bij haar is 't gewoon 2x mazzel: 't personage is goed geschreven, doordat 't een stoer karakter heeft [de aandoenlijke psycho] én - vrijwel alleen maar - leuke verhaallijnen & Victoria heeft het heel knap gespeelt, zeker voor iemand zonder ervaring op acteergebied.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
Wat ik net zei dus. Zij heeft alles zo een goede kracht gegeven
Moah, vond de recast van Joyce in ONM toch echt welquote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
grappig trouwens dat bij een recast de één meestal duidelijk populairder is dan de ander,
terwijl dat bij Charlie aardig verdeeld is: Aukje en Lieke hebben echt allebei 'n schare fans....
nadeel voor hen is dat ze elkaars concurrent in 't toernooi zijn [en elkaar steeds in de nek hijgen]
Nee Benjamin was cool !quote:
Nou, Stefano vind ik juist nu wel cool! Hij is eindelijk weer slecht bezig, iets wat ie vanaf het begin had moeten blijven!!! Een hele tijd is ie behoorlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Benjamin was cool !![]()
Ik vind personages vaak niet meer leuk als ze een ander wel leuk personage wat doen in de serie.Stefano vind ik nu bijvoorbeeld ook een sukkel![]()
Ik vind het slim van der dat ze nu stopt met GTST. Ik bedoel ze had nog wel twee jaar kunnen voortborduren op het personage 'Isabella' en de psycho-verhaallijn. Maar dan krijg je zo'n imago.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij haar is 't gewoon 2x mazzel: 't personage is goed geschreven, doordat 't een stoer karakter heeft [de aandoenlijke psycho] én - vrijwel alleen maar - leuke verhaallijnen & Victoria heeft het heel knap gespeelt, zeker voor iemand zonder ervaring op acteergebied.
Stefano mag best evil zijn maar niet tegen Nickquote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, Stefano vind ik juist nu wel cool! Hij is eindelijk weer slecht bezig, iets wat ie vanaf het begin had moeten blijven!!! Een hele tijd is ie behoorlijkgeweest
Nick is juist hardstikke tof in die situatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stefano mag best evil zijn maar niet tegen Nick![]()
Zolang Nick hem 10x harder terugpakt, heb ik er geen problemen mee!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stefano mag best evil zijn maar niet tegen Nick![]()
Nick speelt het echt te goed gewoon. Hoe die onder de tafel kroop en zoquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nick is juist hardstikke tof in die situatie.
ik bedoel "een van de twee" en dus niet perse de eerste... er zijn best goede recast geweest iddquote:Op maandag 20 juni 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
Moah, vond de recast van Joyce in ONM toch echt wel
En de recast van Lizzy in ONM viel me 100% mee omdat ze de rol ook hebben aangepast. Lizzy is niet meer een bitch. Hoewel Vivienne uiteraard wel beter was.
En de recast ven Tara was eigenlijk imo beter gewoon wegschrappen van rol leuker geweest!
Recasts in GTST komen weinig voor, maar de recast van Dian was toch echt wel de allerbeste
Hilarisch inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick speelt het echt te goed gewoon. Hoe die onder de tafel kroop en zo![]()
Oke dat is waar.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang Nick hem 10x harder terugpakt, heb ik er geen problemen mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heeft hij vaker in het ziekenhuis gelegen dan een Barbara ofzo
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Jij wil dat er allemaal psyco's als Isabella in gtst rond lopen ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
Benjamin, die vond ik echt om te kotsen..........
toen hij doodging moest ik huilen van geluk
Stefano heb ik nooit wat aangevonden, maar de laatste weken irriteert hij me echt
mag hij alsjeblieft weg ofzo??!?!
Met Nick had ik nooit zoveel, maar die heeft me inmiddels helemaal overtuigd
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word trouwens een tijd voor een Nick topic![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Nick een engerd vindt?
eentje kan genoeg zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij wil dat er allemaal psyco's als Isabella in gtst rond lopen ?![]()
JAquote:Op maandag 20 juni 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Nick een engerd vindt?
ik had net zo'n zelfde verhaal staan, maar weer gedelete omdat ik dat al 's gezegd hadquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het slim van der dat ze nu stopt met GTST. Ik bedoel ze had nog wel twee jaar kunnen voortborduren op het personage 'Isabella' en de psycho-verhaallijn. Maar dan krijg je zo'n imago.
Ik denk dat er voor haar nog wel leuke filmrolletjes in het verschiet liggen.
precies, 1 of 2 per keer is genoeg, maar tevens een vereistequote:
GMTA.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had net zo'n zelfde verhaal staan, maar weer gedelete omdat ik dat al 's gezegd had
behalve het feit dat ze nu [hopelijk] nog van haar rol los kan komen [en dus niet altijd als Isabella wordt gezien] is de rol zo ook tot het einde geloofwaardig gebleven [gezien de omstandigheden dan] en da's een stuk beter dan 'm om zeep helpen.....
.... zoals Ludo doet
ik wist dat die ging komen!!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, 1 of 2 per keer is genoeg, maar tevens een vereiste
zo hadden we Marnix ook meteen aan het werk, en dat maakt Babetje weer extra blij
Ik vond haar einde echt SUPER gewoon. Ik vind dat de schrijvers het goed hebben gedaan door haar levend te laten weggaan. Alleen jammer niet als Zomercliff... had makkelijk gekundquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had net zo'n zelfde verhaal staan, maar weer gedelete omdat ik dat al 's gezegd had
behalve het feit dat ze nu [hopelijk] nog van haar rol los kan komen [en dus niet altijd als Isabella wordt gezien] is de rol zo ook tot het einde geloofwaardig gebleven [gezien de omstandigheden dan] en da's een stuk beter dan 'm om zeep helpen.....
.... zoals Ludo doet
Waarschijnlijk iemand die nog niemand kent.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Wie zal Herman-Rien gaan spelen??
Inderdaad! Wat mij leuk llijkt is als Nick en Sjors een verhouding krijgenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
JA![]()
Nick is niet eng of gemeen hij is onbegrepen![]()
Ik zat meer te denken aan Janinequote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat mij leuk llijkt is als Nick en Sjors een verhouding krijgen
Okee dat ben ik wel met jullie eens, het moet niet steeds hetzelfde zijn, zoals Daniel die steeds een vrouw verloorquote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aah,mijn GTST vrienden zijn er weer
IK vind Ludo ook super alleen geef hem nou eens iets anders dan dan Faillesement dankzij een vrouw en dan haar het leven zuurmaken verhaallijn. Zoals dat Ludo-Nick verhaallijn, daar zit zoveel potentie in![]()
En kom op mensen, als er iemand de afgelopen 3 a 4 jaar echt superverhaalijnen heeft bezorgd wat een voor een alles behave saai te noemen is, dan is het Isabella wel![]()
Of Bing!! Nou hadik gehoopt dat hij erg slecht ging zijn en zo en dat ie dingen ging jatten blabla..maar zijn huidige rol is wel cool!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die nog niemand kent.
Hoop dat ze de rol niet helemaal verkutten met een personage dat als slechterik binnenkomt en vervolgens een softie word (Lees Ray Morris2 Milan Stefano enz)
ik had het leuker gevonden als het onduidelijk was gebleven: wel of niet dood....quote:Op maandag 20 juni 2005 17:11 schreef Dizer het volgende:
Ik vond haar einde echt SUPER gewoon. Ik vind dat de schrijvers het goed hebben gedaan door haar levend te laten weggaan. Alleen jammer niet als Zomercliff... had makkelijk gekund
.... ik moet toegeven ook erg blij voor haar te zijn haha....quote:Daarnaast is het gewoon leuk dat zij na alle problemen in haar leven toch gewoon een keer zonlicht heeft kunnen zien en lekker weg is met Amy en Suzanne. Ik heb echt KEIHARD Yes geroepen toen ze levend eruitkwam en wegreed
Dat is helemaal niet slim, Erik is al een oudere acteur en ik denk niet dat hij nog ergens aan de bak komt, bovendien heeft hij een hoog Ludo imago.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
eng he.....
die mensen die niet zien dat die man al 6 jaar hetzelfde trucje doet, in dezelfde verhaallijnen
Ludo of eigenlijk Erik Vogel is zijn eigen graf aan 't graven, als is slim is neemt ie snel ontslag
Nou dat is het dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet slim, Erik is al een oudere acteur en ik denk niet dat hij nog ergens aan de bak komt, bovendien heeft hij een hoog Ludo imago.
Laura werd stom na dat gedoe met Philip van Alphen vond ik, maar nu vind ik haar niet echt meer irritant ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
Maar aan Laura heb ik nooit wat aangevonden.
que??????quote:
dat ik dat gezegd had?? ergens begin van dit topic, geen zin om te zoeken... jij beaamde het nogquote:waar staat het dan?
wil het wel even lezen.
precies, high-five....quote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Airelle het volgende:
Nou dat is het dus.
En dat heeft hij aan zichzelf te wijten.
In de cliff ontmoet Sjors iemand die haar veel over haar verleden kan vertellen en wij hopen op Herman-Rien.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef babette21 het volgende:
Sjors, da's wel de grootste sufkut uit 15 jaar gtst.....![]()
zij mag ook weg.....
wat blaten jullie toch steeds over Herman-Rien?????
Mensen als Wilbert, Bartho, Jette, Wik, Erik en Caroline die kunnen naast GTST niet echt meer carrière maken dus daarom denk ik dit voor hun allemaal geldt.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is het dus.
En dat heeft hij aan zichzelf te wijten.
Het is niet alleen hopen, ik heb het ook gelezen. Ergens.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de cliff ontmoet Sjors iemand die haar veel over haar verleden kan vertellen en wij hopen op Herman-Rien.
Dat is Erik van Muiswinkel volgens mij, heel iemand anders dan Erik de Vogelquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Erik als hoofdpiet vond ik anders best grappig hoor
Vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is niet alleen hopen, ik heb het ook gelezen. Ergens..
Duh maar daarvoor was het Erik de Vogel rond 1999 ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is Erik van Muiswinkel volgens mij, heel iemand anders dan Erik de Vogel![]()
ja wie bedoel je nou: Herman of Rien??? Rien is trouwens dood.....quote:Op maandag 20 juni 2005 17:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In de cliff ontmoet Sjors iemand die haar veel over haar verleden kan vertellen en wij hopen op Herman-Rien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |