Ordinair gejat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Hoe kom je aan die laatste caps?
Geweldige OP, had ze ook wel verdiend he?
Ja, 't is een groot verlies voor de serie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Geweldige OP, had ze ook wel verdiend he?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, 't is een groot verlies voor de serie.
Goede titelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
*verandert de topic-titel in: 'huil hier om het verlies van isabella'.
Ach ja, dat komt wel weer goed. Kan me bijvoorbeeld geen GTST meer voorstellen met een figuur als Daniëlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
leuke TT, mooie OP.... well done Beev.......
ik denk dat 't ergens beter is dat ze weg is [nu is ze stoer gebleven, anders werd het too much]
maar 't is wel jammer ja.... bij mij in de gids staat ook 'n leuk stukje die 't goed omschrijft:
"Zonder de mooie, grillige, zielige, grappige, aandoenlijke, lieve Isabella zal GTST nooit meer zijn wat het geweest is"
en zo is het maar net...............
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
oh en ik wil graag ook nog even een minuut stilte voor Sexy Marnix, die ik vanaf nu dus ook moet missen
Goede gids heb jij, welke?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
leuke TT, mooie OP.... well done Beev.......
ik denk dat 't ergens beter is dat ze weg is [nu is ze stoer gebleven, anders werd het too much]
maar 't is wel jammer ja.... bij mij in de gids staat ook 'n leuk stukje die 't goed omschrijft:
"Zonder de mooie, grillige, zielige, grappige, aandoenlijke, lieve Isabella
zal GTST nooit meer zijn wat het geweest is"
en zo is het maar net...............
Ludo word volgend siezoen een beetje depri geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
@ Iwan: Yes please...... wie wil er nou niet bij Marnix op de Sova?! die stem... die blik......
Yasmin heeft geen leven meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ludo word volgend siezoen een beetje depri geloof ik.
Benieuwt wat Janine en Stefano met Yasmine gaan doen als ze haar aandeel horen in de hele Nina ontvoering.
En terecht. Zo als ze Ludo de schuld gaf toen dat gebouw instorte.quote:
Dat was natuurlijk ook een beetje Ludo's schuldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En terecht. Zo als ze Ludo de schuld gaf toen dat gebouw instorte.
Ze mag blij zijn dat ik er niet bij stond en in gtst speel![]()
Nee oke, het was ook maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
@ Dennis: Daniël heb ik echt nooit wat aangevonden.... vieze, ouwe man vond ik 't
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook een beetje Ludo's schuld.
Zou je denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
Yasmin gaat naar Isabella.... lijkt me nogal vanzelfsprekend.................
[moet ineens denken aan de doodgewaande Anton Noordermeer en z'n 2de leven in de zon; kreeg ook 'n reunie, met Sam]
Achja. Zou dit nu ook het einde geweest zijn van Suzanne,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
JIj met je fanatieke Ludofundamentalisme.
Viel mee vond ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Achja. Zou dit nu ook het einde geweest zijn van Suzanne,
Ze begon zo leuk jammer dat het op het einde een beetje een dramatische zeik rol werd.
Maar in het begin was ze leuker met die Karel en konden ze nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Viel mee vond ik.
En ja ze is nu ook weg.
Ik had liever gehad dat ze Isabella achterna gerend was en de verkeerde afslag had genomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
Yasmin gaat naar Isabella.... lijkt me nogal vanzelfsprekend.................
[moet ineens denken aan de doodgewaande Anton Noordermeer en z'n 2de leven in de zon; kreeg ook 'n reunie, met Sam]
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
voor de fans, dan wel de dartpijlen:
Sebastiaan Labrie in Televizier, wk 35
ik weet niet of 't aan mijn pc ligt [volgens mij niet] maar plaatje doet 't nietquote:
Leuk stukkie inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Victoria Koblenko in Televizier, wk 34
Ach Benjamin ging ook weg vorig jaar weet nog wel dat daar toen een hele heisa over was (oke ik deed er ook aan meequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Victoria Koblenko in Televizier, wk 34
Isabella is toch wel toffer dan Benjamin.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach Benjamin ging ook weg vorig jaar weet nog wel dat daar toen een hele heisa over was (oke ik deed er ook aan mee![]()
Benjamin was cool !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Isabella is toch wel toffer dan Benjamin.
Ookal is winston post best wel.
Dream on...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Benjamin was cool !![]()
En Isa heeft hem vermoord![]()
er stond laatst 'n 2pagina-groot artikel over "Isabella" [dus niet zozeer Victoria], waarin ze werd vergeleken met andere soappsycho's uit gtst [Meike e.d.] om te kijken waarom zij zoveel sympathie van die kijkers krijgt enzo... dat ze meer 'n slachtoffer is, zonder kwade bedoelingen enzo. en menselijk en aandoenlijk... 't klinkt heel zoetsappig zo, maar 't klopte heel aardig......quote:
dat was haar beste actie ooitquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
er stond laatst 'n 2pagina-groot artikel over "Isabella" [dus niet zozeer Victoria], waarin ze werd vergeleken met andere soappsycho's uit gtst [Meike e.d.] om te kijken waarom zij zoveel sympathie van die kijkers krijgt enzo... dat ze meer 'n slachtoffer is, zonder kwade bedoelingen enzo. en menselijk en aandoenlijk... 't klinkt heel zoetsappig zo, maar 't klopte heel aardig......
maar die gids heb ik al weggeflikkerd....
bij deze dus nog maar 'n andere, kwam ik net bij toeval tegen tussen de rotzooi...
[afbeelding]
Victoria Koblenko in Avrobode, wk 16 2005 [sorry voor de kleine lettertjes]
jij bent altijd zo lekker subtiel he!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was haar beste actie ooit
Benjamin was waar mogelijk nog erger dan Stefano, echt zo'n lul met vingers.....
Inderdaad. Net zoals Martine weer terug kwamquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef LeBeau het volgende:
Isabella was mijn favoriete personage uit de serie, ik zal haar missen.Ik ben blij dat er nog altijd een mogelijkheid is voor haar om terug te keren. Ik heb er een hekel aan als ze personages de pijp uit laten gaan alleen om ze uit de serie te krijgen.
En de serie weer verliet zonder dood te gaan! Als mijn op-Isabella-na favoriete personage mag Martine ook wel een keer terug komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:10 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals Martine weer terug kwam :![]()
Inderdaad, Martine moet terug komen om zich te wrekenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En de serie weer verliet zonder dood te gaan! Als mijn op-Isabella-na favoriete personage mag Martine ook wel een keer terug komen.![]()
22 aug - herhalingenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:28 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, deze laatste week wil ik echt geen aflevering meer missen!!!
Errug spannend zo. Waneer begint het nieuwe seioen weer?
de laatste week wordt herhaaldquote:Op zondag 19 juni 2005 19:35 schreef inasras het volgende:
Ik ga morgen op vakantie! Hopelijk lukt het om alle 5 de afleveringen op 1 videoband te zetten.. Anders mis ik de cliff..
Dat is wel heel triestquote:Op zondag 19 juni 2005 11:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan nu al niet wachten.. Ga deze zomer echt ontwenningsverschijnselen krijgen.
Mijn zomer word zoiezo niet zo leuk.
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan nu al niet wachten.. Ga deze zomer echt ontwenningsverschijnselen krijgen.
Mijn zomer word zoiezo niet zo leuk.
vond ik direct al... die achtelijjke Stefano met z'n zelfmoordtheorie meteenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef Taurus het volgende:
Nu ik nog 's zo kijk vind ik die scene waarin Charlie, Morris en Stefano te horen krijgen dat Isabella dood is bar slecht.
net gezien en ik ben het er mee eens wat je zegtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef Taurus het volgende:
Nu ik nog 's zo kijk vind ik die scene waarin Charlie, Morris en Stefano te horen krijgen dat Isabella dood is bar slecht. Het eerste wat Charlie zegt is 'ze deed al zo vreemd'![]()
En Stefano: "jaa ik hoorde al zoiets op de radio.. dat was dus Isabella"..
Er brak totaal geen paniek uit bedoel ik, waarom reageerde Charlie niet helemaal gestoord en schreeuwend en huilend... ?? Pas na 3 minuten begon ze te janken, gelukkig, dat maakte 't nog enigszins aanvaardbaar..
Charlie begon redelijk snel te huilen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef Taurus het volgende:
Nu ik nog 's zo kijk vind ik die scene waarin Charlie, Morris en Stefano te horen krijgen dat Isabella dood is bar slecht. Het eerste wat Charlie zegt is 'ze deed al zo vreemd'![]()
En Stefano: "jaa ik hoorde al zoiets op de radio.. dat was dus Isabella"..
Er brak totaal geen paniek uit bedoel ik, waarom reageerde Charlie niet helemaal gestoord en schreeuwend en huilend... ?? Pas na 3 minuten begon ze te janken, gelukkig, dat maakte 't nog enigszins aanvaardbaar..
mja alleen niet erg overtuigend.... 't was echt zo'n ik-mis-Aukje-moment....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:20 schreef Airelle het volgende:
Charlie begon redelijk snel te huilen hoor.
hij was de figurantquote:Ik Morris nogal slecht.
Ja, zeker vergeken met de rest jaquote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja alleen niet erg overtuigend.... 't was echt zo'n ik-mis-Aukje-moment....
maar ze was wel overtuigender dan de rest, da's waar....
[..]
hij was de figurant
Dat heb ik nou bij iedere scène met Charlie.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
mja alleen niet erg overtuigend.... 't was echt zo'n ik-mis-Aukje-moment....
pssst.... ik ook....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat heb ik nou bij iedere scène met Charlie.
van die oude rol is idd niks over...quote:Niet dat ik Lieke van Lexmond slecht vind acteren, maar de rol van Charlie is een enorme zeikrol geworden, vergelijkbaar met Valerie.
Ja maar bij Aukje was 't anders. Dat was niet zeiken, dat was gewoon 'eigenwijs'.. Het bleef schattig of sexy. Bij Lieke krijg ik echt jeuk in m'n vingers..quote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
Wil je soms zeggen dat de oude rol niet zeikerig was?? Ik vind het juist minder zeikerig geworden
Inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2005 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar bij Aukje was 't anders. Dat was niet zeiken, dat was gewoon 'eigenwijs'.. Het bleef schattig of sexy. Bij Lieke krijg ik echt jeuk in m'n vingers..![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
Ehm Dizertje, Suzanne is wel permanent weg hoor.
1 Isabella is de grootste zeikdoos die GTST is overkomen, het kan zijn dat jij dat het beste vindquote:Op maandag 20 juni 2005 16:26 schreef Dizer het volgende:
Uuhm...
1 Isabella is het beste wat GTST is overkomen. PUNT.
2 Helaas voor jou, is Suzanne niet weg en heeft een vaste rol. Ze heeft alleen Isabella helpen vluchten
Jammer alleen dat 't personage voilledig uitgekauwd is en hij dat zelf niet door heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
3 Het beste dat GTST is overkomen is LUDO, jawel ludo-haters: LUDO SANDERS!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer alleen dat 't personage voilledig uitgekauwd is en hij dat zelf niet door heeft.
Ik ben het met je eens ik vond Aukje ook altijd veel leuker om naar te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar bij Aukje was 't anders. Dat was niet zeiken, dat was gewoon 'eigenwijs'.. Het bleef schattig of sexy. Bij Lieke krijg ik echt jeuk in m'n vingers..![]()
Ah weer zo'n Ludo-fundamentalist.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
1 Isabella is de grootste zeikdoos die GTST is overkomen, het kan zijn dat jij dat het beste vind![]()
2 Zeker jammer, maar ik koester goede hoop, nu die zeik-keizerin weg is zal zij misschien weer wat leuker worden zoals ze was in het begin met Carel![]()
3 Het beste dat GTST is overkomen is LUDO, jawel ludo-haters: LUDO SANDERS!!!!!![]()
![]()
Nick is gewoon super ! de beste acteur/personage die er nu rondlooptquote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef Dizer het volgende:
Ja maar Lieke in der rol met Nick was wel super
Aah,mijn GTST vrienden zijn er weerquote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah weer zo'n Ludo-fundamentalist.
Ga vrienden maken met Frey ofzo.
Overigens vind ik Erik Vogel prima spelen en Ludo een leuk personage.
Wat betreft Isabella sluit ik me aan bij Dizer.
eng he.....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Ah weer zo'n Ludo-fundamentalist.
me too, Isabella heeft de serie een hoop leuks (en weinig vervelends) gebrachtquote:Wat betreft Isabella sluit ik me aan bij Dizer.
Wat ik net zei dus. Zij heeft alles zo een goede kracht gegevenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
me too, Isabella heeft de serie een hoop leuks (en weinig vervelends) gebracht
Maar ze had wel die lieve Nina ontvoerd en Benjamin vermoordquote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ik net zei dus. Zij heeft alles zo een goede kracht gegeven
Hehe... leuk toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar ze had wel die lieve Nina ontvoerd en Benjamin vermoord![]()
bij haar is 't gewoon 2x mazzel: 't personage is goed geschreven, doordat 't een stoer karakter heeft [de aandoenlijke psycho] én - vrijwel alleen maar - leuke verhaallijnen & Victoria heeft het heel knap gespeelt, zeker voor iemand zonder ervaring op acteergebied.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
Wat ik net zei dus. Zij heeft alles zo een goede kracht gegeven
Moah, vond de recast van Joyce in ONM toch echt welquote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
grappig trouwens dat bij een recast de één meestal duidelijk populairder is dan de ander,
terwijl dat bij Charlie aardig verdeeld is: Aukje en Lieke hebben echt allebei 'n schare fans....
nadeel voor hen is dat ze elkaars concurrent in 't toernooi zijn [en elkaar steeds in de nek hijgen]
Nee Benjamin was cool !quote:
Nou, Stefano vind ik juist nu wel cool! Hij is eindelijk weer slecht bezig, iets wat ie vanaf het begin had moeten blijven!!! Een hele tijd is ie behoorlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Benjamin was cool !![]()
Ik vind personages vaak niet meer leuk als ze een ander wel leuk personage wat doen in de serie.Stefano vind ik nu bijvoorbeeld ook een sukkel![]()
Ik vind het slim van der dat ze nu stopt met GTST. Ik bedoel ze had nog wel twee jaar kunnen voortborduren op het personage 'Isabella' en de psycho-verhaallijn. Maar dan krijg je zo'n imago.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij haar is 't gewoon 2x mazzel: 't personage is goed geschreven, doordat 't een stoer karakter heeft [de aandoenlijke psycho] én - vrijwel alleen maar - leuke verhaallijnen & Victoria heeft het heel knap gespeelt, zeker voor iemand zonder ervaring op acteergebied.
Stefano mag best evil zijn maar niet tegen Nickquote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, Stefano vind ik juist nu wel cool! Hij is eindelijk weer slecht bezig, iets wat ie vanaf het begin had moeten blijven!!! Een hele tijd is ie behoorlijkgeweest
Nick is juist hardstikke tof in die situatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stefano mag best evil zijn maar niet tegen Nick![]()
Zolang Nick hem 10x harder terugpakt, heb ik er geen problemen mee!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stefano mag best evil zijn maar niet tegen Nick![]()
Nick speelt het echt te goed gewoon. Hoe die onder de tafel kroop en zoquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nick is juist hardstikke tof in die situatie.
ik bedoel "een van de twee" en dus niet perse de eerste... er zijn best goede recast geweest iddquote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
Moah, vond de recast van Joyce in ONM toch echt wel
En de recast van Lizzy in ONM viel me 100% mee omdat ze de rol ook hebben aangepast. Lizzy is niet meer een bitch. Hoewel Vivienne uiteraard wel beter was.
En de recast ven Tara was eigenlijk imo beter gewoon wegschrappen van rol leuker geweest!
Recasts in GTST komen weinig voor, maar de recast van Dian was toch echt wel de allerbeste
Hilarisch inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick speelt het echt te goed gewoon. Hoe die onder de tafel kroop en zo![]()
Oke dat is waar.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang Nick hem 10x harder terugpakt, heb ik er geen problemen mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heeft hij vaker in het ziekenhuis gelegen dan een Barbara ofzo
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Jij wil dat er allemaal psyco's als Isabella in gtst rond lopen ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
Benjamin, die vond ik echt om te kotsen..........
toen hij doodging moest ik huilen van geluk
Stefano heb ik nooit wat aangevonden, maar de laatste weken irriteert hij me echt
mag hij alsjeblieft weg ofzo??!?!
Met Nick had ik nooit zoveel, maar die heeft me inmiddels helemaal overtuigd
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word trouwens een tijd voor een Nick topic![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Nick een engerd vindt?
eentje kan genoeg zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij wil dat er allemaal psyco's als Isabella in gtst rond lopen ?![]()
JAquote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
ik had net zo'n zelfde verhaal staan, maar weer gedelete omdat ik dat al 's gezegd hadquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het slim van der dat ze nu stopt met GTST. Ik bedoel ze had nog wel twee jaar kunnen voortborduren op het personage 'Isabella' en de psycho-verhaallijn. Maar dan krijg je zo'n imago.
Ik denk dat er voor haar nog wel leuke filmrolletjes in het verschiet liggen.
precies, 1 of 2 per keer is genoeg, maar tevens een vereistequote:
GMTA.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had net zo'n zelfde verhaal staan, maar weer gedelete omdat ik dat al 's gezegd had
behalve het feit dat ze nu [hopelijk] nog van haar rol los kan komen [en dus niet altijd als Isabella wordt gezien] is de rol zo ook tot het einde geloofwaardig gebleven [gezien de omstandigheden dan] en da's een stuk beter dan 'm om zeep helpen.....
.... zoals Ludo doet
ik wist dat die ging komen!!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, 1 of 2 per keer is genoeg, maar tevens een vereiste
zo hadden we Marnix ook meteen aan het werk, en dat maakt Babetje weer extra blij
Ik vond haar einde echt SUPER gewoon. Ik vind dat de schrijvers het goed hebben gedaan door haar levend te laten weggaan. Alleen jammer niet als Zomercliff... had makkelijk gekundquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had net zo'n zelfde verhaal staan, maar weer gedelete omdat ik dat al 's gezegd had
behalve het feit dat ze nu [hopelijk] nog van haar rol los kan komen [en dus niet altijd als Isabella wordt gezien] is de rol zo ook tot het einde geloofwaardig gebleven [gezien de omstandigheden dan] en da's een stuk beter dan 'm om zeep helpen.....
.... zoals Ludo doet
Waarschijnlijk iemand die nog niemand kent.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Wie zal Herman-Rien gaan spelen??
Inderdaad! Wat mij leuk llijkt is als Nick en Sjors een verhouding krijgenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JA![]()
Nick is niet eng of gemeen hij is onbegrepen![]()
Ik zat meer te denken aan Janinequote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat mij leuk llijkt is als Nick en Sjors een verhouding krijgen
Okee dat ben ik wel met jullie eens, het moet niet steeds hetzelfde zijn, zoals Daniel die steeds een vrouw verloorquote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aah,mijn GTST vrienden zijn er weer
IK vind Ludo ook super alleen geef hem nou eens iets anders dan dan Faillesement dankzij een vrouw en dan haar het leven zuurmaken verhaallijn. Zoals dat Ludo-Nick verhaallijn, daar zit zoveel potentie in![]()
En kom op mensen, als er iemand de afgelopen 3 a 4 jaar echt superverhaalijnen heeft bezorgd wat een voor een alles behave saai te noemen is, dan is het Isabella wel![]()
Of Bing!! Nou hadik gehoopt dat hij erg slecht ging zijn en zo en dat ie dingen ging jatten blabla..maar zijn huidige rol is wel cool!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die nog niemand kent.
Hoop dat ze de rol niet helemaal verkutten met een personage dat als slechterik binnenkomt en vervolgens een softie word (Lees Ray Morris2 Milan Stefano enz)
ik had het leuker gevonden als het onduidelijk was gebleven: wel of niet dood....quote:Op maandag 20 juni 2005 17:11 schreef Dizer het volgende:
Ik vond haar einde echt SUPER gewoon. Ik vind dat de schrijvers het goed hebben gedaan door haar levend te laten weggaan. Alleen jammer niet als Zomercliff... had makkelijk gekund
.... ik moet toegeven ook erg blij voor haar te zijn haha....quote:Daarnaast is het gewoon leuk dat zij na alle problemen in haar leven toch gewoon een keer zonlicht heeft kunnen zien en lekker weg is met Amy en Suzanne. Ik heb echt KEIHARD Yes geroepen toen ze levend eruitkwam en wegreed
Dat is helemaal niet slim, Erik is al een oudere acteur en ik denk niet dat hij nog ergens aan de bak komt, bovendien heeft hij een hoog Ludo imago.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
eng he.....
die mensen die niet zien dat die man al 6 jaar hetzelfde trucje doet, in dezelfde verhaallijnen
Ludo of eigenlijk Erik Vogel is zijn eigen graf aan 't graven, als is slim is neemt ie snel ontslag
Nou dat is het dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet slim, Erik is al een oudere acteur en ik denk niet dat hij nog ergens aan de bak komt, bovendien heeft hij een hoog Ludo imago.
Laura werd stom na dat gedoe met Philip van Alphen vond ik, maar nu vind ik haar niet echt meer irritant ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
Maar aan Laura heb ik nooit wat aangevonden.
que??????quote:
dat ik dat gezegd had?? ergens begin van dit topic, geen zin om te zoeken... jij beaamde het nogquote:waar staat het dan?
wil het wel even lezen.
precies, high-five....quote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Airelle het volgende:
Nou dat is het dus.
En dat heeft hij aan zichzelf te wijten.
In de cliff ontmoet Sjors iemand die haar veel over haar verleden kan vertellen en wij hopen op Herman-Rien.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef babette21 het volgende:
Sjors, da's wel de grootste sufkut uit 15 jaar gtst.....![]()
zij mag ook weg.....
wat blaten jullie toch steeds over Herman-Rien?????
Mensen als Wilbert, Bartho, Jette, Wik, Erik en Caroline die kunnen naast GTST niet echt meer carrière maken dus daarom denk ik dit voor hun allemaal geldt.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is het dus.
En dat heeft hij aan zichzelf te wijten.
Het is niet alleen hopen, ik heb het ook gelezen. Ergens.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de cliff ontmoet Sjors iemand die haar veel over haar verleden kan vertellen en wij hopen op Herman-Rien.
Dat is Erik van Muiswinkel volgens mij, heel iemand anders dan Erik de Vogelquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Erik als hoofdpiet vond ik anders best grappig hoor
Vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is niet alleen hopen, ik heb het ook gelezen. Ergens..
Duh maar daarvoor was het Erik de Vogel rond 1999 ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is Erik van Muiswinkel volgens mij, heel iemand anders dan Erik de Vogel![]()
ja wie bedoel je nou: Herman of Rien??? Rien is trouwens dood.....quote:Op maandag 20 juni 2005 17:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In de cliff ontmoet Sjors iemand die haar veel over haar verleden kan vertellen en wij hopen op Herman-Rien.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef babette21 het volgende:
wat blaten jullie toch steeds over Herman-Rien?????
quote:Sjors en Bing zijn meer dan gelukkig met elkaar en besluiten zelfs hun liefde te bezegelen met een huwelijk. Juist hierdoor beseft Sjors het gemis van haar echte vader en moeder: Frits van Houten en Martine Hafkamp. Maar dan komt ze iemand tegen waarvan ze dan nog niet weet dat die haar dichterbij het verleden kan brengen en ook dichterbij haar vader.
1 + 1 = 2quote:Sjors valt in de armen van een mysterieuze jongen.
Herman-Rienquote:Op maandag 20 juni 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wie bedoel je nou: Herman of Rien??? Rien is trouwens dood.....
omdat Erik zo'n karakteristieke kop heeft moest hij uiteindelijk stoppen met zwarte-pietenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Duh maar daarvoor was het Erik de Vogel rond 1999 ofzo.
Trix Gerritse (zijn moeder) noemde hem Fritsje.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Herman-Rien
Het kind van Frits wat ooit is ontvoerd door Herman en zinds die dag als Herman-Rien door het leven gaat.
Volgens mij niet hoor...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duh maar daarvoor was het Erik de Vogel rond 1999 ofzo.
Jawel.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...
In een boek van Aart Staartjes staat dat hij Adrie van den Oorschot door Bram van der Vugt heeft vervangen en Piet Römer door Erik van Muiswinkel in de jaren 80, ik weet niet hoe jullie aan Erik de Vogel komenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat Erik zo'n karakteristieke kop heeft moest hij uiteindelijk stoppen met zwarte-pieten
hij was veel te bekend geworden door GTST en het risico was te groot
ik heb wel 's oude beelden gezien en je zag heel duidelijk dat hij het was.
Van Muiswinkel heeft het overgenomen...
Herman-Rien is 2 à 3 jaar ouder.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
ach ja, Fritsje.......
en ja, dát kind is - theoretisch gezien- inderdaad ouder dan Sjors en dus ook al groot enzo
misschien omdat we het zelf hebben gezien??????quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik weet niet hoe jullie aan Erik de Vogel komen
Eigenwijs.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In een boek van Aart Staartjes staat dat hij Adrie van den Oorschot door Bram van der Vugt heeft vervangen en Piet Römer door Erik van Muiswinkel in de jaren 80, ik weet niet hoe jullie aan Erik de Vogel komen
Ja lekker betrouwbare sitesquote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenwijs..
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=erik+de+vogel+hoofdpiet&meta=
En nu niet meer zeuren..
GMTA = great minds think alikequote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
que??????
[..]
dat ik dat gezegd had?? ergens begin van dit topic, geen zin om te zoeken... jij beaamde het nog
of bedoel je wat anders?????? [zonnesteekje??]
zeg dat dan....quote:
ja en dan tóch gaan kijken hequote:Ja ik geloof het wel.
Laat maar dan.
of jij leert even de basisbegrippen van fokquote:
ben jij gaan kijken?quote:
nee hoor, dat vind ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef Annemiek78 het volgende:
Herman-Rien ineens terug in de serie ofzo???? binnenkort?? Heb ik gemist.
Is Dennis dan toch geen Arnie, maar Herman-Rien??
Haha, erg voorspelbaar inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor dhr Sanders krijgt de schuld![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef BVO het volgende:
Leuk..
Laat Ludo maar eens achter de tralies belanden..
Valt wel mee toch ... ze lijkt sprekend op Janine (en ook op Marieke, wat dat betreft is ze goed gecast).quote:
Het zou echt het zusje van Marieke kunnen zijn jahquote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ... ze lijkt sprekend op Janine (en ook op Marieke, wat dat betreft is ze goed gecast).
Een jaar te laatquote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Yasmin gaat vrijdag dus dood.
Valt wel mee, ze moet er nog even inkomen denk ik, ze moet alleen niet zo sloom doen..quote:
Misschien blijkt ze ook nog de dochter van Marieke te zijn, in gtst-land kan alles, maar nee dit gaat wel heel verquote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ... ze lijkt sprekend op Janine (en ook op Marieke, wat dat betreft is ze goed gecast).
Jij wil het lekkerheidsgehalte helemaal laten verdwijnen??quote:
Voor mensen als jij is dit topic.quote:
Ik raakte ook een beetje uitgekeken op Yasmin hoor, misschien komt er nu weer wat nog lekkerders inquote:
Wist ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik raakte ook een beetje uitgekeken op Yasmin hoor, misschien komt er nu weer wat nog lekkerders in![]()
Trouwens BVO, je had trouwens gelijk over dat sinterklaas-gedoe (weet niet of je dat al gezien had)![]()
Caps lockquote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef digispeed het volgende:
HET ZOU LEUK ZIJN ALS LUDO DE BAK IN MOET EN DAN OPEENS MARTINE ALS CIPIER KRIJGT.
OEH... DAN HEEFT HIJ HET SLECHT.
SORRY DE FANATSIE LIET EVEN DE VRIJE LOOP
zeur niet, oud wijfquote:
Boldquote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
zeur niet, oud wijf
alsof jij nooit eens wat fout doet
Of wat dacht je van dat hij zijn eigen vader/broer en broetje/neefje heeft gedrogeerd?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
wat is Stefano eigenlijk 'n hypocriete lul zeg: beetje moeilijk doen over die ontvoering,
terwijl hij zelf destijds in de serie kwam als één van de ontvoerders van Nina!!
Ik vond dat ook erg mooi. Barbara keek wel erg vreemd en zo. Was wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef babette21 het volgende:
oh en ik vond 't Charlie-Jeff moment gisteren trouwens briljant... very touching....![]()
* Babetje moest bijna huilen
De serie uit? Nooow wayquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef babette21 het volgende:
Bar en Jef gaan uit eindelijk vast samen de serie uit.... is toch 'n soort van oerkoppel..........
Rien heeft maar 2 seizoenen meegedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
is ze toch 17??? ik dacht 13....
ik dacht trouwens ook dat Rien veel langer mee had gedaan, 'n jaar of 4 ofzo....
Ze heeft gewoon de nacht ervoor veel breezers gedronken, niet moeilijk doenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef LeBeau het volgende:
Voor iemand van 17 heeft ze wel een verlept hoofd zeg. Die wallen.![]()
oftewel: Gyman Jr. uit ONM.... nee bedankt........quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik vrees voor een binnenkort irritante drugshandelaar 15 jarige Lucas
Oh God, nee he.. geen Gyman Jr pehleheaaaasequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oftewel: Gyman Jr. uit ONM.... nee bedankt........
Nina is echt zo'n Oilily-kutje geworden, maar met zo'n decadente daddy is dat op zich wel weer grappig
Ze had die wallen ook al toen ze net uit die kliniek kwam. Ik wil ook wel een kliniek in waar je 's avonds alcohol krijgt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de nacht ervoor veel breezers gedronken, niet moeilijk doen
Zal wel door ons kindje komen, we voelen elkaar aanquote:
hij heeft 't echt gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Taurus het volgende:
Heeft Ludo echt gezegd dat hij wel met Isabella zou afrekenen, of iets in die zin?Of is dat weer zo'n bitch-roddel van Nina?
Ik zou het niet weten, ik heb dat stukje gemist van Nina en Ludo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Taurus het volgende:
Heeft Ludo echt gezegd dat hij wel met Isabella zou afrekenen, of iets in die zin?Of is dat weer zo'n bitch-roddel van Nina?
Oh God.. nee he.. krijgen we weer een twfijelende Janinequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
hij wilde haar niet dood hebben, maar laten opsluiten en dan zelf voor Amy zorgen
hij had dus wel snode plannen enzo, maar niet zo extreem....
maar ja, wie oh wie gaat 'm nog geloven
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. nee he.. krijgen we weer een twfijelende Janine
Janine is net Ricky Martin, die zich elke moment van de dag afraagt: Ben ik homo of niet...
En Janine denkt: Val ik op Ludo of niet
Barbara is geen hoerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Ray moet dood
En Barabara ook, die hoer
Zij is zooo leuk geworden. Ik ben blij met haar nieuwe verhaallijn. Ik wa sbang voor nog een paranormale rolquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dorothea is gaaf.
Moest het even kwijt.![]()
mja heb ook 3 tranen weggeveegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef babette21 het volgende:
oh en ik vond 't Charlie-Jeff moment gisteren trouwens briljant... very touching....![]()
* Babetje moest bijna huilen
dorothea geeft die hele serie gewoon iets vrolijks mee, beetje afwisseling als ze op de buis is, tenzij het de laatste scenes met Jef zijn, die vind ik minder.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dorothea is gaaf.
Moest het even kwijt.![]()
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef janimie het volgende:
[..]
dorothea geeft die hele serie gewoon iets vrolijks mee, beetje afwisseling als ze op de buis is, tenzij het de laatste scenes met Jef zijn, die vind ik minder.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
hij wilde haar niet dood hebben, maar laten opsluiten en dan zelf voor Amy zorgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
en ik ging alweer mee in 't melodramaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
Wow, wat was de scene tussen Charlie en Yasmin goed zeg!! Charlie was echt super!!
Ik was als een klein meisje aan het ginnekenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik ging alweer mee in 't melodrama[stand van de maan
]
ginneken als ik Aukje, of grinneken als in lachen....??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
Ik was als een klein meisje aan het ginneken
Zo vrolijk werd ik er van
Aukje had het beter gedaanquote:Ennuh.. sorry hoor, maar ik zag Aukje dit echt niet zo goed doen als wat Lieke vandaag heeft neergezet
Nietesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ginneken als ik Aukje, of grinneken als in lachen....??
ik moest beetje huilen
[..]
Aukje had het beter gedaan
Love youquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef LeBeau het volgende:
Wat vond ik die scene leuk, dat Charlie bericht kreeg van Isabella.
Enneh... Lieke > Aukje, makkelijk. Het enige wat Aukje beter deed was irritant zijn.
ALLES!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag?
Niet zo veel, FOK! lag er een groot gedeelte van de dag uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag?
Hoe kom je daar nou weer op??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
Waarom moest Charlie aan Nina vertellen dat Isabella niet dood wasOf heb ik dat verkeerd verstaan?
Ik ving zoiets op toen Charlie dat filmpje van Isabella kreeg????quote:
't is dat ik geen mannen sla........quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef LeBeau het volgende:
Enneh... Lieke > Aukje, makkelijk. Het enige wat Aukje beter deed was irritant zijn.
Ze had het tegen Yasmin hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ving zoiets op toen Charlie dat filmpje van Isabella kreeg????
Mij anders wel...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is dat ik geen mannen sla........
Maar wat zei Isabella dan precies????????quote:
Morgen wordt een mooie aflevering voor Ludo. Ik zag het ook. Dat wordt wel genieten inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:32 schreef Frey het volgende:
Zijn we weer, de meeste dingen zijn me nu bekend en er is praktisch niets bekend over de cliff
(voor mij dan)
Whahaha, die ogen van Valerie toen Ludo haar bedreigde![]()
En nu ze het aan Janine heeft verteld, kan ze haar koffers vast gaan pakken.
Vandaag zagen we weer de emotionele kant van Ludo, vooruit in die vooruitblik met de knuffel![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
wat zei Isabella nou precies? ik verstond er geen moer van, gisteren ook al niet.......
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
wat zei Isabella nou precies? ik verstond er geen moer van, gisteren ook al niet.......
Iets in de richting van:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar wat zei Isabella dan precies????????
ik denk dat hij morgen die pop vindt.............quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:32 schreef Frey het volgende:
Vandaag zagen we weer de emotionele kant van Ludo, vooruit in die vooruitblik met de knuffel![]()
Ja, hij mag snel dood wat mij betreft.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Mwaoh, zoals wel meerdere hier heb ik die Ludo zo onderhand wel gezien.
Maar waarom hoorde ik haar dan "Nina" zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Iets in de richting van:
Maak je geen zorgen over mij. Alles is ok en ik ben in veiligheid!!!
Maar dit is een goede kant van hem. Leuk. Eindelijk laten ze zien dat Ludo ook emotioneel kan zijn over zijn kinderen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Mwaoh, zoals wel meerdere hier heb ik die Ludo zo onderhand wel gezien.
Volgens mij had ze het toch echt zelf naar Charlie gestuurd, omdat Yasmin zei dat ze niet wist of ze het mocht vertellen.quote:
LOL!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik hou me in![]()
Ik ben vanaf afgelopen donderdag de afleveringen op aant nemen, zodat ik in de vakantie wat heb om te kijken
En dan gaat Ray ook nog eens zeikenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
En die rot Valerie ook! Eindelijk vertrouwd Janine Ludo, komt die trut tussendoor. En je ziet trouwens nu heel erg goed dat ze hoogzwanger is!
Inderdaad! Het klopt wat je zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het toch echt zelf naar Charlie gestuurd, omdat Yasmin zei dat ze niet wist of ze het mocht vertellen.
Toch? Ik heb alleen die scene gezien deze week.
Voor een jaartje achter de tralies...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
jij hebt lekker opgelet de afgelopen jaren:
Ludo doet elk seizoen wel 'n aantal keer sentimenteel over z'n kids....
ik ben 'm zat, weg ermee.....
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Frey het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens behoefte aan GTST filmpjes in de vakantie![]()
Alleen als ze over Nick gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Frey het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens behoefte aan GTST filmpjes in de vakantie![]()
Neeeee, niet achter de tralies en al zeker geen jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor een jaartje achter de tralies...![]()
Maar hij moet dus wel weer terug
Daar heb ik niet zoveel van, zijn weer vooral dingen uit de eerste 12 jaarquote:
Heeft Ricky dat echtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. nee he.. krijgen we weer een twfijelende Janine
Janine is net Ricky Martin, die zich elke moment van de dag afraagt: Ben ik homo of niet...
En Janine denkt: Val ik op Ludo of niet
Ray en Valerie zijn 2 personages die er wel uit mogen van mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Valerie![]()
En wat een stom gezeik rondom Ray en z'n sneue gedoe, en die stomme non danWat mij betreft een van de slechste verhaallijnen van de laatste tijd. Ik las trouwens dat Ray een nieuwe liefde krijgt, dat zal die non wel worden dan.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat hij morgen die pop vindt.............
frisse start....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef Frey het volgende:
Maar goed, in het nieuwe seizoen wordt er een frisse start gemaakt, dus wie weet welke geweldige verhaallijnen er dan komen en misschien zien we het dan allemaal anders.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef Airelle het volgende:
Het was wel weer vermakelijk.
Valerie krijgt wat ze verdient.
Voornamelijk de eerste 12 jaar, dus er zal er genoeg van tussen zitten. Van Frits had ik een keer een compilatie gemaakt, maar die heb ik niet meer. Misschien dat anderen die hier nog hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
@ Frey: wat Sven zegt..... [tenzij het oud is: Miss Dekker, Dian the Second, Frits van Houten]
Ja niet leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Toch verwonderlijk he, als dat gebouw is ingestort met Isabella erin, moet er uiteindelijk toch wel een lichaam te vinden zijn.
Of gelukkig, nu heeft Ludo tenminste een reden om haar te laten verdwijnenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Inderdaad
Jammer dat ze weet van Ludo en Martine![]()
GTST gaat de laatste tijd in een rap tempo om zo alle verhaallijnen dit seizoen af te sluiten en dan kunnen er volgend seizoen nieuwe en vlottere lijntjes beginnenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
frisse start....
tssss die kennen we......![]()
Ja van Nick dus en dan zoek je maar heel het internet af.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Voornamelijk de eerste 12 jaar, dus er zal er genoeg van tussen zitten. Van Frits had ik een keer een compilatie gemaakt, maar die heb ik niet meer. Misschien dat anderen die hier nog hebben?
Maar als jullie in de vakantie gewoon de persoages noemen waarvan jullie filmpjes willen, dan kijk ik of ik ze kan vinden
Tssss, als je GTST zo kut vind, waarom kijk je danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ray en Valerie zijn 2 personages die er wel uit mogen van mij![]()
De enige verhaallijn van Ray die ik boeiend vond, was die in Egypte en die van Valerie...
Had die een boeiende verhaallijn?
Waaruit maak je op dat ik GTST kut vindquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tssss, als je GTST zo kut vind, waarom kijk je dan?
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik GTST kut vind![]()
Ik ben al jaren een trouwe fan die elke avond kijk. Ik zeg gewoon dat ik de personages Valerie en Ray niet leuk vind. De serie zelf blijft geweldig
Ik wil niet dat Yasmin weggaatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ik vond de scéne bij meneer Harmsen thuis met 'Angels' op de achtergrond mooi. Kreeg kippenvel gewoon, maar ook omdat 'Angels' één van m'n favo nummers is
Ben benieuwd naar vrijdag!
Yasmin en dat gehuil van haar is best irritand hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Yasmin weggaat
Waarom nou
Ze lachte leuk... toen Charlie hoorde dat Isabella niet dood was.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Yasmin weggaat
Waarom nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |