dat gebeurd dus niet, hij heeft een bakje binnen in waar water in gaat voor de ijsblokjes, dat bevriest, bakje wordt omgekeerd in een grootte bak en het begint weer van voren af aanquote:
nee die vonden me ouders ingebruik te duur en ook nog vonden ze het niet lekker (wat is er nou lekkerder dan koffie bonen vers gemaalt te hebben en daar koffie uit laten makenquote:
das alleen voor mensen die echt willen patsen...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja![]()
ZIjn meerdere modellen
Met inet aansluiting en voorraad beheer en recepten.
Al vanaf 1200E![]()
Dat word mijn volgende
Heb het gevraagd in het Defqon.1 topic, en hier staat het Defqon.1 Festival 18-06-05 [Deel 3]quote:Op zondag 19 juni 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet vast wel te vinden zijn
Of tijdje radio luisteren,
Ik dusquote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
das alleen voor mensen die echt willen patsen...
oftewel: je ouders zijn amerikaans?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ow
we hebben ook nog een oven met touchscreen
en nog meer onzin:
een warmhoud lade
quote:
Hmm.. dan kan het wel weer een aantal jaren (20+) vooruit mag ik hopenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]die vonden dat na 20 jaar het huis opgeknapt moest worden en de keuken had hoogste prioriteit (en heeft dus het duurste van het duurste van veel dingen..)
we hebben bijvoorbeeld in de plint onder de kastjes ook 2 lades zitten
quote:
dat zekerquote:Op zondag 19 juni 2005 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. dan kan het wel weer een aantal jaren (20+) vooruit mag ik hopen
etherniet is ongveer gellijk aan astbestquote:Op zondag 19 juni 2005 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Etherniet platen
zal wel vet schadelijk zijn enzo
hmm.. zonder gasmaskers opquote:Op zondag 19 juni 2005 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
etherniet is ongveer gellijk aan astbest![]()
en dat heb ik ingepakt en weggebracht samen met me pa
Remix van Kill bill's soundtrack; werd gedraaid @ Defqon.1quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
En dat is van?
IRC?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
Owja god; heb de remix gevonden
Kom ff op IRC als je hem ook wil ofzo
quote:
heb ge BBQ'd bij me broer, was lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:26 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat lekker BBQ'en bij zijn vriendin
Ongeveer elk sub forum heeft een SCquote:Op maandag 20 juni 2005 00:03 schreef JeRa het volgende:
Oh ik schaam me zo. Ik ontdek bij deel 94 pas dat er een slowchattopic in DIG is
best ergquote:Op maandag 20 juni 2005 00:03 schreef JeRa het volgende:
Oh ik schaam me zo. Ik ontdek bij deel 94 pas dat er een slowchattopic in DIG is
zocht naar het dancenummer, niet het orginelequote:Op zondag 19 juni 2005 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee of je het al heb sjowhan.. maar geen zin om topic door te lezen:
originele nummer = nancy sinatra - bang bang
heb hier beide soundtracks
hehe, zoals ik zei. geen zin om topic door te spittenquote:Op maandag 20 juni 2005 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zocht naar het dancenummer, niet het orginele
Dit omdat ik zaterdag dat nummer een paar keer gehoord had...
Allemaal truukjes johquote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe, zoals ik zei. geen zin om topic door te spittenhet is te warm
gisteren naar NK shaolin open 2005 geweest... hahaha waren daar 2 shaolin wushu monniken die ijzeren staven op het blote hoofd kapot sloegen. was super tof!
ik ergens bij deel 1 of 2 of 3 ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
best erg
ik zatr er pas rond deelje 30 ofzo
Ben jij eindverantwoordelijk dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
Druk bezig met niks doen enzo.
Mag straks weer naar de ah, op de een of andere manier gaat werkelijk įlles daar verkeerd vandaag, niet normaal gewoon.
Ja vmware is niet goed voor je systeemquote:Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
HiDieHo enzo
Druk weer met vmware bezig.. wat maakt dat je pc traag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |