quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef babette21 het volgende:
wat blaten jullie toch steeds over Herman-Rien?????
quote:Sjors en Bing zijn meer dan gelukkig met elkaar en besluiten zelfs hun liefde te bezegelen met een huwelijk. Juist hierdoor beseft Sjors het gemis van haar echte vader en moeder: Frits van Houten en Martine Hafkamp. Maar dan komt ze iemand tegen waarvan ze dan nog niet weet dat die haar dichterbij het verleden kan brengen en ook dichterbij haar vader.
1 + 1 = 2quote:Sjors valt in de armen van een mysterieuze jongen.
Herman-Rienquote:Op maandag 20 juni 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wie bedoel je nou: Herman of Rien??? Rien is trouwens dood.....
omdat Erik zo'n karakteristieke kop heeft moest hij uiteindelijk stoppen met zwarte-pietenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Duh maar daarvoor was het Erik de Vogel rond 1999 ofzo.
Trix Gerritse (zijn moeder) noemde hem Fritsje.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Herman-Rien
Het kind van Frits wat ooit is ontvoerd door Herman en zinds die dag als Herman-Rien door het leven gaat.
Volgens mij niet hoor...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duh maar daarvoor was het Erik de Vogel rond 1999 ofzo.
Jawel.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...
In een boek van Aart Staartjes staat dat hij Adrie van den Oorschot door Bram van der Vugt heeft vervangen en Piet Römer door Erik van Muiswinkel in de jaren 80, ik weet niet hoe jullie aan Erik de Vogel komenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat Erik zo'n karakteristieke kop heeft moest hij uiteindelijk stoppen met zwarte-pieten
hij was veel te bekend geworden door GTST en het risico was te groot
ik heb wel 's oude beelden gezien en je zag heel duidelijk dat hij het was.
Van Muiswinkel heeft het overgenomen...
Herman-Rien is 2 à 3 jaar ouder.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
ach ja, Fritsje.......
en ja, dát kind is - theoretisch gezien- inderdaad ouder dan Sjors en dus ook al groot enzo
misschien omdat we het zelf hebben gezien??????quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik weet niet hoe jullie aan Erik de Vogel komen
Eigenwijs.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In een boek van Aart Staartjes staat dat hij Adrie van den Oorschot door Bram van der Vugt heeft vervangen en Piet Römer door Erik van Muiswinkel in de jaren 80, ik weet niet hoe jullie aan Erik de Vogel komen
Ja lekker betrouwbare sitesquote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenwijs..
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=erik+de+vogel+hoofdpiet&meta=
En nu niet meer zeuren..
GMTA = great minds think alikequote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
que??????
[..]
dat ik dat gezegd had?? ergens begin van dit topic, geen zin om te zoeken... jij beaamde het nog
of bedoel je wat anders?????? [zonnesteekje??]
zeg dat dan....quote:
ja en dan tóch gaan kijken hequote:Ja ik geloof het wel.
Laat maar dan.
of jij leert even de basisbegrippen van fokquote:
ben jij gaan kijken?quote:
nee hoor, dat vind ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Nick een engerd vindt?
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:06 schreef Annemiek78 het volgende:
Herman-Rien ineens terug in de serie ofzo???? binnenkort?? Heb ik gemist.
Is Dennis dan toch geen Arnie, maar Herman-Rien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |