Dat valt toch wel mee, 2,5 jaar is toch snel? Of was het een deeltijdopleiding?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:52 schreef doemaardrie het volgende:
Afgelopen maandag de uitslag van me laatste examen binnen gekregen.
Na iets meer dan 2,5 jaar eindelijk dat HBO papiertje op zak. Nadat ik mijn diploma heb opgehaald uiteraard.
Daarom zitten we al in deel drie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Gaat toch best goed met alle Fok!-afstudeerders!
Gewoon zo een 168 studiepuntending.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, 2,5 jaar is toch snel? Of was het een deeltijdopleiding?
Ook gefeliciteerd natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Gaat toch best goed met alle Fok!-afstudeerders!
Naar Australiëquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:20 schreef Bailiff het volgende:
Ook klaar!!
en nu..................................?
Ik heb 'm in Rotterdam gedaan. Daar is de deeltijd op donderdag...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:48 schreef Arinna het volgende:
@UncleFunk: waar heb je je opleiding gedaan?
Als je trouwens niets met je diploma doet: geef maar aan mij, ik zit er over te denken met die opleiding te gaan beginnen een keer. Ben alleen nog zoekende of de lerarenopleiding Nederlands ook ergens in deeltijd op vrijdag wordt gegeven... Op andere dagen/in de avonduren betekent dat namelijk voor mij dat ik mijn huidige baan kwijtraak.... Jij enig idee of dat ergens is, deeltijd op vrijdag?
Feliquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vanaf nu ben ik dus niet meer een onbevoegd docent Wiskunde maar een bevoegd docent.
Jummie
moest je nog iets inleveren JD, ik dacht dat je al lang bevoegd wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb vandaag mijn afstudeeraanvraag ingediend.
Mijn scriptie was voldoende...
Dus nu ben ikklaar
De aanvraag is ondertekend en ingeleverd.
Wat een heerlijk gevoel.
Vanaf nu ben ik dus niet meer een onbevoegd docent Wiskunde maar een bevoegd docent.
Jummie
Ja gelukkig wel!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Hé dat gaat allemaal zeer voorspoedig dus Zabb?? Wat fijn joh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |