Ook op de radio nuquote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Sjowhan het volgende:
Owja. dat nummer van Kill Bill (beng beng ofzo) kwam vet vaak langs bij verschillende dj's op dat feest
kut.. hoe heet dat nummer?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook op de radio nu![]()
Staat in de top40 ofzo
Ik ook al nietquote:Op zondag 19 juni 2005 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al, maar kan het niet vinden
en hier een plaatjequote:Op zondag 19 juni 2005 12:01 schreef ElmarO het volgende:
* De spanning is om te snijden. *
MOet vast wel te vinden zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
Drek.. toch maar es wat beter zoeken met google ofzo
Mooi ding hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en hier een plaatje
ik kon geen digitale camera vinden maar hier is in iedergeval een plaatje van internet:
[afbeelding]
het type:
een atag ka 211
Jaquote:
Leuk dingquote:Op zondag 19 juni 2005 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en hier een plaatje
ik kon geen digitale camera vinden maar hier is in iedergeval een plaatje van internet:
[afbeelding]
het type:
een atag ka 211
Dat is wel handigquote:Op zondag 19 juni 2005 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
lekker groot ook...
ijsblokjes maken gaat vol automatisch
En als de blokjes op zijn dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
lekker groot ook...
ijsblokjes maken gaat vol automatisch
heb hier ook een espressomachinequote:Op zondag 19 juni 2005 14:00 schreef wimmel_1 het volgende:
vanmiddag met z'n allen op de "koffie" bij mschol ??? (of iets anders)
dat gebeurd dus niet, hij heeft een bakje binnen in waar water in gaat voor de ijsblokjes, dat bevriest, bakje wordt omgekeerd in een grootte bak en het begint weer van voren af aanquote:
nee die vonden me ouders ingebruik te duur en ook nog vonden ze het niet lekker (wat is er nou lekkerder dan koffie bonen vers gemaalt te hebben en daar koffie uit laten makenquote:
das alleen voor mensen die echt willen patsen...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja![]()
ZIjn meerdere modellen
Met inet aansluiting en voorraad beheer en recepten.
Al vanaf 1200E![]()
Dat word mijn volgende
Heb het gevraagd in het Defqon.1 topic, en hier staat het Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 3]quote:Op zondag 19 juni 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet vast wel te vinden zijn
Of tijdje radio luisteren,
Ik dusquote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
das alleen voor mensen die echt willen patsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |