tik tik tikkerdetikquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja beter niet want ik heb niet eens tijd om te fok!ken dan
Maja aan de andere kant is het wel goed voor me WhatPulse keys
Ben verliefd.quote:
Hmmquote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm
- ze is erg mooi
- ze is een een collega
- ik kan maar niet peilen hoe ze over mij denkt
Tis lastig.
We lopen dan al wel 2 weekjes een beetje te dollen met elkaar... hele tijd naar elkaar lachen enzo, en ik heb zelfs een bos rozen gestuurd naar haar. Ja, das een lang verhaal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon doen
Probleem is alleen dat als het over is of niets word je iedere dag haar tegen het lijf loopt
wanneer ben je niet verliefd???quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We lopen dan al wel 2 weekjes een beetje te dollen met elkaar... hele tijd naar elkaar lachen enzo, en ik heb zelfs een bos rozen gestuurd naar haar. Ja, das een lang verhaal.
Waar slaat dat op?quote:
Ik zie er morgen ochtend weer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Klein post-it briefje eens aan d'r geven ofzo, met of ze wat wil afspreken
Morge.quote:
Break-up through post-it's.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Klein post-it briefje eens aan d'r geven ofzo, met of ze wat wil afspreken
Heb nooit S.i.t.C gekekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Break-up through post-it's.
Sex in the city taferelen.
Yepquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Troel het volgende:
Tering
Blijkbaar ben ik dus echt de enige met een vriendje die nooit bloemen o.i.d. geeft
Dat zijn geen bloemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
Heb laatst me vriendin een Pucca-Kussen gegeven
Was ik maar haar vriendje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef Troel het volgende:
Tering
Blijkbaar ben ik dus echt de enige met een vriendje die nooit bloemen o.i.d. geeft
Liefquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ow, ja, maar bloemen geef ik ook wel. Bossie rooie rozen![]()
morghequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |