Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
yupquote:Op zondag 19 juni 2005 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil later ook een amerikaanse
Vet handig.. ook koud water toch?
Ik ben snellerquote:Op zondag 19 juni 2005 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Baggur
Ook net eentje aangemaakt, naja, laten sluiten maar dan
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
en we hebben in de koelkast deur ook nog een vak zitten die je openkan doen met een klep waar hje dan 3 flessen in kwijt kan, hoef je de hele deur open te doen
neu niet echt, ik zal kijken of ik ergens een digitale camera kan vinden en een foto kan makenquote:
Zou tof zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
neu niet echt, ik zal kijken of ik ergens een digitale camera kan vinden en een foto kan maken
We wachten in spanning afquote:Op zondag 19 juni 2005 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
neu niet echt, ik zal kijken of ik ergens een digitale camera kan vinden en een foto kan maken
En zo is het.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Hier ook niet.quote:
Volgens mij had ik het al es uitgelegd, maar heb een kamer waar overdag (dus tussen 10 en 16u) de zon op schijntquote:
uhuh.. Weet helaas alleen niet wat goed is, en dat nog tegen een prijs die ook voor mij schappelijk isquote:Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef SHERMAN het volgende:
Dat had je verteld ja.
Toch maar een airco regelen.
Misschien heeft iemand anders wel een goed idee of aan/opmerking over een merk.. Ik wacht het rustig afquote:
Ook op de radio nuquote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Sjowhan het volgende:
Owja. dat nummer van Kill Bill (beng beng ofzo) kwam vet vaak langs bij verschillende dj's op dat feest
kut.. hoe heet dat nummer?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook op de radio nu![]()
Staat in de top40 ofzo
Ik ook al nietquote:Op zondag 19 juni 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al, maar kan het niet vinden
en hier een plaatjequote:Op zondag 19 juni 2005 12:01 schreef ElmarO het volgende:
* De spanning is om te snijden. *
MOet vast wel te vinden zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
Drek.. toch maar es wat beter zoeken met google ofzo
Mooi ding hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en hier een plaatje
ik kon geen digitale camera vinden maar hier is in iedergeval een plaatje van internet:
[afbeelding]
het type:
een atag ka 211
Jaquote:
Leuk dingquote:Op zondag 19 juni 2005 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en hier een plaatje
ik kon geen digitale camera vinden maar hier is in iedergeval een plaatje van internet:
[afbeelding]
het type:
een atag ka 211
Dat is wel handigquote:Op zondag 19 juni 2005 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
lekker groot ook...
ijsblokjes maken gaat vol automatisch
En als de blokjes op zijn dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
lekker groot ook...
ijsblokjes maken gaat vol automatisch
heb hier ook een espressomachinequote:Op zondag 19 juni 2005 14:00 schreef wimmel_1 het volgende:
vanmiddag met z'n allen op de "koffie" bij mschol ??? (of iets anders)
dat gebeurd dus niet, hij heeft een bakje binnen in waar water in gaat voor de ijsblokjes, dat bevriest, bakje wordt omgekeerd in een grootte bak en het begint weer van voren af aanquote:
nee die vonden me ouders ingebruik te duur en ook nog vonden ze het niet lekker (wat is er nou lekkerder dan koffie bonen vers gemaalt te hebben en daar koffie uit laten makenquote:
das alleen voor mensen die echt willen patsen...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja![]()
ZIjn meerdere modellen
Met inet aansluiting en voorraad beheer en recepten.
Al vanaf 1200E![]()
Dat word mijn volgende
Heb het gevraagd in het Defqon.1 topic, en hier staat het Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 3]quote:Op zondag 19 juni 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet vast wel te vinden zijn
Of tijdje radio luisteren,
Ik dusquote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
das alleen voor mensen die echt willen patsen...
oftewel: je ouders zijn amerikaans?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ow
we hebben ook nog een oven met touchscreen
en nog meer onzin:
een warmhoud lade
quote:
Hmm.. dan kan het wel weer een aantal jaren (20+) vooruit mag ik hopenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]die vonden dat na 20 jaar het huis opgeknapt moest worden en de keuken had hoogste prioriteit (en heeft dus het duurste van het duurste van veel dingen..)
we hebben bijvoorbeeld in de plint onder de kastjes ook 2 lades zitten
quote:
dat zekerquote:Op zondag 19 juni 2005 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. dan kan het wel weer een aantal jaren (20+) vooruit mag ik hopen
etherniet is ongveer gellijk aan astbestquote:Op zondag 19 juni 2005 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Etherniet platen
zal wel vet schadelijk zijn enzo
hmm.. zonder gasmaskers opquote:Op zondag 19 juni 2005 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
etherniet is ongveer gellijk aan astbest![]()
en dat heb ik ingepakt en weggebracht samen met me pa
Remix van Kill bill's soundtrack; werd gedraaid @ Defqon.1quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
En dat is van?
IRC?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Owja god; heb de remix gevonden
Kom ff op IRC als je hem ook wil ofzo
quote:
heb ge BBQ'd bij me broer, was lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:26 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat lekker BBQ'en bij zijn vriendin
Ongeveer elk sub forum heeft een SCquote:Op maandag 20 juni 2005 00:03 schreef JeRa het volgende:
Oh ik schaam me zo. Ik ontdek bij deel 94 pas dat er een slowchattopic in DIG is
best ergquote:Op maandag 20 juni 2005 00:03 schreef JeRa het volgende:
Oh ik schaam me zo. Ik ontdek bij deel 94 pas dat er een slowchattopic in DIG is
zocht naar het dancenummer, niet het orginelequote:Op zondag 19 juni 2005 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee of je het al heb sjowhan.. maar geen zin om topic door te lezen:
originele nummer = nancy sinatra - bang bang
heb hier beide soundtracks
hehe, zoals ik zei. geen zin om topic door te spittenquote:Op maandag 20 juni 2005 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zocht naar het dancenummer, niet het orginele
Dit omdat ik zaterdag dat nummer een paar keer gehoord had...
Allemaal truukjes johquote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe, zoals ik zei. geen zin om topic door te spittenhet is te warm
gisteren naar NK shaolin open 2005 geweest... hahaha waren daar 2 shaolin wushu monniken die ijzeren staven op het blote hoofd kapot sloegen. was super tof!
ik ergens bij deel 1 of 2 of 3 ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
best erg
ik zatr er pas rond deelje 30 ofzo
Ben jij eindverantwoordelijk dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
Druk bezig met niks doen enzo.
Mag straks weer naar de ah, op de een of andere manier gaat werkelijk álles daar verkeerd vandaag, niet normaal gewoon.
Ja vmware is niet goed voor je systeemquote:Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
HiDieHo enzo
Druk weer met vmware bezig.. wat maakt dat je pc traag zeg
Vandaag wel das het probleem.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vandaag wel das het probleem.
En vanmiddag kan ik dus alle zooi gaan opruimen wat vanmorgen niet goed gedaan is.
miniracequote:Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja vmware is niet goed voor je systeem
Trouwens gister mensen die nog F1 mini race hebben zitten kijken
Das juist het probleem.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi! Mensen aan het werk zetten en dan boven koffie drinken
lekker het huppelkutje spelen danquote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das juist het probleem.
Vanmorgen kon het niet want als ik ook maar een tel met mijn rug naar ze toe staat gaat het al niet goed meer, en vanmiddag mag ik alle vers afdelingen in mijn eentje gaan bijhouden.
Ik ga gewoon even flink rellen.quote:
als je alles op orde hebt gelijk opslag vragen. Zijn ze nou helemaal betoeterd!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
Doe ik.
Ik kan niet een hele winkel in mijn eentje in orde houden.
Ik ben goed, maar niet zo goed.
Das ook nog een idee ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als je alles op orde hebt gelijk opslag vragen. Zijn ze nou helemaal betoeterd!
Idd. !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef SHERMAN het volgende:
Gezellig toch.
tsja.. je kan ze dan gaan manipuleren als ze zeggen dat het niet kanquote:Op maandag 20 juni 2005 11:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das ook nog een idee ja.
Gaan ze alleen niet leuk vinden, want ik werk de komende 3 weken het dubbele aantal uren als normaal.
Ik neem ontslag!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tsja.. je kan ze dan gaan manipuleren als ze zeggen dat het niet kan
Het is Godt!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedenmorgen.
Omg, Godlike heeft een nieuw usericon
De chinees van Kill Bill 2 ?
Juistem, je begrijpt wat ik zegquote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik neem ontslag!
Baas helemaal flippen natuurlijk, mijn planning wat doe je?!?!?!?!
Het is net barbapapaquote:
Nu nog hopen dat hij er ook zo over denkt.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juistem, je begrijpt wat ik zeg
Het is lullig, maar wel de harde waarheid
Suc6 jumpiequote:Op maandag 20 juni 2005 12:03 schreef Jump het volgende:
ik ga exame gaan make, men laatste![]()
hopelijk gaat het goed
Zet m maar niet op je schoot dan... krijg je slecht zaad vanquote:Op maandag 20 juni 2005 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm lol.. me Centrinootje is 56 graden
Zegt wel wat over de hitte in me kamer
Heb em ook wijzelijk op me bureauquote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Zet m maar niet op je schoot dan... krijg je slecht zaad van
Bij deel 1 dacht ik nog, wat een flauw initiatief, dat wordt nooit wat. Waren ook vrnl mods die er posten, die zie je nu bijna nooit meer hier.quote:
Mij zie je ook bijna niet meerquote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij deel 1 dacht ik nog, wat een flauw initiatief, dat wordt nooit wat. Waren ook vrnl mods die er posten, die zie je nu bijna nooit meer hier.
Helemaal onderin MyATquote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mij zie je ook bijna niet meer
Wie kan deel 1 nog vinden?
hier de eerste 11 delenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mij zie je ook bijna niet meer
Wie kan deel 1 nog vinden?
Oldskoolquote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef Jump het volgende:
[..]
hier de eerste 11 delen
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Ik sta in deeltje 1quote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef Jump het volgende:
[..]
hier de eerste 11 delen
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik sta in deeltje 1![]()
Ik denk dat ik ook in ELK deeltje iets heb gepost
Hmm krijgen we nu ook een aparte status ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn DIG Oldbie
Samen met Troel en de mods![]()
We zijn nog welkomquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm krijgen we nu ook een aparte status ofzo?
Ik eis een status.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn nog welkom
Dat is al heel wat![]()
Ik zou Feedback is proberenquote:
Jump even roepen dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou Feedback is proberen
We moeten eigenlijk wel even een mooie Nr 100 maken!![]()
Met een overzichtje ofzo![]()
wees blij dat je er een had, ik moest met dit weer in een snikheet gebouw zittenquote:
totdat je weer wat water drinkt.. dan is het vocht er meteen weer bij. maakt geen zak uit dus...quote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
Zweten heeft 1 voordeel; je valt zo sneller af
hmm hmm.. helemaal gelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
totdat je weer wat water drinkt.. dan is het vocht er meteen weer bij. maakt geen zak uit dus...
finding nemoquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:07 schreef Jump het volgende:
Madagascar was toffe film![]()
zeker aanrader voor die dat graag lachen
Dank je wel !!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:20 schreef BlueCurl het volgende:
Jo0lz.. mocht je dit zien! FELICIFLAPSTAART... mede jarige!
Feli trouwens beidequote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dank je wel !!!
Jaja, wederom een verjaardag !
(eergisteren is Justin 1 geworden![]()
)
BC, jij natuurlijk ook feli !![]()
quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Thx Godt. Beetje jammer dat ik weer aan het werk moet...
Hep niet zin !
Maar goed, er moet brood op de plank
Ik had al 2 naam topicsquote:Op maandag 20 juni 2005 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik sta in deeltje 1![]()
Ik denk dat ik ook in ELK deeltje iets heb gepost
Troelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:00 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd!
ghehehequote:
Hoe was't?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
Zo terug uit het ziekenhuis.
Defensie kan ik vergeten, maar een rolstoel ook.quote:
En en en?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
Zo terug uit het ziekenhuis.
Maar wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Defensie kan ik vergeten, maar een rolstoel ook.
Rolstoel is zwaar overdreven vond de orthopeed.
Hij kon alleen wel begrijpen dat ze me geen dienst laten nemen.
Kapsels zijn wat aan de soepele kant. Niks ernstigs, zo lang ik maar geen zwaar werk ga doen. Zoals bouwvakker of militair.quote:
Dat wist ik al henkquote:
Ik heb dat ! Oversupluxatie ofzo heet dat.quote:Kruisbanden waren trouwens weer wel in orde.
Ja wel is gezien op tvquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb dat ! Oversupluxatie ofzo heet dat.
Heb ik met alle gewrichten zo'n beetje, dat houd dus in dat er te veel ruimte is.
Ik kan ook mijn heup en schouder uit de kom duwen, en terug laten ploppen...
Scary shit en echt geen fijn gevoel. Maar soms gebeurt het gewoon...
Het enige wat je kan doen is de spieren rondom de gewrichten trainen om de ruimte te compenseren...
Het is blijkbaar heftig genoeg om geen militair te worden...quote:
Van de zomer ga ik veel zwemmen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb dat ! Oversupluxatie ofzo heet dat.
Heb ik met alle gewrichten zo'n beetje, dat houd dus in dat er te veel ruimte is.
Ik kan ook mijn heup en schouder uit de kom duwen, en terug laten ploppen...
Scary shit en echt geen fijn gevoel. Maar soms gebeurt het gewoon...
Het enige wat je kan doen is de spieren rondom de gewrichten trainen om de ruimte te compenseren...
mag je in het FB kenbaar makenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik vind trouwens dat de topictitel aangepast moet worden...![]()
BC en Jo0Lz zijn jarig !
yupquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef devzero het volgende:
Gefeliciteerd BC en Jo0lz
Gisteren wezen snorkelen in de golf van mexico met paar collegaas en we kwamen een viertal dolfijnen tegen. Die beesten zijn best wel groot zeg, zeker als ze op minder dan een halve meter onder je doorzwemmen.
Ja, ik baal er ook wel van dat de koraal riffen alleen in het zuiden van Florida zijn te vindenquote:
Ik zit er nog maar 5 maanden. Eerst mijn 2 jaar uitzitten dan zien we wel verderquote:ga je nou nog terug verhuizen of blijf je daar permanent???
Ik wilde wat v oor mijn baas in elkaar flansen maar excel werkt niet echt mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
daarom gebruik ik het ook niet
* mschol zit me een pijnlijke rug, liep de trap op en plotseling shoot het in me rug, zwaar kut..
Stoer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef JeRa het volgende:
Ik verveelde me. Check m'n signatureen gelijk ff een bug submitten naar breuls
Ik ben voor de grap bezig met een Fok!client, een hele layer om Fok! heen. Wat inhoudt dat je in een PHP interface kunt inloggen, gegevens opvragen en wijzigen, uitloggen (op alle drie de manieren), etc, etc. Best grappigquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Stoer.
Ook die avater is mooi gedaan.
Stoer project. Ben erg benieuwd naar wat er allemaal uitkomt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik ben voor de grap bezig met een Fok!client, een hele layer om Fok! heen. Wat inhoudt dat je in een PHP interface kunt inloggen, gegevens opvragen en wijzigen, uitloggen (op alle drie de manieren), etc, etc. Best grappigusericon en signature zijn er nu allebei op gebaseerd. Ik houd overigens ook in het achterhoofd dat Fok! zo trager kan worden, daarom is zoveel mogelijk gecached en activity-based (veel verandering = vaker updates, weinig verandering = erg weinig updates) en zijn m'n HTTP-requests zo klein als 't maar kan zijn
Iig wat bugfixes, hopelijk. Heb al ontdekt dat er een foutje zat in het wijzigen van je profiel waardoor je topiclijsten en alle topics waarin je had gepost kon verkloten door een javascript-foutjequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Stoer project. Ben erg benieuwd naar wat er allemaal uitkomt.
Das dan weer minder handig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Iig wat bugfixes, hopelijk. Heb al ontdekt dat er een foutje zat in het wijzigen van je profiel waardoor je topiclijsten en alle topics waarin je had gepost kon verkloten door een javascript-foutje
Was omheen te werkenquote:
Voor wat?quote:Je geeft wel een gil als je een update hebt toch?
Omdat ik wel benieuwd ben naar wat je er allemaal omheen gaat maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:27 schreef JeRa het volgende:
[..]
Was omheen te werkenhopelijk is 't snel gefixed door breuls.
[..]
Voor wat?
Ja beter niet want ik heb niet eens tijd om te fok!ken danquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:58 schreef Sjowhan het volgende:
Hopen dat het niet meer zo druk is JortK
tik tik tikkerdetikquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja beter niet want ik heb niet eens tijd om te fok!ken dan
Maja aan de andere kant is het wel goed voor me WhatPulse keys
Ben verliefd.quote:
Hmmquote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm
- ze is erg mooi
- ze is een een collega
- ik kan maar niet peilen hoe ze over mij denkt
Tis lastig.
We lopen dan al wel 2 weekjes een beetje te dollen met elkaar... hele tijd naar elkaar lachen enzo, en ik heb zelfs een bos rozen gestuurd naar haar. Ja, das een lang verhaal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon doen
Probleem is alleen dat als het over is of niets word je iedere dag haar tegen het lijf loopt
wanneer ben je niet verliefd???quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We lopen dan al wel 2 weekjes een beetje te dollen met elkaar... hele tijd naar elkaar lachen enzo, en ik heb zelfs een bos rozen gestuurd naar haar. Ja, das een lang verhaal.
Waar slaat dat op?quote:
Ik zie er morgen ochtend weer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Klein post-it briefje eens aan d'r geven ofzo, met of ze wat wil afspreken
Morge.quote:
Break-up through post-it's.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Klein post-it briefje eens aan d'r geven ofzo, met of ze wat wil afspreken
Heb nooit S.i.t.C gekekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Break-up through post-it's.
Sex in the city taferelen.
Yepquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Troel het volgende:
Tering
Blijkbaar ben ik dus echt de enige met een vriendje die nooit bloemen o.i.d. geeft
Dat zijn geen bloemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
Heb laatst me vriendin een Pucca-Kussen gegeven
Was ik maar haar vriendje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Troel het volgende:
Tering
Blijkbaar ben ik dus echt de enige met een vriendje die nooit bloemen o.i.d. geeft
Liefquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow, ja, maar bloemen geef ik ook wel. Bossie rooie rozen![]()
morghequote:
Bloemen houden van mensenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:01 schreef JortK het volgende:
Ik heb wel een vriendin nu 1,5 jaar maar nog nooit bloemen gekocht
Maar doe wel andere lieve dingen hoor
wat hebben jullie toch tegen cisco? allereerst is CCNA heel simpel, vooral deel 1quote:
cisco CCNA semester 4 moet ik afronden.quote:
ik heb opzich niks tegen cisco, ze moeten aleen niet continu gaan lullen over Bdr, vslm, hdcl, eigpr etc etc etc etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch tegen cisco? allereerst is CCNA heel simpel, vooral deel 1daarnaast zijn hun naar mijn weten wel de grondleggers van computernetwerken zoals wij het nu gebruiken
volgens jaar weet ik pas als ik je menig mag delen, dus ik ga noog nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch tegen cisco? allereerst is CCNA heel simpel, vooral deel 1daarnaast zijn hun naar mijn weten wel de grondleggers van computernetwerken zoals wij het nu gebruiken
ik hoef gelukkig maar Sem 3, Sem 4 is niet benodigd voor het diplomaquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
cisco CCNA semester 4 moet ik afronden.
theorie en praktijk
zwaar kut...
maasr volgens mij is er morgen weer een dag en ga ik zo gewoon naar huis (om 12.15 ofzo.,.)
Vergeet Open Short Path First nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb opzich niks tegen cisco, ze moeten aleen niet continu gaan lullen over Bdr, vslm, hdcl, eigpr etc etc etc etc.
dat krijg je echt een hekel aan als je bedenkt dat je alles in het engels moet leren
Sla ze even voor me!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:04 schreef JortK het volgende:
Vrijdag bezoek van de ontwikkelaars van Archie
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan wacht tot het +/- 13uur is; mag hij weer naar huis
Arme Jo0lz.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Tja,. ik moet hier voorlopig nog wel effe wezen
succesquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:55 schreef BlueCurl het volgende:
pff zit nu op school. hier maar achtelijk warm! vanaaf lekker kung foeien met dit weer. net zo als afgelopen dagen. Dat is pas warm! Maar wel lekker. Enkel zo proberen tot hal4 scheikunde te snappen. En dat zal wat lastiger zijn.
ow ja idd...:Pquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vergeet Open Short Path First niet
Engels is ook een big nono. Cisco is gewoon een k-vak![]()
quote:router>: ena
router#: conf t
router(config)#: hostname fok!
fok!(config)#:
beter buiten dan binnenquote:
* Jump zit onder parasolquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
beter buiten dan binnen
Hoop dat Jobmotion (uitzendbureau van de universiteit leiden) het geld snel stort, kan ik een parasol kopen
Een airco heeft meer nut als je in een warme kamer zit hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
beter buiten dan binnen
Hoop dat Jobmotion (uitzendbureau van de universiteit leiden) het geld snel stort, kan ik een parasol kopen
maar een airco verbruikt ook goed hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Een airco heeft meer nut als je in een warme kamer zit hoor
Er is nog een ander SC die ook open staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |