zeur niet, oud wijfquote:
Boldquote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
zeur niet, oud wijf
alsof jij nooit eens wat fout doet
Of wat dacht je van dat hij zijn eigen vader/broer en broetje/neefje heeft gedrogeerd?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
wat is Stefano eigenlijk 'n hypocriete lul zeg: beetje moeilijk doen over die ontvoering,
terwijl hij zelf destijds in de serie kwam als één van de ontvoerders van Nina!!
Ik vond dat ook erg mooi. Barbara keek wel erg vreemd en zo. Was wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef babette21 het volgende:
oh en ik vond 't Charlie-Jeff moment gisteren trouwens briljant... very touching....![]()
* Babetje moest bijna huilen
De serie uit? Nooow wayquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef babette21 het volgende:
Bar en Jef gaan uit eindelijk vast samen de serie uit.... is toch 'n soort van oerkoppel..........
Rien heeft maar 2 seizoenen meegedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
is ze toch 17??? ik dacht 13....
ik dacht trouwens ook dat Rien veel langer mee had gedaan, 'n jaar of 4 ofzo....
Ze heeft gewoon de nacht ervoor veel breezers gedronken, niet moeilijk doenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef LeBeau het volgende:
Voor iemand van 17 heeft ze wel een verlept hoofd zeg. Die wallen.![]()
oftewel: Gyman Jr. uit ONM.... nee bedankt........quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik vrees voor een binnenkort irritante drugshandelaar 15 jarige Lucas
Oh God, nee he.. geen Gyman Jr pehleheaaaasequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oftewel: Gyman Jr. uit ONM.... nee bedankt........
Nina is echt zo'n Oilily-kutje geworden, maar met zo'n decadente daddy is dat op zich wel weer grappig
Ze had die wallen ook al toen ze net uit die kliniek kwam. Ik wil ook wel een kliniek in waar je 's avonds alcohol krijgt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de nacht ervoor veel breezers gedronken, niet moeilijk doen
Zal wel door ons kindje komen, we voelen elkaar aanquote:
hij heeft 't echt gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Taurus het volgende:
Heeft Ludo echt gezegd dat hij wel met Isabella zou afrekenen, of iets in die zin?Of is dat weer zo'n bitch-roddel van Nina?
Ik zou het niet weten, ik heb dat stukje gemist van Nina en Ludo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Taurus het volgende:
Heeft Ludo echt gezegd dat hij wel met Isabella zou afrekenen, of iets in die zin?Of is dat weer zo'n bitch-roddel van Nina?
Oh God.. nee he.. krijgen we weer een twfijelende Janinequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
hij wilde haar niet dood hebben, maar laten opsluiten en dan zelf voor Amy zorgen
hij had dus wel snode plannen enzo, maar niet zo extreem....
maar ja, wie oh wie gaat 'm nog geloven
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God.. nee he.. krijgen we weer een twfijelende Janine
Janine is net Ricky Martin, die zich elke moment van de dag afraagt: Ben ik homo of niet...
En Janine denkt: Val ik op Ludo of niet
Barbara is geen hoerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Ray moet dood
En Barabara ook, die hoer
Zij is zooo leuk geworden. Ik ben blij met haar nieuwe verhaallijn. Ik wa sbang voor nog een paranormale rolquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dorothea is gaaf.
Moest het even kwijt.![]()
mja heb ook 3 tranen weggeveegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef babette21 het volgende:
oh en ik vond 't Charlie-Jeff moment gisteren trouwens briljant... very touching....![]()
* Babetje moest bijna huilen
dorothea geeft die hele serie gewoon iets vrolijks mee, beetje afwisseling als ze op de buis is, tenzij het de laatste scenes met Jef zijn, die vind ik minder.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dorothea is gaaf.
Moest het even kwijt.![]()
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef janimie het volgende:
[..]
dorothea geeft die hele serie gewoon iets vrolijks mee, beetje afwisseling als ze op de buis is, tenzij het de laatste scenes met Jef zijn, die vind ik minder.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
hij wilde haar niet dood hebben, maar laten opsluiten en dan zelf voor Amy zorgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
en ik ging alweer mee in 't melodramaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
Wow, wat was de scene tussen Charlie en Yasmin goed zeg!! Charlie was echt super!!
Ik was als een klein meisje aan het ginnekenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik ging alweer mee in 't melodrama[stand van de maan
]
ginneken als ik Aukje, of grinneken als in lachen....??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
Ik was als een klein meisje aan het ginneken
Zo vrolijk werd ik er van
Aukje had het beter gedaanquote:Ennuh.. sorry hoor, maar ik zag Aukje dit echt niet zo goed doen als wat Lieke vandaag heeft neergezet
Nietesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ginneken als ik Aukje, of grinneken als in lachen....??
ik moest beetje huilen
[..]
Aukje had het beter gedaan
Love youquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef LeBeau het volgende:
Wat vond ik die scene leuk, dat Charlie bericht kreeg van Isabella.
Enneh... Lieke > Aukje, makkelijk. Het enige wat Aukje beter deed was irritant zijn.
ALLES!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag?
Niet zo veel, FOK! lag er een groot gedeelte van de dag uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef mark_03 het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag?
Hoe kom je daar nou weer op??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
Waarom moest Charlie aan Nina vertellen dat Isabella niet dood wasOf heb ik dat verkeerd verstaan?
Ik ving zoiets op toen Charlie dat filmpje van Isabella kreeg????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |