lees je nou eens even in voor je gaat zeurenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
Wat een kansloos idee. Dit kost handenvol met geld. Bovendien is het verboden om papiergeld te beschrijven.
Hoppakee!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
Wat een kansloos idee. Dit kost handenvol met geld. Bovendien is het verboden om papiergeld te beschrijven.
weet ik teminste zeker wat er met mn belastinggeld gebeurdquote:
Ik raad iedereen aan voortaan alleen nog in Duitsland gedrukte biljetten te beschrijven.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan voortaan alleen nog in Duitsland gedrukte biljetten te beschrijven.![]()
Dat zijn overigens de biljetten die met een X beginnen in hun serienummer.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan voortaan alleen nog in Duitsland gedrukte biljetten te beschrijven.![]()
als ik b.v yvonne zie staan en ik een oud grijs omaatje zie krab ik wel op me hoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Kans is groot, maar kan ook iemand zijn die een briefje heeft gevonden en niet weet wat ie met die tekst moet.![]()
En papier!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
gezelliehie!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En papier!
Zullen we vanmiddag gaan bomenknuffelen?![]()
meerdere alquote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
Mijn god gaat dit nu nogsteeds met die biljetten??
Ik heb in deel 1 nog erg fanatiek meegedaan maar ben inmiddels toe aan een update:![]()
Dus:
Is er in godsnaam al 1 terug gevonden??
Toch wel jammer dat het spul tegenwoordig van katoen word gemaakt hequote:Op maandag 4 juli 2005 10:47 schreef Kreator het volgende:
Nu ik toch aan het updaten ben... (ik heb nl een lange fok! pauze gehad op advies van mijn omgeving...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
meerdere al
van 1 is iedergeval een foto geweest (deel 2)
inmiddels uitgegeven bij de Men@work in Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gisteren op twee briefjes van 5 en een briefje van twintig fok.nl+RaymanNL geschreven, wanneer en waar ik ze uitgeef post ik nog!
In Europa hebben alleen de Europese Centrale Bank en de NCB´s het recht omquote:Op maandag 4 juli 2005 10:59 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
lees je nou eens even in voor je gaat zeuren
maar we hebben toch al een oplossing? alleen duitse briefjes bekladdenquote:
huiliequote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
je bent met illegale dingen bezig die MIJ geld kosten, kutkneus.. Flikker op met je kansloze hippieprojectje.
heb ik ook aan megedaan.. volgstekt zinloos. slechts enkele briefjes zijn teruggevonden. En de meeste aantal keer dat ooit een zelfde briefje is ingevoerd was 2. Dus echt de moeite is deze tijdrovende grap niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef Eronymus het volgende:
waarom niet de biljetten intypen op eurobilltracker?????
maak account aan, typ serienummer en shortcode van de biljetten in zodra iemand anders het intypt krijg je een melding.... (met tijd tussen invoeren en afstand enzo....)
Ja hallo. Als iedereen die instelling heeft is er geen beginnen aan. Ik heb zelf zo'n 1200 briefjes ingevoerd en heb al 5 hits, waarvan één tripple-hit! Gewoon doorzetten en niet miepen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
heb ik ook aan megedaan.. volgstekt zinloos. slechts enkele briefjes zijn teruggevonden. En de meeste aantal keer dat ooit een zelfde briefje is ingevoerd was 2. Dus echt de moeite is deze tijdrovende grap niet.![]()
indeed...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja hallo. Als iedereen die instelling heeft is er geen beginnen aan. Ik heb zelf zo'n 1200 briefjes ingevoerd en heb al 5 hits, waarvan één tripple-hit! Gewoon doorzetten en niet miepen.
Misschien is er een user die 2004 heetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:13 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik heb vanmiddag toevallig een biljet ontvangen.... er stond alleen op: Fok.nl - 2004
Dus ik weet het niet![]()
als je zo redeneert heeft het ook geen zin om een url en nick op een briefje te schrijven.. .aangezien dit er veeeel minder zijn dan die bij EBT zijn ingevoerd, de kans om een fok briefje te vinden is dan vele malen kleiner.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
heb ik ook aan megedaan.. volgstekt zinloos. slechts enkele briefjes zijn teruggevonden. En de meeste aantal keer dat ooit een zelfde briefje is ingevoerd was 2. Dus echt de moeite is deze tijdrovende grap niet.![]()
Met die instelling wordt het nooit wat natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil ook wel mee gaan doen, maar die vind-kans is eigenlijk maar zó klein he...
uitgegeven bij de Boni in wijk Assendorpquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef fresta het volgende:
briefje van 5 en word denk ik in Zwolle uitgegeven,
maar ik ga op nog meer schrijvenop die van mn ouders ofzo
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:04 schreef suikerzoet het volgende:
Ik weet niet meer waar en wanneer ik mijn briefjes heb uitgegeven! Opeens was mijn portemonnee gewoon leeg.
Van wie dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 08:21 schreef DeKeuv het volgende:
Had er 2 gevonden, met een gummetje krijg je het er zo vanafis de wereld weer verlost van 2 lelijke biljetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |