ik gok dat het komt doordat het zo warm isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
Sinds 3 uur niet meer gepost!
Atoombom ergens gevallen?![]()
Ik heb er ook niet echt zin inquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat het komt doordat het zo warm is
ik zit wel binnen maar alsnog geen zin om te posten
warm is voor mij +20 gradenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:56 schreef devzero het volgende:
Waar is het warm dan? Als ik op teletekst kijk is het niet eens boven de 30 in Nederland
ja, maar er waren al 250+ posts gedaan. Ga me nou niet vertellen dat jullie niet zonder me kunnenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
juist wel zeuren, levert meer posts op en dan is deze sneller vol
kunnen we vast welquote:Op zondag 19 juni 2005 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ja, maar er waren al 250+ posts gedaan. Ga me nou niet vertellen dat jullie niet zonder me kunnen
pff onzin, een echte fokker fokt met elk lekker weerquote:Op zondag 19 juni 2005 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen we vast wel
tis alleen geen weer om te gaan posten (eigenlijk geen weer om achter pc te zitten)
Nee dankje, ben niet zo'n koffie type.quote:
ik post ook wel elke dag, tis alleen nooit evenveelquote:Op zondag 19 juni 2005 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
pff onzin, een echte fokker fokt met elk lekker weer
ben overigens gisteren wat verbrand in me gezicht, ga dus vandaag weinig in de zon zitten
owja.. cola voor jou hequote:Op zondag 19 juni 2005 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee dankje, ben niet zo'n koffie type.
Tja, daar heb je een punt..quote:Op zondag 19 juni 2005 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik post ook wel elke dag, tis alleen nooit evenveel
* mschol drukt op knop op ijskast voor ijsblokjesquote:Op zondag 19 juni 2005 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
met flink wat ijsblokjes
* Sjowhan zet ff een fles de koelkast in. Vanmiddag koude cola
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol drukt op knop op ijskast voor ijsblokjes
nu koude cola
ik heb straks ook bbq , met me broer en z;n vriendin, is wel gezellig wantr anders zit ik hier in me uppie..quote:
Ik wil later ook een amerikaansequote:Op zondag 19 juni 2005 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan er weingi aan doen dat me ouders dat nodig vonden
niet dat ik het erg vind ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |