't is dat ik geen mannen sla........quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef LeBeau het volgende:
Enneh... Lieke > Aukje, makkelijk. Het enige wat Aukje beter deed was irritant zijn.
Ze had het tegen Yasmin hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ving zoiets op toen Charlie dat filmpje van Isabella kreeg????
Mij anders wel...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is dat ik geen mannen sla........
Maar wat zei Isabella dan precies????????quote:
Morgen wordt een mooie aflevering voor Ludo. Ik zag het ook. Dat wordt wel genieten inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:32 schreef Frey het volgende:
Zijn we weer, de meeste dingen zijn me nu bekend en er is praktisch niets bekend over de cliff
(voor mij dan)
Whahaha, die ogen van Valerie toen Ludo haar bedreigde![]()
En nu ze het aan Janine heeft verteld, kan ze haar koffers vast gaan pakken.
Vandaag zagen we weer de emotionele kant van Ludo, vooruit in die vooruitblik met de knuffel![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
wat zei Isabella nou precies? ik verstond er geen moer van, gisteren ook al niet.......
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
wat zei Isabella nou precies? ik verstond er geen moer van, gisteren ook al niet.......
Iets in de richting van:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar wat zei Isabella dan precies????????
ik denk dat hij morgen die pop vindt.............quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:32 schreef Frey het volgende:
Vandaag zagen we weer de emotionele kant van Ludo, vooruit in die vooruitblik met de knuffel![]()
Ja, hij mag snel dood wat mij betreft.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Mwaoh, zoals wel meerdere hier heb ik die Ludo zo onderhand wel gezien.
Maar waarom hoorde ik haar dan "Nina" zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Iets in de richting van:
Maak je geen zorgen over mij. Alles is ok en ik ben in veiligheid!!!
Maar dit is een goede kant van hem. Leuk. Eindelijk laten ze zien dat Ludo ook emotioneel kan zijn over zijn kinderen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Mwaoh, zoals wel meerdere hier heb ik die Ludo zo onderhand wel gezien.
Volgens mij had ze het toch echt zelf naar Charlie gestuurd, omdat Yasmin zei dat ze niet wist of ze het mocht vertellen.quote:
LOL!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:41 schreef Frey het volgende:
Ik hou me in![]()
Ik ben vanaf afgelopen donderdag de afleveringen op aant nemen, zodat ik in de vakantie wat heb om te kijken
En dan gaat Ray ook nog eens zeikenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
En die rot Valerie ook! Eindelijk vertrouwd Janine Ludo, komt die trut tussendoor. En je ziet trouwens nu heel erg goed dat ze hoogzwanger is!
Inderdaad! Het klopt wat je zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het toch echt zelf naar Charlie gestuurd, omdat Yasmin zei dat ze niet wist of ze het mocht vertellen.
Toch? Ik heb alleen die scene gezien deze week.
Voor een jaartje achter de tralies...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
jij hebt lekker opgelet de afgelopen jaren:
Ludo doet elk seizoen wel 'n aantal keer sentimenteel over z'n kids....
ik ben 'm zat, weg ermee.....
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Frey het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens behoefte aan GTST filmpjes in de vakantie![]()
Alleen als ze over Nick gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:50 schreef Frey het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens behoefte aan GTST filmpjes in de vakantie![]()
Neeeee, niet achter de tralies en al zeker geen jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor een jaartje achter de tralies...![]()
Maar hij moet dus wel weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |