op collegeniveau fouten te maken, is in elk geval wel behoorlijk beschamend.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Jij wilt dus altijd tienen? Anders ben je mislukt?
ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Zabb het volgende:
Gisterenavond heb ik dan eindelijk dat felbegeerde papiertje in ontvangst mogen nemen! Ik ben nu Bachelor of Economics. Ik dacht eerst dat je met de MER, Bachelor of Business Administration werd, maar dat andere staat dus op mijn diploma. Ook goed!![]()
Hey wat leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook(mijn papiertje dan)
[afbeelding]
JIj natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey wat leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!![]()
Ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook(mijn papiertje dan)
[afbeelding]
*duimt*quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Voor mij is het nu nagels bijten en afwachten op de uitslag van m'n scriptie... kan elk moment binnen zijn.
Ik schrijf altijd maar een halve pagina per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:23 schreef imago het volgende:
Ik heb vandaag heeeerlijk aan m'n scriptie gewerkt! Bladzijdes en bladzijdes geschreven, helemaal gėinspireerd... voelt lekker!
Ga eens in EXA spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nuna het volgende:
Telt het ook als je dit jaar afstudeert voor het vwo?
Je dacht toch niet dat ik serieus hierover in discussie ging met jullie hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:22 schreef komrad het volgende:
idd is het wel zo chris
Zie ik hier enige vorm van jaloeziequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef komrad het volgende:
maar laten we eerlijk zijn: jullie (ik generaliseer van het gemak even) kunnen weinig en krijgen veel te veel betaald
nee hoor, want ik zou nog niet dood gevonden willen worden als jurist. Dat neemt niet weg dat jullie zwaar overbetaald wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zie ik hier enige vorm van jaloezie
Natuurlijk jongenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef komrad het volgende:
nee hoor, want ik zou nog niet dood gevonden willen worden als jurist. Dat neemt niet weg dat jullie zwaar overbetaald worden
Wintertijdquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Christine het volgende:
Ik ben geslaagd
Met een zeven en het viel helemaal mee.
zie je welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Christine het volgende:
Ik ben geslaagd
Ik moest mijn OV direct na mn afstuderen inleveren... kwam ik achter toen ik hem inleverde op de dag dat ik mn diploma kreeg. Zsm doen dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk mijn OV inleveren?
Uiterlijk de zevende dag nadat je bent afgestudeerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
Wanneer moet ik eigenlijk mijn OV inleveren?
Honorsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef innepin het volgende:
Even positief denken: Ik studeer in mei 2006 af, University College Utrecht. Of Honors Bachelor of Arts, wat er leuker staat
Heb ik gedaan, er staat dat je hem moet inleveren na de officiėle einddatum... en die ga ik morgen op school even navragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Uiterlijk de zevende dag nadat je bent afgestudeerdKijk ff op de site van de IBG, daar staan de precieze data.
Ja weet ik veel, vinden ze leuk om er achter te zetten ofzo? (of voor, in dit geval). Het schijnt het "International Honors College" van de UU te zijnquote:
Ehm.. omdat UCU een bacheloropleiding is?quote:En waarom word je bij het UCU geen Master? Of studeer je tegenwoordig twee keer af, één keer de bachelor en één keer de master ofzo?
mag ik op deze mooie dag voor je een kleine kanttekening plaatsen, je zou de lijst van afgestudeerden ook alfabetiserenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, er staat dat je hem moet inleveren na de officiėle einddatum... en die ga ik morgen op school even navragen.
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Ohquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:11 schreef innepin het volgende:
Ehm.. omdat UCU een bacheloropleiding is?
Dat weet ik, maar ik mag toch aannemen dat iets wat zich in Nederland University noemt WO isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef komrad het volgende:
Chris, in amerika kan je bijna alles university noemen, ik hoopte hier ook wat meer niveau
ik weet het niet maar de UU is wel gerenommeerd natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag toch aannemen dat iets wat zich in Nederland University noemt WO is
In het Nederlands noem je het Hogeschool voor HBO en Universiteit voor WO. In het engels wordt het voor beide University, volgens mij omdat Bachelor-opleidingen internationaal gezien gewoon University's zijn en er geen correcte vertaling voor Hogeschool is. Als je dus zo link bent om je opleiding een engelse naam te geven dan kan je het gewoon University noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik mag toch aannemen dat iets wat zich in Nederland University noemt WO is
Misschien dat ze in het buitenland nog niet weten hoe beroerd INHOLLAND tegenwoordig isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Of je daar nu zo blij mee moet zijn.
Ehm... ik snap het niet? Universiteiten werken gewoon met bachelor systeem nu hoor. En UCU is deel van de UU dus gewoon universiteit. Maar dan honors, ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Maar ik dacht serieus dat dat een masteropleiding was. Als het een bacherlopleiding is, waarom heet het dan University CollegeMss moet ik de rector magnificus van de UU maar eens bellen
Dankjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Gefeliciteerd Christine!!
Krijg je een Nederlandse en een Engelse dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op de engelse versie van mijn getuigschrift staat ook netjes dat ie afkomstig is van INHOLLAND University![]()
Gefeliciteerd, Christinequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:03 schreef Christine het volgende:
Ik ben geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |