Zo, da's lullig... Kan je al wel aan de slag dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:09 schreef Skinkie het volgende:
Ach ik ben nu al 2 maanden op m'n diploma aan het wachten omdat men een fout heeft gemaakt na m'n afstuderen... Dan viel op zich, het afstuderen nog wel mee.
nope, kan me ook niet inschrijven bij de uni...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:32 schreef Christine het volgende:
Zo, da's lullig... Kan je al wel aan de slag dan?
Nou dat gevoel had ik vorige week ook!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.... stom afstuderen
Het is gewoon dipjestijd volgens mij!quote:Op maandag 18 april 2005 09:50 schreef clauwheee het volgende:
Ook een dipje hier..geloof ik. Het schiet even allemaal niet op, heb ik het idee. Of ik wil sneller dan mogelijk is...
Zabbie heb je de opdracht nu duidelijk dan? Lijkt me ook vervelend! Ik zit drie dagen bij het bedrijf ongeveer/meestal, andere dagen werk ik thuis of bij de opleiding. Vind ik prettig werken.
Ja dat denk ik ook maar ik heb dat nagenoeg gedaan bij mijn algehele vraagverantwoording..maar ze wil dus een stuk over meetniveaus en antwoordcategorieen..alleen heb ik geen idee hoe ik dat moet 'vertalen'. Ze kon het ook niet zo goed uitleggenquote:Op maandag 18 april 2005 11:24 schreef Meiske78 het volgende:
Ze wil gewoon weten waarom je bij een bepaalde vraag voor een bepaalde manier van antwoorden hebt gekozen? (En waarschijnlijk ook hoe je dat straks met elkaar gaat vergelijken en hoe je dan uiteindelijk je stelling(en) denkt te onderbouwen met de uitkomsten.)
Ik heb me ooit wel verdiept in enquetes om ze voor mijn scriptie te gebruiken, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan, dus echt helpen kan ik je ook niet.
(Boekje 'enqueteren' van Bartelds, Jansen en Joostens ken je waarschijnlijk al, en daar staat ook niet echt iets over die verantwoording in voor zover ik weet.)
Iig succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |