abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:59:53 #1
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26168751
Hier maar weer verder over de afstudeerverhalen

Het vorige topic: Afstudeerders: verzamelt u!
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:02:07 #2
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26168808
Ik was aan het vertellen dat mijn afstudeerbedrijf met een cultuuromslag te maken krijgt, waardoor niet alle medewerkers zin hebben om mee te werken.
Op zich vind ik dat niet zo erg, maar het is wel vervelend dat bijvoorbeeld het postpapier niet op tijd besteld is, zodat een bepaalde mailing niet op tijd de deur uit kan

Overigens moet ik ook nog een scriptieonderwerp bedenken, en moet de eerste versie van mijn scriptie op 10 mei al worden ingeleverd. Ik heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken om in juni af te studeren...
pi_26168988
Ach ik ben nu al 2 maanden op m'n diploma aan het wachten omdat men een fout heeft gemaakt na m'n afstuderen... Dan viel op zich, het afstuderen nog wel mee.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:18:34 #4
909 Num
Núm dus!
pi_26169241
Ben nu wat tijd betreft op de helft. Wat werk betreft nog niet.
pi_26169267
Ben ook druk bezig... hoop ook dat ik het allemaal voor begin juni ga redden, zie dat af en toe (stiekem) een beetje somber in.... dat gevoel werkt op mn zenuwen, maar is iig een motivator...
En onder zware stress/druk kan ik harder werken en beter presteren, maar daar wordt ik meestal ziek van na een tijdje... en erg gezond is het volgens mij ook niet...
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:32:25 #6
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26169606
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:09 schreef Skinkie het volgende:
Ach ik ben nu al 2 maanden op m'n diploma aan het wachten omdat men een fout heeft gemaakt na m'n afstuderen... Dan viel op zich, het afstuderen nog wel mee.
Zo, da's lullig... Kan je al wel aan de slag dan?
pi_26169824
Zie het als een uitdaging Christine! Hier heb ik hetzelfde, maar ik vind dat eigenlijk niet eens zo erg, motiveert juist!

Das balen Skinkie!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:51:44 #8
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26170037
Ow en ik zag net in het fotoboek dat afstudeerster ChrisJX vandaag jarig is jeeeaay daar zal wel weinig aan het verslag gebeuren (en terecht)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26170267
maandag moet ik beginnen met mijn afstudeerstage

daar gaat mijn vrije tijd
pi_26170716
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:32 schreef Christine het volgende:
Zo, da's lullig... Kan je al wel aan de slag dan?
nope, kan me ook niet inschrijven bij de uni...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_26170831
Ik red het nooit voor eind Juni maar dat weten ze hier, en ze willen me al parttime houden dus dat zit wel goed hoop ik
  woensdag 13 april 2005 @ 12:29:01 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26192538
Ik heb er geen zin meer in.... stom afstuderen
pi_26192610
Kun je het niet even een dagje of twee aan de kant leggen en daarna weer met frisse moed verder Christine? Doe ik ook af en toe
  woensdag 13 april 2005 @ 12:34:36 #14
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26192693
Ik leg het al twee maanden aan de kant
Nee serieus... ik kan wel weer een dag zitten niksen, maar daar kom ik ook niet verder mee. Met een hele dag mezelf blind staren op dat project en niet verder komen overigens ook niet...
pi_26192779
Nee snap ik, is moeilijk. Maar net wat je zegt, met beide kom je niet ver. Hier gaat het op zich wel goed maar zoals vandaag heb ik ook een baaldipdag en dan kijk ik er maar niet teveel naar..morgen weer een dag...
  woensdag 13 april 2005 @ 14:56:02 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26196448
Ik geef er voor vandaag maar de brui aan... de essentiële dingen zijn afgehandeld voor nu.
Morgen verder, hopelijk in een betere bui
pi_26196911
'k moet ook nog afstuderen en ben al een jaar te laat !!!
maar ik ben er bijna, conclusie en evaluatie nog en dan kijken wat ze er van vinden
Those who forget the past, have no future !
pi_26256125
ik ben al lang klaar maar blijf hier nog maar even hangen, kom net terug van mijn werk

iedereen verder succes en sterkte
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_26316190
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:29 schreef Christine het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.... stom afstuderen
Nou dat gevoel had ik vorige week ook!
Ik ben nu net een week bezig met afstuderen, en op de eerste dag hoorden we ineens dat de opdracht een beetje anders was dan we dachten. We moesten dus weer een heleboel dingen veranderen. De eerste paar dagen kwam er gewoon geen schot in, ook omdat we niet bij het bedrijf zelf zitten. Vrijdag ging het gelukkig alweer ietsjes beter. Vanaf deze week gaan we wel een aantal dagen in de week bij het bedrijf zitten, dat lijkt ons toch beter!
pi_26316294
Ook een dipje hier..geloof ik. Het schiet even allemaal niet op, heb ik het idee. Of ik wil sneller dan mogelijk is...

Zabbie heb je de opdracht nu duidelijk dan? Lijkt me ook vervelend! Ik zit drie dagen bij het bedrijf ongeveer/meestal, andere dagen werk ik thuis of bij de opleiding. Vind ik prettig werken.
pi_26316496
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:50 schreef clauwheee het volgende:
Ook een dipje hier..geloof ik. Het schiet even allemaal niet op, heb ik het idee. Of ik wil sneller dan mogelijk is...

Zabbie heb je de opdracht nu duidelijk dan? Lijkt me ook vervelend! Ik zit drie dagen bij het bedrijf ongeveer/meestal, andere dagen werk ik thuis of bij de opleiding. Vind ik prettig werken.
Het is gewoon dipjestijd volgens mij!

De opdracht is nu wel (ongeveer) duidelijk. De opdrachtbeschrijving van ons moet nog goedgekeurd worden door de opdrachtgever. Wij gaan nu ook in ieder geval drie dagen bij het bedrijf zitten.
pi_26317835
Ok. Domme vraag misschien, maar toch.

Ik heb gezeik met de verantwoording van m'n enquete, ik zie het probleem niet echt want mijn docente zegt aan de ene kant dat de enquete zelf goed is maar dat ze daarnaast wél een goede verantwoording zwart op wit wil. Logisch, maar nu heb ik tijdens de hoofdfase een theoretisch/strategische weg gevolgd met weinig praktijkonderzoek. Ik heb dus geen benul wat ze bedoeld met verantwoording van meetniveaus en antwoordcategorieen. Ik heb alle vragen natuurlijk wel verantwoord maar dat is niet genoeg volgens haar. Iemand enig idee waar ik een voorbeeld kan vinden? Boeken geven ook niet echt uitkomst tot dusver.

Ben er al te lang mee bezig, terwijl het maar een deelonderzoek is...
  maandag 18 april 2005 @ 11:24:02 #23
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_26318124
Ze wil gewoon weten waarom je bij een bepaalde vraag voor een bepaalde manier van antwoorden hebt gekozen? (En waarschijnlijk ook hoe je dat straks met elkaar gaat vergelijken en hoe je dan uiteindelijk je stelling(en) denkt te onderbouwen met de uitkomsten.)
Ik heb me ooit wel verdiept in enquetes om ze voor mijn scriptie te gebruiken, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan, dus echt helpen kan ik je ook niet .
(Boekje 'enqueteren' van Bartelds, Jansen en Joostens ken je waarschijnlijk al, en daar staat ook niet echt iets over die verantwoording in voor zover ik weet.)

Iig succes
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_26318238
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:24 schreef Meiske78 het volgende:
Ze wil gewoon weten waarom je bij een bepaalde vraag voor een bepaalde manier van antwoorden hebt gekozen? (En waarschijnlijk ook hoe je dat straks met elkaar gaat vergelijken en hoe je dan uiteindelijk je stelling(en) denkt te onderbouwen met de uitkomsten.)
Ik heb me ooit wel verdiept in enquetes om ze voor mijn scriptie te gebruiken, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan, dus echt helpen kan ik je ook niet .
(Boekje 'enqueteren' van Bartelds, Jansen en Joostens ken je waarschijnlijk al, en daar staat ook niet echt iets over die verantwoording in voor zover ik weet.)

Iig succes
Ja dat denk ik ook maar ik heb dat nagenoeg gedaan bij mijn algehele vraagverantwoording..maar ze wil dus een stuk over meetniveaus en antwoordcategorieen..alleen heb ik geen idee hoe ik dat moet 'vertalen'. Ze kon het ook niet zo goed uitleggen
Dat boekje heb ik trouwens niet, ik zit met Baarda en de Goede..maar daar staat ook weinig tot niks in mbt verantwoordingen...
Vaag!

Thanx iig
pi_26320143
Clauwheee, ik heb het boek Marktonderzoek van Kooiker. Daar staat wel iets in over meetniveaus. Er staat dat het onderscheiden van de verschillende meetniveaus van belang is omdat niet op elk type alle mogelijke wiskundige en statische bewerkingen mogen worden toegepast.

Er staan nominale, ordinale en numerieke gegevens genoemd. Bij elk van deze type gegevens zijn er verschillende methoden die toegepast kunnen worden. Voorbeeld: een Chi-kwadraattoets kan alleen op nominale variabelen toegepast worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')