Ik wou dat ik in een supermarkt zat waar vakantievierende mannen/jongens met ontbloot bovenlijf boodschappen komen doen. Tot nu toe heb ik alleen de kalende, te dikke buurman met ontbloot bovenlijf voorbij zien lopen toen hij z'n groencontainer ging halen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef creno het volgende:
weet je wat zo leuk is aan dit weer, dan komen er vakantievierende mannen/jongens bij de super boodschappen doen en meestal met ontbloot bovenlijf
helaas komen types als je buurman ook zo de super binnenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in een supermarkt zat waar vakantievierende mannen/jongens met ontbloot bovenlijf boodschappen komen doen. Tot nu toe heb ik alleen de kalende, te dikke buurman met ontbloot bovenlijf voorbij zien lopen toen hij z'n groencontainer ging halen.![]()
Het is toch ook wat dat honden buiten moeten blijven maar dat enge mannen met ontblote bovenlijven wel zo naar binnen mogen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef creno het volgende:
[..]
helaas komen types als je buurman ook zo de super binnen![]()
![]()
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 20 juni 2005 12:40 schreef Waxxer het volgende:
Och, CDP is weer nakend?
Arme Waxquote:Op maandag 20 juni 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja dat maak ik er van
het is wat met mij he?
Het is tijd voor foto's?quote:
Beautje gaat foto's posten?!quote:
Nee, ik dacht jij trekt je kleren uit dus het zal wel weer zo laat zijn.quote:
Ik ben nog lang nie dorknequote:Op maandag 20 juni 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ik dacht jij trekt je kleren uit dus het zal wel weer zo laat zijn.
Aan je typen te zien duurt het niet lang meer.quote:
In de Maasquote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Aan je typen te zien duurt het niet lang meer.![]()
Moet jij niet ergens aan een zwembad liggen? Of in de Maas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |