o en een briefje van 20 gaat morgen wel weer weg bij super de Boer denk ikquote:Op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef fresta het volgende:
3 briefjes (van 10) zijn uitgegeven bij de Mediamarkt in Zwolle![]()
je bedoel eurobilltracker?!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Waarom niet de biljetten die je dan zo nodig wilt merken zetten op een site. Ben de naam ff kwijt maar daar kon je je biljetten registreren om te kijken waar ze naar toe gaan.
Als je alleen de biljetten ingeeft die je hebt beklad is de kans groter dat je hem ergens anders weer tegenkomt, omdat er ook dames aan meedoen die achter de kassa zitten enzo![]()
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
je bedoel eurobilltracker?!
Ik vraag me af of die briefjes waarop gescheven is niet vernietigd worden zodra ze bij een bank terecht komen......![]()
Gelijk spammenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
3x 10,- en 3x 20,-en zometeen alle briefjes hier in de kassa
![]()
Ik schrijf op een kant (langs het glimmende stripje www.fok.nl en op de andere kant DaMook .nl.
1 kant doe ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:01 schreef AMD64 het volgende:
Schrijven jullie het op beide kanten? Of op 1 kant?
Ik heb de briefjes in de kassa ook gedaan vanochtendquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
3x 10,- en 3x 20,-en zometeen alle briefjes hier in de kassa
![]()
Ik schrijf op een kant (langs het glimmende stripje www.fok.nl en op de andere kant DaMook .nl.
hey ik ook hoogeveenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:15 schreef Atrimar het volgende:
Doe ook mee, één briefje van ¤ 10,- in Hoogeveen. (of omstreken)
quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, we zijn er uit.
Het beschrijven c.q. 'bekladden' van bankbiljetten op een dusdanige manier dat het betalingsverkeer daardoor gehinderd of bemoeilijkt wordt (b)lijkt onwettig c.q. strafbaar te zijn.
FOK! distantieert zich hier dan ook van en wil geen platform bieden aan (het oproepen tot) illegale activiteiten. Totdat één van de betreffende deelnemers onomstotelijk kan aantonen, bij voorkeur met een schriftelijk bewijsstuk, dat het beschrijven van bankbiljetten op de manier zoals waartoe opgeroepen in de GC-reeks, wél toegestaan is, zal de reeks hiermee helaas beëindigd moeten worden.
Wellicht dat nieuwe inzichten ons op andere gedachten kunnen brengen, gelieve die dan per mail te doen toekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |