abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28979720
Zo, inmiddels uitgejankt zo ongeveer en ik ga ermee stoppen.
Ik ben het zo ontzettend zat, het beheerst nu al vijf jaar op een ongezonde manier mijn leven en ik ben het beu.

Ik ga nu kijken hoe ik e.e.a. moet gaan regelen, begeleider is inmiddels met zomervakantie.
'k Vind het nog steeds kut, maar het gaat echt niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:39:00 #82
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28979933
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef Syrena het volgende:
Zo, inmiddels uitgejankt zo ongeveer en ik ga ermee stoppen.
Ik ben het zo ontzettend zat, het beheerst nu al vijf jaar op een ongezonde manier mijn leven en ik ben het beu.

Ik ga nu kijken hoe ik e.e.a. moet gaan regelen, begeleider is inmiddels met zomervakantie.
'k Vind het nog steeds kut, maar het gaat echt niet.
Wil je nu echt gaan stoppen met je studie?? Misschien moet je alleen even afstand nemen. Mja, ik weet het ook niet precies hoe jouw situatie is, maar het zou wel zonde zijn...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_28980110
Syrena je bent inderdaad al heel lang bezig, en juist dat is denk ik het grootste probleem. De randverschijnselen daarvan wegen denk ik zwaarder dan het kunnen schrijven van een scriptie of probleemstelling. Ik weet ietsiepietsie meer van je situatie en ik denk dat je gewoon voor jezelf moet gaan uitmaken of het je nog waard is dat je er al zoveel jaren door laat meeslepen, kut door voelt etc. Als ik het zo lees, denk ik al wel te weten wat het antwoord is. Misschien makkelijk gezegd nu, maar als het niet meer gaat, gaat het niet. Dan maar een bachelor, ga op zoek naar werk o.i.d. wat je echt leuk vind en laat het rusten.

Succes in ieder geval
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:46:18 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28980147
Syrena... de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik heb ook overwogen om te stoppen met m'n studie, omdat mijn scriptie niet lukte. Maar laat je aub niet ontmoedigen... you've come this far en als je nu nog even heel hard doorbijt, dan heb je over een paar maandjes je diploma!
pi_28980183
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:39 schreef nixxx het volgende:

[..]

Wil je nu echt gaan stoppen met je studie?? Misschien moet je alleen even afstand nemen. Mja, ik weet het ook niet precies hoe jouw situatie is, maar het zou wel zonde zijn...
Ik ben in '95 begonnen, alles redelijk gegaan tot 't derde jaar, vervolgens alles nog wel ingehaald. Met veel pijn en moeite m'n prescriptie geschreven (uitvinding van universiteit Maastricht geen idee of ze die nog hebben en of dat elders ook zo is), die was af in 2000. Daarna nog een project extra gedaan, met de scriptie begonnen in 2001.

Dus nee, afstand nemen heeft werkelijk niks geholpen, ik ben in 2003 maar gaan werken omdat ik al twee jaar met vlagen als een depressieve pannenkoek in bed lag omdat het niet lukte met de scriptie.

Ik heb nu dus wel werk voor 32 uur, met een vast contract. Op MBO-niveau

Ja het is ontzettend zonde, maar ik had vandaag de neiging (alweer) om mezelf voor een trein te parkeren en dat zou pas echt zonde zijn geweest... Ik wil mijn leven terug. Ik ben vanaf 2001 werkelijk élke dag met die scriptie bezig geweest, schuldig voelen als je er niet aan werkt en schuldig voelen als je er wel aan werkt en het gaat niet meer.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28980210
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:44 schreef clauwheee het volgende:
Syrena je bent inderdaad al heel lang bezig, en juist dat is denk ik het grootste probleem. De randverschijnselen daarvan wegen denk ik zwaarder dan het kunnen schrijven van een scriptie of probleemstelling. Ik weet ietsiepietsie meer van je situatie en ik denk dat je gewoon voor jezelf moet gaan uitmaken of het je nog waard is dat je er al zoveel jaren door laat meeslepen, kut door voelt etc. Als ik het zo lees, denk ik al wel te weten wat het antwoord is. Misschien makkelijk gezegd nu, maar als het niet meer gaat, gaat het niet. Dan maar een bachelor, ga op zoek naar werk o.i.d. wat je echt leuk vind en laat het rusten.

Succes in ieder geval
Tnx beeb toch nog ff stiekem aan je voelen
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:06:18 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28980722
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:47 schreef Syrena het volgende:

Dus nee, afstand nemen heeft werkelijk niks geholpen, ik ben in 2003 maar gaan werken omdat ik al twee jaar met vlagen als een depressieve pannenkoek in bed lag omdat het niet lukte met de scriptie.

Ik heb nu dus wel werk voor 32 uur, met een vast contract. Op MBO-niveau

Ja het is ontzettend zonde, maar ik had vandaag de neiging (alweer) om mezelf voor een trein te parkeren en dat zou pas echt zonde zijn geweest... Ik wil mijn leven terug. Ik ben vanaf 2001 werkelijk élke dag met die scriptie bezig geweest, schuldig voelen als je er niet aan werkt en schuldig voelen als je er wel aan werkt en het gaat niet meer.
Dan is het misschien maar beter om er afscheid van te nemen.... Als het je leven zo verpest. Bachelor aanvragen en leuk werk zoeken dan, succes
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_28980728
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Tnx beeb toch nog ff stiekem aan je voelen
Doe maar ff Maar hé, echt waar hoor, het is mooi geweest nu, denk aan jezelf, dit is het allemaal niet waard, denk ik..
pi_28980951
het wordt een beetje klef hier
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_28980989
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:13 schreef komrad het volgende:
het wordt een beetje klef hier
Valt wel mee hoor
pi_28981207
ik zeg toch ook een beetje
pi_28981356
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef komrad het volgende:
ik zeg toch ook een beetje
Das waar
pi_28981632
Tnx allemaal.

Mijn pa nam het beter op dan ik dacht, maar die is natuurlijk ook knap moegeluld. Hij wil alleen dat ik wacht tot maandag en daar heb ik geen trek in. Ik vraag me sowieso af of er op de uni nog wel iemand bereikbaar is. Ik werk zelf op een hogeschool en daar is werkelijk iedereen al op vakantie.

Overigens wil ik nog steeds wel een master gaan doen, alleen niet meteen het komende jaar....
pi_28981707
ja syrena als ik het zo lees zou ik er ook maar even mee stoppen als ik jou was.

wellicht iemand zoeken om dit te bespreken??
pi_28982046
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:41 schreef komrad het volgende:
ja syrena als ik het zo lees zou ik er ook maar even mee stoppen als ik jou was.

wellicht iemand zoeken om dit te bespreken??
Ik loop al bij een psycholoog Ook voor die stomme scriptie inderdaad (m'n vader zei al: Nou dat heeft geholpen zeg.... ). Ik heb toevallig morgen een afspraak.

Verder is de begeleider dus op vakantie, ik zal hem morgen toch proberen te bellen of te mailen.
pi_28982068
gewoon zorgen dat het weer goed met je gaat, de rest zie je dan wel weer
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:18:33 #97
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_28984367
Eerst zorgen dat je je weer beter voelt inderdaad, anders komt er toch niets van die scriptie terecht.
En de beste manier om weer helemaal op te leven is denk ik door die scriptie voorlopig te laten voor wat het is. Succes in ieder geval.
pi_28997689
Laat je niet gek maken. Ondertussen andere (leuke) dingen doen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29001573
Niemand te bereiken bij Bureau Onderwijs
Om tien uur nog maar eens proberen.
En de pest is, dat ik weet wie ik hebben moet (secretaris Onderwijscommissie), en dat is dus een goeie kennis van mijn tante. Ze had laatst al tegen mijn tante gezegd van: Ja, die moet wel eens gaan opschieten met afstuderen *bladibladibla*

Had ik al vermeld dat het een dikke trut is ?!
Ondertussen kan ik op de hele site niks terugvinden over het overstappen/aanvragen van een BA als je doctoraal hebt gedaan. Straks kan het niet eens en heb ik dus helemaal niks, behalve m'n P uit 1995.

Zucht, bij mij kan het ook nooit gewoon normaal geloof ik.
pi_29004417
Ik lul in mijn eentje wel een topicje vol : ')

Nou, cultuurwetenschappen is chronisch onbereikbaar, die liggen allemaal al met de kont in het zand. Gelukkig was het Studentenservice-centrum wel bereikbaar. Hele aardige vrouw aan de lijn.
Faculteit moet mij dus toestemming geven voor het omzetten van doc naar ba, er moet gekeken worden of dit kan (overlap van vakken etc.). Ik neem aan dat dat wel gewoon kan, lijkt me niet dat de opleiding ineens ZOOOOVEEEEELL moeilijker geworden is. Ik heb alles gehaald, zelfs een exta project gedaan.

Maar ja, als ineens een buitenlandse stage verplicht is dan heb ik een probleem.
Ik ga dus toch maar de herinschrijving op de bus doen, want ik denk niet dat dit alles voor 31 augustus geregeld kan worden. Dan heb ik ook wat meer tijd om mijn begeleider netjes in te lichten.

En dan ga ik nu als de sodemieter aan het werk !
pi_29038432
Wat een gedoe he Syrena!

Ons conceptverslag is helemaal af!!! Volgende week leveren we het in voor opmerkingen van opdrachtgever en docent! Hopelijk valt dit mee!
pi_29038448
Zabb jullie zijn goed bezig hoor!!
pi_29038591
Het verloopt idd allemaal voorspoedig!
pi_29049731
Van doctoraal naar bachelor is meestal mogelijk, maar pas op: sommige opleidingen hebben de scriptie vanuit het laatste studiejaar doctoraal verplaatst naar het laatste jaar van de bachelor.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29879080
*schopje*

Hoe is het met alle afstudeerders??

Zelf moet ik over 2 dagen mijn presentatie houden. Ik ben al wel een beetje zenuwachtig, maar ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat het goed gaat komen! Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het gaat!!
Wel raar trouwens, ik kan me nog niet echt voorstellen dat ik dan gewoon helemaal klaar ben!
pi_29879135
je weet over 4 dagen niet wat je met je tijd aanmoet, een vreemd maar wel lekkere fenomeen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:55:04 #107
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29879204
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:47 schreef Zabb het volgende:
*schopje*

Hoe is het met alle afstudeerders??

Zelf moet ik over 2 dagen mijn presentatie houden. Ik ben al wel een beetje zenuwachtig, maar ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat het goed gaat komen! Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het gaat!!
Wel raar trouwens, ik kan me nog niet echt voorstellen dat ik dan gewoon helemaal klaar ben!
hey ik ook
donderdag om 9 uur in den ochtend.
Ik vind 't ook erg, heel erg spannend.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:58:03 #108
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29879261
Ik ben inmiddels klaar en heb mijn diploma al anderhalve maand.
En 1 september begin ik met werken. Echt een toffe baan gevonden

Succes met jullie presentaties e.d.
pi_29879268
Sientje en Zabbie komt goed! Ik duim voor jullie allebei
pi_29879303
Ik hoop over 2 á 3 weken ook m'n papiertje te hebben
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29879655
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hey ik ook
donderdag om 9 uur in den ochtend.
Ik vind 't ook erg, heel erg spannend.
Toevallig!! Ik heb mijn presentatie pas laat op de dag, om 18.00 uur, zodat iedereen van het bedrijf er bij kan zijn. Succes alvast he!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:34:33 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_29880032
ben nog steeds bezig met het laatste vakje dat ik nog moest doen beetje motivatieprobleempje, maar komt wel goed
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:47:17 #113
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29880366
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef Zabb het volgende:

[..]

Toevallig!! Ik heb mijn presentatie pas laat op de dag, om 18.00 uur, zodat iedereen van het bedrijf er bij kan zijn. Succes alvast he!
Jij ook wel lekker dat ik het zo vroeg heb dan heb ik het vast gehad.. ben trouwens de eerste van de hele groep die moet afstuderen.
Vanmiddag komt mijn leraar langs.. ben benieuwd wat die nog allemaal te zeggen heeft..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:25:45 #114
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_29881383
meld zich ook maar is hier dat ie bezig met z'n afstudeerproject Doe iets met een onderzoek naar digitalisering in het onderwijs bij het vak biologie en ontwikkelen van een stukje digitaal onderwijs..

heb 4 maanden van me tijd verspild met wachten op goedkeuring van me voorstel. In de tijd dat ik niets te doen had heb ik alleen maar kunnen wachten en toen na 4 maanden de goedkeuring kwam had ik het weer keidruk dus nu gaat het nachtwerk worden voor mij.
Where's my fear???
pi_29881632
Dat is balen jagermaster! Wanneer moet het allemaal af zijn dan?
pi_29881672
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Jij ook wel lekker dat ik het zo vroeg heb dan heb ik het vast gehad.. ben trouwens de eerste van de hele groep die moet afstuderen.
Vanmiddag komt mijn leraar langs.. ben benieuwd wat die nog allemaal te zeggen heeft..
Vroeg op de dag is idd wel beter hoor! Nu kan ik de hele dag nog lekker zenuwen!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:37:41 #117
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29881710
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef Zabb het volgende:

[..]

Vroeg op de dag is idd wel beter hoor! Nu kan ik de hele dag nog lekker zenuwen!
maar 's avonds dik feest.. tenminste bij mij wel... je kan me dan in de lamp zien hangen
En ik ben zo slim geweest om de volgende dag vrij te houden
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:42:41 #118
39240 jagermaster
pi_29881867
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Zabb het volgende:
Dat is balen jagermaster! Wanneer moet het allemaal af zijn dan?
Het moet in juni/juli af zijn maar wil het zelf in februari af hebben. Dit omdat ik dan met een vervolgopleiding wil beginnen. Vind 2.5 jaar voor de opleiding wel weer lang genoeg
Het enigste nadeel is dat ik van september tot februari ook me afstudeerstage heb waar de eisen ook al niet officieel bekend zijn bij de personen die het zouden moeten weten.
Where's my fear???
pi_29882849
Haha Appelsientje, ik geef ook zeker nog een feest!!

Jagermaster dat is dus lekker onduidelijk. Succes in ieder geval!!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:04:05 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29888522
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef Zabb het volgende:
Haha Appelsientje, ik geef ook zeker nog een feest!!

Jagermaster dat is dus lekker onduidelijk. Succes in ieder geval!!
Zo mijn leraar is net langs geweest... mensen het leek wel een verdediging... pfff....
Dik 1 uur zitten zweten.. maar goed hij heeft mij wat tips gegeven voor de presentatie...
Dus we gaan er donderdag voor...
Echt serieus als ik het donderdag haal ga ik echt gillen
pi_29889014
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]
pi_29894301
Sientje zo ken ik je helemaal niet! Dat gaat je echt wel lukken hoor!!
pi_29900734
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Zo mijn leraar is net langs geweest... mensen het leek wel een verdediging... pfff....
Dik 1 uur zitten zweten.. maar goed hij heeft mij wat tips gegeven voor de presentatie...
Dus we gaan er donderdag voor...
komt goed, maar ff de echt belangrijke dingen, heb je het bier koud staan
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:41:35 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29900856
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
Sientje zo ken ik je helemaal niet! Dat gaat je echt wel lukken hoor!!
Nee ik herken mezelf ook niet echt...
zal wel een samenloop zijn denk ik...
*telt af*
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:42:49 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29900905
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef komrad het volgende:

[..]

komt goed, maar ff de echt belangrijke dingen, heb je het bier koud staan
Yup
pi_29918251
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yup
succes, of mag ik je al officieel feliciteren?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:25:24 #127
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_29921862
nou morgen verdedigen, benieuwd of t wat gaat worden

waarom moet je daar nou zo f'ing zenuwachtig voor wezen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_29922517
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef jozef444 het volgende:
Jij ook al!
pi_29922621
Ik denk aan jullie!
pi_29922677
Dankje!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:53:25 #131
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29922790
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef jozef444 het volgende:
nou morgen verdedigen, benieuwd of t wat gaat worden

Ik bijt normaal geen nagels... maar ik ben nu al begonnen aan mijn pols...
Maar goed de presentatie is nu helemaal klaar.. de puntjes op de i zijn gezet..
Alles wat ik zeggen wil ook ff uitgetypt... zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet (niet dat ik het ga oplezen)
Alles is nu op cd gebrand, alle documenten nog een keer uitgeprint.
We gaan we voor!!!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:55:41 #132
39240 jagermaster
pi_29922865
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Alles wat ik zeggen wil ook ff uitgetypt... zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet (niet dat ik het ga oplezen)
We gaan we voor!!!
suc6 ermee!
Where's my fear???
pi_29923075
quote:

[..]

We gaan we voor!!!
succes, wanneer is het precies?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:09:33 #134
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29923351
09:00 in den ochtend..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:10:15 #135
43311 jozef444
pi_29923384
quote:

[..]

We gaan we voor!!!
ben vandaag al ff aanwezig geweest op men opleiding omdat vandaag ook al een stel vrienden afstudeerden, daarvoor had ik nergens last van Nu ik daar vandaan ben gekomen ben ik zenuwachtig tot en met

Maar ach tis morgen maar een uurtje ik heb een onderwerp waar ze (hopelijk) weinig van af weten dus tzal wel los lopen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:44:47 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_29924678
7 september volgende afspraak...dan moet ik ingelezen zijn en een uitgewerkte opzet hebben...vervolgens elke twee weken een hoofstuk af...(moet immers eindgesprek nog in November hebben...yup...ik ga dood)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_29924891
en waar ga je een scriptie over schrijven, hoe lang staat ervoor, wat (indien van toepassing) voor onderzoek moet je doen?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 07:33:18 #138
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29947011
vandaag is het zo ver
Iedereen succes
Ik moet er nu ook aan geloven...
pi_29947088
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 07:33 schreef appelsientje het volgende:
vandaag is het zo ver
Iedereen succes
Ik moet er nu ook aan geloven...
Succes!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:53:02 #140
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_29952772
ETA: ik kan niet typen, sorry voor de typo's maar ik heb haast...
quote:
en waar ga je een scriptie over schrijven, hoe lang staat ervoor, wat (indien van toepassing) voor onderzoek moet je doen?
Er staan 21 ECTS voor mijn scriptie, normaal gesproken dus een semester met 1 vak erbij, maar ik moet veel sneller klaar zijn.

Ik schrijf over een sociale netwerk cluster in de correspondentie van Horace Walpole (18e eeuwse aristocraat). Ik ga daarvoor een literatuurstudie doen van de ideeen omstrent sociale netwerk theorie en de toepassingen op 18e eeuwse persoonlijke brieven. Ik combineer of ontwikkel daaruit een methode die aan de hand van de 18e eeuwse brieven en de summiere biografische informatie over de groep mensen de meest betrouwbare representatie van het sociale netwerk kan geven.

Waarschijnlijk betrek ik in mijn methode de brief aanhef en afsluit formules.

Vervolgens zal ik het sociale netwerk/de cluster die ik denk bloot te leggen relevant maken voor verder onderzoek, door aan te geven (middels een kleine literatuurstudie) hoe sociale netwerken relevant zijn voor taalveranderings en distributie processen, weer toegepast op de 18e eeuw.

Ik kan de methode en literatuurstudie die ik hier doe waarschijnlijk goed gebruiken bij mijn dissertatie (ik begin 1 december met een promotie traject/aiochap). Dat is namelijk een case study van de taal van Horace Walpole en al zijn correspondenten (3000 brieven) in relatie tot de grammatica van Robert Lowth. Onderdeel van die analyse zal waarschijnlijk een complete sociale netwerk analyse zijn, als kader voor de distributie van grammaticale patronen binnen dat netwerk (wie houdt zich wel aan de regels, wie niet, is er verschil in het taalgebruik naar gelang naar wie ze schrijven, etc.)

Dit valt dan weer binnen een groot vici project over de invloed van de 18e eeuse normatieve grammatica's. Mijn case study moet de rol/invloed/basis daarvan binnen de aristocratie aantonen en tegelijekrtijd de relevantie van sociale netwerken voor die analyse duidelijk maken.

Mijn scriptie moet dus wel bhoorlijk degelijk onderzoek bevatten (ik moet bovendien een 8 of hoger halen ander gaat het hele aio feets neit door) zodat ik het als een soort kleine pilot kan gebruiken voor mijn dissertatie, en het eventueel als artikel kkan publiceren. De aristocratie is momenteel nog ene beetje het ondergeschoven kindje van de sociohistorische taalkunde...

maar goed...erm...die scriptie binnen 2 maanden en een week of wat af krijgen wordt nog best een kluif...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:29:00 #141
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29954022
Yes!!! Ik heb het gehaald!!!
Ing. eindelijk mijn titel
Zooooo wat een opluchting was dat zeg!! heerlijk!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:46:55 #142
39240 jagermaster
pi_29954694
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
gefeliciteerd!
Where's my fear???
pi_29954789
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
gefeliciteerd

ing is wel een neptitel
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:56:42 #144
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29955049
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef komrad het volgende:

[..]

gefeliciteerd

ing is wel een neptitel

Laat me nou ff genietn
pi_29957413
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Laat me nou ff genietn
nu nog steeds niet zat
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:51:49 #146
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29963970
BTW... is het niet leuk om een lijstje te maken van afstudeerders en deze in de OP te (laten) editten?? Doen we de geslaagden er ook bij...

Als iedereen dan even zegt wanneer hij/zij afstudeert en welke opleiding...

Augustus:
25. Zabb
MisterICE

September:
Sack_Blabbath - Communicatie

Oktober:
26. Christine - Communicatie

November:
kwakveense - Engelse taal en cultuur

Februari:
jagermaster- Lerarenopleiding biologie 2de graads

En zij zijn inmiddels geslaagd:
jozef444
appelsientje - Media technologie
Mar10Segovia
Johan-Derksen
Bailiff
Burnafter
Tito
doemaardrie
Clauwheee - Communicatie
Zolena
P3pper
UncleFunk
_Nasus_ - Communicatiewetenschap
Ciske
QyRoZ - Bedrijfskundige informatica
SnuggLe - Bestuurskunde
Archie - Werktuigbouwkunde
TheRoman - Bedrijfskunde
vaio
achterop23 - Bedrijfskundige informatica
Melismay - Commerciële Economie
CommanderKoen - Informatica en Informatiekunde
_Administr8tor_ - HBO informatica
komrad

Wie vult aan?

[ Bericht 31% gewijzigd door Christine op 25-08-2005 22:52:10 ]
pi_29964065
ik ben al een jaar klaar of zo christine

serieuze reactie: goed plan
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:03:14 #148
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29964298
Hoe zou het met Zabb en jozef444 gegaan zijn?
pi_29964470
Zabb moet op dit moment!! Om 18.00 uur. Dus ik ben nu heel hard aan het duimen
pi_29964921
christine, je bent goed op de hoogte
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:29:14 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29965058
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef komrad het volgende:
christine, je bent goed op de hoogte
Heb even het topic doorgespit
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:32:54 #152
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29967304
Ja ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is.. vast wel goed
Zoo het wachten is hier op de eerste gasten
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:42:29 #153
39240 jagermaster
pi_29967606
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
BTW... is het niet leuk om een lijstje te maken van afstudeerders en deze in de OP te (laten) editten?? Doen we de geslaagden er ook bij...

Als iedereen dan even zegt wanneer hij/zij afstudeert en welke opleiding...
Februari:
jagermaster- Lerarenopleiding biologie 2de graads
Where's my fear???
pi_29967734
Ik studeer over zes dagen af

En dat krijg ik over drie á vier weken te horen
pi_29970148
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is.. vast wel goed
Zoo het wachten is hier op de eerste gasten
waar mag ik je melden voor het bier
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:51:40 #156
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29970233
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
Ik studeer over zes dagen af

En dat krijg ik over drie á vier weken te horen
Wanneer precies? en wil je ook op 't lijstje?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:49:26 #157
43311 jozef444
pi_29975483
Wooohooo geslaagd, say hello to jozef444 BBA

Blijkt achteraf dat ik me gewoon nergens druk over hoefde te maken, loop je ook lekker nutteloos twee dagen te stressen
pi_29975638
Gefeliciteerd Jozef!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:52:32 #159
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29975647
Gefeliciteerd, jozef! Heb je meteen in het lijstje aangepast

donderdag 25 augustus 2005 @ 22:57:09 #160
43311 jozef444
pi_29975868
Tnx, viel me vandaag wel op dat er flink hoge cijfers werden gegeven. Ben zelf geslaagd met een 8 der waren der vandaag nog 2 of 3 met een 8 + gister nog een aantal en 1 met een 9.

We hebben blijkbaar toch iets goed gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')