Lekker gevoel is dat he!! ik herken 'tquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Christine het volgende:
mijn scriptie is af
morgen inleveren.... pffffft... opluchting hoor.
Maar zie jij je scriptie ook echt als iets waar je voor jezelf inhoudelijk grenzen verlegt? Vind je het echt interessant? Of is het gewoon een hobbel die je moet nemen om bij je aio-aanstelling te komen?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:53 schreef kwakveense het volgende:
nee, niet echt. Het is meer een soort deadline die ik wel móet halen om optijd af te studeren. Er zit nogal wat tijdsdruk achter ivm met mjn naderende aio-aanstelling...ik móet in november mijn eindgesprek hebben...
t eerste hoofdstuk is een literatuurstudie, dus als ik nu netjes alles ga verzamelen en lezen n schrijven dan moet het wel lukken zo...
Naar een 8 of 9 streven vind ik persoonlijk ook wel een teken van luiheid, om eerlijk te zijn, behalve als je een docent hebt die uit principe geen tienen geeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben helaas veelste te lui om altijd naar een 8 of 9 te streven
Jij wilt dus altijd tienen? Anders ben je mislukt?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef thabit het volgende:
Naar een 8 of 9 streven vind ik persoonlijk ook wel een teken van luiheid, om eerlijk te zijn, behalve als je een docent hebt die uit principe geen tienen geeft.
Om nu op collegeniveau fouten te maken, is in elk geval wel behoorlijk beschamend.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Jij wilt dus altijd tienen? Anders ben je mislukt?
ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef Zabb het volgende:
Gisterenavond heb ik dan eindelijk dat felbegeerde papiertje in ontvangst mogen nemen! Ik ben nu Bachelor of Economics. Ik dacht eerst dat je met de MER, Bachelor of Business Administration werd, maar dat andere staat dus op mijn diploma. Ook goed!![]()
Hey wat leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook(mijn papiertje dan)
[afbeelding]
JIj natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey wat leuk!! Nogmaals gefeliciteerd!![]()
Ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook(mijn papiertje dan)
[afbeelding]
*duimt*quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Voor mij is het nu nagels bijten en afwachten op de uitslag van m'n scriptie... kan elk moment binnen zijn.
Ik schrijf altijd maar een halve pagina per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:23 schreef imago het volgende:
Ik heb vandaag heeeerlijk aan m'n scriptie gewerkt! Bladzijdes en bladzijdes geschreven, helemaal gëinspireerd... voelt lekker!
Ga eens in EXA spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nuna het volgende:
Telt het ook als je dit jaar afstudeert voor het vwo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |