hey ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:47 schreef Zabb het volgende:
*schopje*
Hoe is het met alle afstudeerders??
Zelf moet ik over 2 dagen mijn presentatie houden. Ik ben al wel een beetje zenuwachtig, maar ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat het goed gaat komen! Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het gaat!!
Wel raar trouwens, ik kan me nog niet echt voorstellen dat ik dan gewoon helemaal klaar ben!
Toevallig!! Ik heb mijn presentatie pas laat op de dag, om 18.00 uur, zodat iedereen van het bedrijf er bij kan zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik ook
donderdag om 9 uur in den ochtend.
Ik vind 't ook erg, heel erg spannend.
Jij ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef Zabb het volgende:
[..]
Toevallig!! Ik heb mijn presentatie pas laat op de dag, om 18.00 uur, zodat iedereen van het bedrijf er bij kan zijn.Succes alvast he!
![]()
Vroeg op de dag is idd wel beter hoor! Nu kan ik de hele dag nog lekker zenuwen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij ookwel lekker dat ik het zo vroeg heb
dan heb ik het vast gehad.. ben trouwens de eerste van de hele groep die moet afstuderen.
Vanmiddag komt mijn leraar langs.. ben benieuwd wat die nog allemaal te zeggen heeft..
maar 's avonds dik feest.. tenminste bij mij wel... je kan me dan in de lamp zien hangenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Vroeg op de dag is idd wel beter hoor! Nu kan ik de hele dag nog lekker zenuwen!![]()
Het moet in juni/juli af zijn maar wil het zelf in februari af hebben. Dit omdat ik dan met een vervolgopleiding wil beginnen. Vind 2.5 jaar voor de opleiding wel weer lang genoegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef Zabb het volgende:
Dat is balen jagermaster! Wanneer moet het allemaal af zijn dan?
Zo mijn leraar is net langs geweest... mensen het leek wel een verdediging... pfff....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef Zabb het volgende:
Haha Appelsientje, ik geef ook zeker nog een feest!!![]()
Jagermaster dat is dus lekker onduidelijk. Succes in ieder geval!!![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt serieus als ik het donderdag haal ga ik echt gillen
komt goed, maar ff de echt belangrijke dingen, heb je het bier koud staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo mijn leraar is net langs geweest... mensen het leek wel een verdediging... pfff....
Dik 1 uur zitten zweten.. maar goed hij heeft mij wat tips gegeven voor de presentatie...
Dus we gaan er donderdag voor...
Echt serieus als ik het donderdag haal ga ik echt gillen
Nee ik herken mezelf ook niet echt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
Sientje zo ken ik je helemaal niet! Dat gaat je echt wel lukken hoor!!
Yupquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef komrad het volgende:
[..]
komt goed, maar ff de echt belangrijke dingen, heb je het bier koud staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |