Nee er was ook eentje van Droopy x (met foto) gevonden, lees maar verder en van Chirma.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij niet. Maar deze stond in de vorige OP.
* Tique heeft al 2 keer een 50-je gemerkt!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef iamredleader het volgende:
OK, ik heb een briefje van 5 en eentje van 10 gemerkt, ga straks wat uitgeven, de boel in omloop brengen, ben wel benieuwd. Zou er iemand iets "groters" dan een briefje van 20 met naam en fok.nl in omloop brengen?
Aan jou hebben we tenminste watquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:50 schreef sanger het volgende:
Oke heb even 15 minuten vrijgemaakt om het kasgeld van me werk te merken.
15*50 eurobiljetten
50*20 euro biljetten
20*10 euro biljetten
5*5 euro biljetten
Allemaal uitbetaald aan onze werknemers. Omgeving Hoofddorp/Amsterdam/Stellendam en Barendrecht. Ook zal een gedeelte naar Polen verhuizen. Kunnen ze daar ook eens op Fok! kijken
Die krijg je juist als je pint, waarvoor je juist weer 5-jes en 10-tjes terugkrijgtquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:02 schreef Kos het volgende:
TIP: markeer zoveel mogelijk briefjes van 5 en 10... Dat krijg je weleens als wisselgeld, ik krijg nooit 50 euro als wisselgeld... Dus een 50je markeren is een beetje zinloos...
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Mtijn het volgende:Dat ik dit topic nu pas vind
ik werk bij een benzinestation, er gaat op zondag héél veel geld door mijn handen heen
Kijken hoe lang het duurt voor ze er bij t nieuws van weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |