quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:30 schreef UncleFunk het volgende:
OP aangepast.
Populaire studie is het toch ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef Gizmo112 het volgende:
Commerciele economie, alleen nog afstuderen, over 5 maand klaar
Zeurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef belikewater het volgende:
Gooeeeed jongens, ik wil niet graag de zeikerd uithangen, maar die hele lijst KLOPT NIET.
Wanneer iemand een BA van een HBO instituut heeft, is hij of zij niet afgestudeerd. Je kunt alleen afstuderen van een WO studie. Alle anderen volgen een HBO(OPLEIDING)... en hebben daarmee hooguit hun opleiding voltooid, maar geen studie.
Afstuderen doe je dus alleen aan de universiteit. Het staat natuurlijk wel zo netjes bij je toekomstige werkgever als je die termen niet door elkaar gooit.
Dat ding heet toch echt een afstudeeropdracht die we moeten doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef belikewater het volgende:
Gooeeeed jongens, ik wil niet graag de zeikerd uithangen, maar die hele lijst KLOPT NIET.
Wanneer iemand een BA van een HBO instituut heeft, is hij of zij niet afgestudeerd. Je kunt alleen afstuderen van een WO studie. Alle anderen volgen een HBO(OPLEIDING)... en hebben daarmee hooguit hun opleiding voltooid, maar geen studie.
Afstuderen doe je dus alleen aan de universiteit. Het staat natuurlijk wel zo netjes bij je toekomstige werkgever als je die termen niet door elkaar gooit.
Oké, dus ik ben afgeopleidingd?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga in januari beginnen met mijn scriptie WO Geschiedenis: Holocaust- en genocidestudies. Mijn onderwerp is reeds goedgekeurd.Ik hoop in juni/juli klaar te zijn.
Ik ben het met belikewater eens, een HBO-studie voltooien is niet afstuderen. Een afstudeeropdracht wat men dan een scriptie noemt heeft weinig van doen met een wetenschappelijk onderbouwde proeve. Het is gewoon een opdracht die weliswaar wat meer vraagt van de scholier dan de meeste opdrachten, maar dat verschil zit hem meer in kwantiteit dan in kwaliteit.
Een HBO is een opleiding, een WO een studie. Een ieder die het verschil van dichtbij kent zal dat zo'n beetje beamen. Beiden hebben zo hun voordelen, maar dat is een andere discussie.
Inderdaad: ZEUR!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef belikewater het volgende:
.,.
Je hebt de cursus met goed gevolg afgerond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, dus ik ben afgeopleidingd?
Kan iemand de TT even aanpassen.
Het wachten is nog op de uitreiking van mijn certificaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt de cursus met goed gevolg afgerond.
voor deze ochtendlezing zal geen certificaat uitgereikt wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Het wachten is nog op de uitreiking van mijn certificaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |