Hehe koop dan maar vast een 10delige pennensetquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Mtijn het volgende:Dat ik dit topic nu pas vind
ik werk bij een benzinestation, er gaat op zondag héél veel geld door mijn handen heen
Kijken hoe lang het duurt voor ze er bij t nieuws van weten
Het eerst briefjequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:56 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ook, zijn er trouwens al briefjes gevonden????
ik doe het zoquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:36 schreef Eastwood het volgende:
vet..snap niet dat ik dit niet eerder heb gezienin vlissingen komen ze ook!!!!
(kan iemand ff plaatje posten als voorbeeld)![]()
nee...geld is geld...alleen als het niet meer te lezen is (dus geen heel inkt potje) of als het biljet gescheurd isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:37 schreef Parvus het volgende:
Kan een biljet ook geweigerd worden als er zoiets op staat? Nee toch? |:)
Ik heb nog nooit een briefje van 500 gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:52 schreef TheGHunter het volgende:
2 briefjes van 500 voorzien van fok.nl op mn werk gisteren
alsof iemand een briefje van 500 als wisselgeld krijgt bij de AHquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:52 schreef TheGHunter het volgende:
2 briefjes van 500 voorzien van fok.nl op mn werk gisteren
gnagnaquote:Op zondag 26 juni 2005 22:48 schreef Tique het volgende:
MaRySe zet ook gelijk ff je telefoonnummer erop
zozo je had honger?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:43 schreef iamredleader het volgende:
En ik weer twee briefjes van 10 bij de Kentucky Fried Chicken in Amsterdam. Gaat lekker zo!
sowieso is de kans klein dat een Fokker ze tegenkomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
De staat haalt alle bekladde briefjes uit de roulatie, het is zinloos.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
sowieso is de kans klein dat een Fokker die dit topic kent ze tegenkomt.
en toch zijn er al briefjes gevondenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
De staat haalt alle bekladde briefjes uit de roulatie, het is zinloos.
waar zijn de pics?!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en toch zijn er al briefjes gevonden
Kans is groot, maar kan ook iemand zijn die een briefje heeft gevonden en niet weet wat ie met die tekst moet.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
Moet er maar eens op gaan letten als ik weer bij de AH bezg ben, dan herken ik meteen een een aantal fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |