Dat wist ik al henkquote:
Ik heb dat ! Oversupluxatie ofzo heet dat.quote:Kruisbanden waren trouwens weer wel in orde.
Ja wel is gezien op tvquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb dat ! Oversupluxatie ofzo heet dat.
Heb ik met alle gewrichten zo'n beetje, dat houd dus in dat er te veel ruimte is.
Ik kan ook mijn heup en schouder uit de kom duwen, en terug laten ploppen...
Scary shit en echt geen fijn gevoel. Maar soms gebeurt het gewoon...
Het enige wat je kan doen is de spieren rondom de gewrichten trainen om de ruimte te compenseren...
Het is blijkbaar heftig genoeg om geen militair te worden...quote:
Van de zomer ga ik veel zwemmen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb dat ! Oversupluxatie ofzo heet dat.
Heb ik met alle gewrichten zo'n beetje, dat houd dus in dat er te veel ruimte is.
Ik kan ook mijn heup en schouder uit de kom duwen, en terug laten ploppen...
Scary shit en echt geen fijn gevoel. Maar soms gebeurt het gewoon...
Het enige wat je kan doen is de spieren rondom de gewrichten trainen om de ruimte te compenseren...
mag je in het FB kenbaar makenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik vind trouwens dat de topictitel aangepast moet worden...![]()
BC en Jo0Lz zijn jarig !
yupquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef devzero het volgende:
Gefeliciteerd BC en Jo0lz
Gisteren wezen snorkelen in de golf van mexico met paar collegaas en we kwamen een viertal dolfijnen tegen. Die beesten zijn best wel groot zeg, zeker als ze op minder dan een halve meter onder je doorzwemmen.
Ja, ik baal er ook wel van dat de koraal riffen alleen in het zuiden van Florida zijn te vindenquote:
Ik zit er nog maar 5 maanden. Eerst mijn 2 jaar uitzitten dan zien we wel verderquote:ga je nou nog terug verhuizen of blijf je daar permanent???
Ik wilde wat v oor mijn baas in elkaar flansen maar excel werkt niet echt mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
daarom gebruik ik het ook niet
* mschol zit me een pijnlijke rug, liep de trap op en plotseling shoot het in me rug, zwaar kut..
Stoer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:42 schreef JeRa het volgende:
Ik verveelde me. Check m'n signatureen gelijk ff een bug submitten naar breuls
Ik ben voor de grap bezig met een Fok!client, een hele layer om Fok! heen. Wat inhoudt dat je in een PHP interface kunt inloggen, gegevens opvragen en wijzigen, uitloggen (op alle drie de manieren), etc, etc. Best grappigquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Stoer.
Ook die avater is mooi gedaan.
Stoer project. Ben erg benieuwd naar wat er allemaal uitkomt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:53 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik ben voor de grap bezig met een Fok!client, een hele layer om Fok! heen. Wat inhoudt dat je in een PHP interface kunt inloggen, gegevens opvragen en wijzigen, uitloggen (op alle drie de manieren), etc, etc. Best grappigusericon en signature zijn er nu allebei op gebaseerd. Ik houd overigens ook in het achterhoofd dat Fok! zo trager kan worden, daarom is zoveel mogelijk gecached en activity-based (veel verandering = vaker updates, weinig verandering = erg weinig updates) en zijn m'n HTTP-requests zo klein als 't maar kan zijn
Iig wat bugfixes, hopelijk. Heb al ontdekt dat er een foutje zat in het wijzigen van je profiel waardoor je topiclijsten en alle topics waarin je had gepost kon verkloten door een javascript-foutjequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Stoer project. Ben erg benieuwd naar wat er allemaal uitkomt.
Das dan weer minder handig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Iig wat bugfixes, hopelijk. Heb al ontdekt dat er een foutje zat in het wijzigen van je profiel waardoor je topiclijsten en alle topics waarin je had gepost kon verkloten door een javascript-foutje
Was omheen te werkenquote:
Voor wat?quote:Je geeft wel een gil als je een update hebt toch?
Omdat ik wel benieuwd ben naar wat je er allemaal omheen gaat maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:27 schreef JeRa het volgende:
[..]
Was omheen te werkenhopelijk is 't snel gefixed door breuls.
[..]
Voor wat?
Ja beter niet want ik heb niet eens tijd om te fok!ken danquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:58 schreef Sjowhan het volgende:
Hopen dat het niet meer zo druk is JortK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |