quote:Peri zei:
Wat gaaf
Als ik terug ben uit Duitsland eind deze week doe ik mee, anders blijven die biljetten daar zwerven.
ja dat gaat nog een probleem worden.. ik heb alleen biljetten in het weekend, en die maak ik dan bijna altijd opquote:
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op maandag 20 juni 2005 09:15 schreef keijz het volgende:
[..]
ja dat gaat nog een probleem worden.. ik heb alleen biljetten in het weekend, en die maak ik dan bijna altijd op
Of een stempel maken met je nick en fok.nl en die er gewoon op stempelen, dat gaat nog sneller!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling.
Kun je er toch ff snel je nick en fok.nl op krassen?.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:31 schreef Chilli het volgende:
Shit....
Ben ik de hele ochtend bezig om heel, hééél netjes...
in Italic...
mijn username en fok.nl te krassen....
Maar ik geloof dat het niet zo gaat werken...
op mijn credit card...
nee, van jou belastingcenten is een opvanghuis voor daklozen gebouwd.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef IndemnitY het volgende:
Zeg, zijn jullie een beetje ten koste van mijn belastingcenten staatseigendom aan het vernielen?![]()
Shit, ik had het liever in onderwijs gezienquote:Op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
nee, van jou belastingcenten is een opvanghuis voor daklozen gebouwd.![]()
whahahahahah loser !!! zal je baas blij mee zijn!!! merktekens voorzien op zn zwarte geld in zijn tijd !!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:02 schreef sanger het volgende:
Op verzoek van J.J. McKay doe ik ook maar mee dan! Ik heb tevens alle biljetten uit de kas van me werk gemerkt![]()
Die zullen wel ergens in Polen opduiken haha
Ze mogen natuurlijk altijd retour gestuurd worden.
Mijn baas heeft niets te vertellen over de indeling van mijn werkzaamheden! Dus als ik 5 minuten uittrek om die biljetten te merken dan niets aan handje hoor JJ. Enne zwart geld daar gebruik ik dus een witte stift voorquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
whahahahahah loser !!! zal je baas blij mee zijn!!! merktekens voorzien op zn zwarte geld in zijn tijd !!!
Verdorie, komt oom agent nu mensen arresteren omdat er op papiertjes geschreven word? Op de randjes?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij mag dit helemaal niet..........
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Enne zwart geld daar gebruik ik dus een witte stift voor![]()
![]()
Dit mag welquote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgens mij mag dit helemaal niet..........
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Enne zwart geld daar gebruik ik dus een witte stift voor![]()
![]()
ik dacht dat al het geld in handen van de overheid is en iedereen het 'leent'quote:
Je mag er wel op schrijven. Van die penningmeesters die geld tellen schrijven ook altijd op biljetten.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:05 schreef crossover het volgende:
[..]
ik dacht dat al het geld in handen van de overheid is en iedereen het 'leent'
maar ik weet niet of het klopt
ow? hoezo dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Je mag er wel op schrijven. Van die penningmeesters die geld tellen schrijven ook altijd op biljetten.
Ja. Als je in België woont en ze komen erachter dat je dit doet, wordt je geëxecuteerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
Zou het iets uitmaken als ik dit ook zou doen?
Idd. Op het bovenste briefje van een stapeltje schrijven ze het bedrag, aantal briefjes of dat soort dingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Gewoon als kladblaadje gebruiken ze het dan
Als jij in België een één op een briefje van 5 zou zetten dan zou men daar nog denken dat het om een briefje van 15 ging. Je kan dus gerust je gang gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef -Lay-Z- het volgende:
Zou het iets uitmaken als ik dit ook zou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |