quote:Peri zei:
Wat gaaf
Als ik terug ben uit Duitsland eind deze week doe ik mee, anders blijven die biljetten daar zwerven.
ja dat gaat nog een probleem worden.. ik heb alleen biljetten in het weekend, en die maak ik dan bijna altijd opquote:
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op maandag 20 juni 2005 09:15 schreef keijz het volgende:
[..]
ja dat gaat nog een probleem worden.. ik heb alleen biljetten in het weekend, en die maak ik dan bijna altijd op
Of een stempel maken met je nick en fok.nl en die er gewoon op stempelen, dat gaat nog sneller!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling.
Kun je er toch ff snel je nick en fok.nl op krassen?.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:31 schreef Chilli het volgende:
Shit....
Ben ik de hele ochtend bezig om heel, hééél netjes...
in Italic...
mijn username en fok.nl te krassen....
Maar ik geloof dat het niet zo gaat werken...
op mijn credit card...
nee, van jou belastingcenten is een opvanghuis voor daklozen gebouwd.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef IndemnitY het volgende:
Zeg, zijn jullie een beetje ten koste van mijn belastingcenten staatseigendom aan het vernielen?![]()
Shit, ik had het liever in onderwijs gezienquote:Op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
nee, van jou belastingcenten is een opvanghuis voor daklozen gebouwd.![]()
whahahahahah loser !!! zal je baas blij mee zijn!!! merktekens voorzien op zn zwarte geld in zijn tijd !!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:02 schreef sanger het volgende:
Op verzoek van J.J. McKay doe ik ook maar mee dan! Ik heb tevens alle biljetten uit de kas van me werk gemerkt![]()
Die zullen wel ergens in Polen opduiken haha
Ze mogen natuurlijk altijd retour gestuurd worden.
Mijn baas heeft niets te vertellen over de indeling van mijn werkzaamheden! Dus als ik 5 minuten uittrek om die biljetten te merken dan niets aan handje hoor JJ. Enne zwart geld daar gebruik ik dus een witte stift voorquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
whahahahahah loser !!! zal je baas blij mee zijn!!! merktekens voorzien op zn zwarte geld in zijn tijd !!!
Verdorie, komt oom agent nu mensen arresteren omdat er op papiertjes geschreven word? Op de randjes?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij mag dit helemaal niet..........
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Enne zwart geld daar gebruik ik dus een witte stift voor![]()
![]()
Dit mag welquote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij mag dit helemaal niet..........
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Enne zwart geld daar gebruik ik dus een witte stift voor![]()
![]()
ik dacht dat al het geld in handen van de overheid is en iedereen het 'leent'quote:
Je mag er wel op schrijven. Van die penningmeesters die geld tellen schrijven ook altijd op biljetten.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:05 schreef crossover het volgende:
[..]
ik dacht dat al het geld in handen van de overheid is en iedereen het 'leent'
maar ik weet niet of het klopt
ow? hoezo dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Je mag er wel op schrijven. Van die penningmeesters die geld tellen schrijven ook altijd op biljetten.
Ja. Als je in België woont en ze komen erachter dat je dit doet, wordt je geëxecuteerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
Zou het iets uitmaken als ik dit ook zou doen?
Idd. Op het bovenste briefje van een stapeltje schrijven ze het bedrag, aantal briefjes of dat soort dingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Gewoon als kladblaadje gebruiken ze het dan
Als jij in België een één op een briefje van 5 zou zetten dan zou men daar nog denken dat het om een briefje van 15 ging. Je kan dus gerust je gang gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
Zou het iets uitmaken als ik dit ook zou doen?
Nee er was ook eentje van Droopy x (met foto) gevonden, lees maar verder en van Chirma.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij niet. Maar deze stond in de vorige OP.
* Tique heeft al 2 keer een 50-je gemerkt!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef iamredleader het volgende:
OK, ik heb een briefje van 5 en eentje van 10 gemerkt, ga straks wat uitgeven, de boel in omloop brengen, ben wel benieuwd. Zou er iemand iets "groters" dan een briefje van 20 met naam en fok.nl in omloop brengen?
Aan jou hebben we tenminste watquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:50 schreef sanger het volgende:
Oke heb even 15 minuten vrijgemaakt om het kasgeld van me werk te merken.
15*50 eurobiljetten
50*20 euro biljetten
20*10 euro biljetten
5*5 euro biljetten
Allemaal uitbetaald aan onze werknemers. Omgeving Hoofddorp/Amsterdam/Stellendam en Barendrecht. Ook zal een gedeelte naar Polen verhuizen. Kunnen ze daar ook eens op Fok! kijken
Die krijg je juist als je pint, waarvoor je juist weer 5-jes en 10-tjes terugkrijgtquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:02 schreef Kos het volgende:
TIP: markeer zoveel mogelijk briefjes van 5 en 10... Dat krijg je weleens als wisselgeld, ik krijg nooit 50 euro als wisselgeld... Dus een 50je markeren is een beetje zinloos...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Mtijn het volgende:Dat ik dit topic nu pas vind
ik werk bij een benzinestation, er gaat op zondag héél veel geld door mijn handen heen
Kijken hoe lang het duurt voor ze er bij t nieuws van weten
Hehe koop dan maar vast een 10delige pennensetquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Mtijn het volgende:Dat ik dit topic nu pas vind
ik werk bij een benzinestation, er gaat op zondag héél veel geld door mijn handen heen
Kijken hoe lang het duurt voor ze er bij t nieuws van weten
Het eerst briefjequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:56 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ook, zijn er trouwens al briefjes gevonden????
ik doe het zoquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:36 schreef Eastwood het volgende:
vet..snap niet dat ik dit niet eerder heb gezienin vlissingen komen ze ook!!!!
(kan iemand ff plaatje posten als voorbeeld)![]()
nee...geld is geld...alleen als het niet meer te lezen is (dus geen heel inkt potje) of als het biljet gescheurd isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:37 schreef Parvus het volgende:
Kan een biljet ook geweigerd worden als er zoiets op staat? Nee toch? |:)
Ik heb nog nooit een briefje van 500 gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:52 schreef TheGHunter het volgende:
2 briefjes van 500 voorzien van fok.nl op mn werk gisteren
alsof iemand een briefje van 500 als wisselgeld krijgt bij de AHquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:52 schreef TheGHunter het volgende:
2 briefjes van 500 voorzien van fok.nl op mn werk gisteren
gnagnaquote:Op zondag 26 juni 2005 22:48 schreef Tique het volgende:
MaRySe zet ook gelijk ff je telefoonnummer erop
zozo je had honger?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef iamredleader het volgende:
En ik weer twee briefjes van 10 bij de Kentucky Fried Chicken in Amsterdam. Gaat lekker zo!
sowieso is de kans klein dat een Fokker ze tegenkomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
De staat haalt alle bekladde briefjes uit de roulatie, het is zinloos.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
sowieso is de kans klein dat een Fokker die dit topic kent ze tegenkomt.
en toch zijn er al briefjes gevondenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
De staat haalt alle bekladde briefjes uit de roulatie, het is zinloos.
waar zijn de pics?!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en toch zijn er al briefjes gevonden
Kans is groot, maar kan ook iemand zijn die een briefje heeft gevonden en niet weet wat ie met die tekst moet.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
Moet er maar eens op gaan letten als ik weer bij de AH bezg ben, dan herken ik meteen een een aantal fokkers
lees je nou eens even in voor je gaat zeurenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
Wat een kansloos idee. Dit kost handenvol met geld. Bovendien is het verboden om papiergeld te beschrijven.
Hoppakee!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
Wat een kansloos idee. Dit kost handenvol met geld. Bovendien is het verboden om papiergeld te beschrijven.
weet ik teminste zeker wat er met mn belastinggeld gebeurdquote:
Ik raad iedereen aan voortaan alleen nog in Duitsland gedrukte biljetten te beschrijven.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan voortaan alleen nog in Duitsland gedrukte biljetten te beschrijven.![]()
Dat zijn overigens de biljetten die met een X beginnen in hun serienummer.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan voortaan alleen nog in Duitsland gedrukte biljetten te beschrijven.![]()
als ik b.v yvonne zie staan en ik een oud grijs omaatje zie krab ik wel op me hoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Kans is groot, maar kan ook iemand zijn die een briefje heeft gevonden en niet weet wat ie met die tekst moet.![]()
En papier!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
gezelliehie!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En papier!
Zullen we vanmiddag gaan bomenknuffelen?![]()
meerdere alquote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
Mijn god gaat dit nu nogsteeds met die biljetten??
Ik heb in deel 1 nog erg fanatiek meegedaan maar ben inmiddels toe aan een update:![]()
Dus:
Is er in godsnaam al 1 terug gevonden??
Toch wel jammer dat het spul tegenwoordig van katoen word gemaakt hequote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
Nu ik toch aan het updaten ben... (ik heb nl een lange fok! pauze gehad op advies van mijn omgeving...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
meerdere al
van 1 is iedergeval een foto geweest (deel 2)
inmiddels uitgegeven bij de Men@work in Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gisteren op twee briefjes van 5 en een briefje van twintig fok.nl+RaymanNL geschreven, wanneer en waar ik ze uitgeef post ik nog!
In Europa hebben alleen de Europese Centrale Bank en de NCB´s het recht omquote:Op maandag 4 juli 2005 10:59 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
lees je nou eens even in voor je gaat zeuren
maar we hebben toch al een oplossing? alleen duitse briefjes bekladdenquote:
huiliequote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
je bent met illegale dingen bezig die MIJ geld kosten, kutkneus.. Flikker op met je kansloze hippieprojectje.
heb ik ook aan megedaan.. volgstekt zinloos. slechts enkele briefjes zijn teruggevonden. En de meeste aantal keer dat ooit een zelfde briefje is ingevoerd was 2. Dus echt de moeite is deze tijdrovende grap niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef Eronymus het volgende:
waarom niet de biljetten intypen op eurobilltracker?????
maak account aan, typ serienummer en shortcode van de biljetten in zodra iemand anders het intypt krijg je een melding.... (met tijd tussen invoeren en afstand enzo....)
Ja hallo. Als iedereen die instelling heeft is er geen beginnen aan. Ik heb zelf zo'n 1200 briefjes ingevoerd en heb al 5 hits, waarvan één tripple-hit! Gewoon doorzetten en niet miepen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
heb ik ook aan megedaan.. volgstekt zinloos. slechts enkele briefjes zijn teruggevonden. En de meeste aantal keer dat ooit een zelfde briefje is ingevoerd was 2. Dus echt de moeite is deze tijdrovende grap niet.![]()
indeed...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja hallo. Als iedereen die instelling heeft is er geen beginnen aan. Ik heb zelf zo'n 1200 briefjes ingevoerd en heb al 5 hits, waarvan één tripple-hit! Gewoon doorzetten en niet miepen.
Misschien is er een user die 2004 heetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:13 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik heb vanmiddag toevallig een biljet ontvangen.... er stond alleen op: Fok.nl - 2004
Dus ik weet het niet![]()
als je zo redeneert heeft het ook geen zin om een url en nick op een briefje te schrijven.. .aangezien dit er veeeel minder zijn dan die bij EBT zijn ingevoerd, de kans om een fok briefje te vinden is dan vele malen kleiner.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
heb ik ook aan megedaan.. volgstekt zinloos. slechts enkele briefjes zijn teruggevonden. En de meeste aantal keer dat ooit een zelfde briefje is ingevoerd was 2. Dus echt de moeite is deze tijdrovende grap niet.![]()
Met die instelling wordt het nooit wat natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil ook wel mee gaan doen, maar die vind-kans is eigenlijk maar zó klein he...
uitgegeven bij de Boni in wijk Assendorpquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef fresta het volgende:
briefje van 5 en word denk ik in Zwolle uitgegeven,
maar ik ga op nog meer schrijvenop die van mn ouders ofzo
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:04 schreef suikerzoet het volgende:
Ik weet niet meer waar en wanneer ik mijn briefjes heb uitgegeven! Opeens was mijn portemonnee gewoon leeg.
Van wie dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 08:21 schreef DeKeuv het volgende:
Had er 2 gevonden, met een gummetje krijg je het er zo vanafis de wereld weer verlost van 2 lelijke biljetten.
o en een briefje van 20 gaat morgen wel weer weg bij super de Boer denk ikquote:Op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef fresta het volgende:
3 briefjes (van 10) zijn uitgegeven bij de Mediamarkt in Zwolle![]()
je bedoel eurobilltracker?!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Waarom niet de biljetten die je dan zo nodig wilt merken zetten op een site. Ben de naam ff kwijt maar daar kon je je biljetten registreren om te kijken waar ze naar toe gaan.
Als je alleen de biljetten ingeeft die je hebt beklad is de kans groter dat je hem ergens anders weer tegenkomt, omdat er ook dames aan meedoen die achter de kassa zitten enzo![]()
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
je bedoel eurobilltracker?!
Ik vraag me af of die briefjes waarop gescheven is niet vernietigd worden zodra ze bij een bank terecht komen......![]()
Gelijk spammenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
3x 10,- en 3x 20,-en zometeen alle briefjes hier in de kassa
![]()
Ik schrijf op een kant (langs het glimmende stripje www.fok.nl en op de andere kant DaMook .nl.
1 kant doe ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef AMD64 het volgende:
Schrijven jullie het op beide kanten? Of op 1 kant?
Ik heb de briefjes in de kassa ook gedaan vanochtendquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
3x 10,- en 3x 20,-en zometeen alle briefjes hier in de kassa
![]()
Ik schrijf op een kant (langs het glimmende stripje www.fok.nl en op de andere kant DaMook .nl.
hey ik ook hoogeveenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef Atrimar het volgende:
Doe ook mee, één briefje van ¤ 10,- in Hoogeveen. (of omstreken)
quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, we zijn er uit.
Het beschrijven c.q. 'bekladden' van bankbiljetten op een dusdanige manier dat het betalingsverkeer daardoor gehinderd of bemoeilijkt wordt (b)lijkt onwettig c.q. strafbaar te zijn.
FOK! distantieert zich hier dan ook van en wil geen platform bieden aan (het oproepen tot) illegale activiteiten. Totdat één van de betreffende deelnemers onomstotelijk kan aantonen, bij voorkeur met een schriftelijk bewijsstuk, dat het beschrijven van bankbiljetten op de manier zoals waartoe opgeroepen in de GC-reeks, wél toegestaan is, zal de reeks hiermee helaas beëindigd moeten worden.
Wellicht dat nieuwe inzichten ons op andere gedachten kunnen brengen, gelieve die dan per mail te doen toekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |