quote:Op zondag 19 juni 2005 22:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm oh ja ?
net als toen die keer met die cam en jou cam en uhm jah
Jij hebt ook een mooi lichaamquote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lijnen.. bah.
Goedenavond iedereen
Ruim ervoor schatquote:Op zondag 19 juni 2005 22:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
was dat voor, na of tijdens onze besprekingen van ons huwelijk?
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lijnen.. bah.
Goedenavond iedereen
Zal ik dan gewoon niet meedoen? Straks kwijn ik weg!quote:
Yo shizz'babe!quote:
Owquote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Sunjammer het volgende:
@ Wax... tja... resultaat van diverse bloedonderzoeken, verbod op suiker en een rigoreus dieet...
Ik woog 2 jaar geleden maar 62 hoor... en een keer had ik een voedselvergiftiging... ik woog toen nog maar 57![]()
'Kon je ook niet weten'quote:Op zondag 19 juni 2005 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow![]()
Heb ik weer, me ergens mee bemoeien wat een hele achtergrond heeft dat ik niet weet en niks mee te maken hebSorry.... Maar klinkt wel hftig allemaal....
Dat was meer omdat de soep al van de lepel was getrild voor je die in je mond kon stekenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
'Kon je ook niet weten'
Gelukkig nu een gezonder voorkomen
Kan me nog een ontbijt bij Vlarp herinneren dat ik niet eens een kom soep naar binnen kreeg
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat was meer omdat de soep al van de lepel was getrild voor je die in je mond kon steken
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat was meer omdat de soep al van de lepel was getrild voor je die in je mond kon steken
daar hebben vlarp en ik elkaar ontmoetquote:
Nou, de CDP in me wordt wákker hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik zit dus te wachten op America's Next Topmodel.. Nu van die enge gasten van U2.
Mwah, ik wordt sjaggo, warrig en ontzettend traagquote:Op zondag 19 juni 2005 22:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb je dan ook dat je gaat ijlen enzo net als mijn moeder? (nouja dat doet ze sowieso al)
Ik heb dat nietquote:Op zondag 19 juni 2005 22:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb je dan ook dat je gaat ijlen enzo net als mijn moeder? (nouja dat doet ze sowieso al)
Ik kan het me nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef Excess_All het volgende:
[..]
daar hebben vlarp en ik elkaar ontmoet
zijn nicknaam was : horse_hung_daddy
en mijne was : sexy_twink
en van het ene kwam het andere en toen jah uhm ging de cam aan![]()
Dat heb ik dan wel weer meegemaaktquote:Op zondag 19 juni 2005 22:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, ik wordt sjaggo, warrig en ontzettend traag![]()
want het was gisterenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren
er gaan geruchten dat ie in de binnenstad van Z. rondzwerft. Vlak bij het water enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |