Ik wou dat ik in een supermarkt zat waar vakantievierende mannen/jongens met ontbloot bovenlijf boodschappen komen doen. Tot nu toe heb ik alleen de kalende, te dikke buurman met ontbloot bovenlijf voorbij zien lopen toen hij z'n groencontainer ging halen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef creno het volgende:
weet je wat zo leuk is aan dit weer, dan komen er vakantievierende mannen/jongens bij de super boodschappen doen en meestal met ontbloot bovenlijf
helaas komen types als je buurman ook zo de super binnenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in een supermarkt zat waar vakantievierende mannen/jongens met ontbloot bovenlijf boodschappen komen doen. Tot nu toe heb ik alleen de kalende, te dikke buurman met ontbloot bovenlijf voorbij zien lopen toen hij z'n groencontainer ging halen.![]()
Het is toch ook wat dat honden buiten moeten blijven maar dat enge mannen met ontblote bovenlijven wel zo naar binnen mogen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef creno het volgende:
[..]
helaas komen types als je buurman ook zo de super binnen![]()
![]()
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 20 juni 2005 12:40 schreef Waxxer het volgende:
Och, CDP is weer nakend?
Arme Waxquote:Op maandag 20 juni 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja dat maak ik er van
het is wat met mij he?
Het is tijd voor foto's?quote:
Beautje gaat foto's posten?!quote:
Nee, ik dacht jij trekt je kleren uit dus het zal wel weer zo laat zijn.quote:
Ik ben nog lang nie dorknequote:Op maandag 20 juni 2005 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ik dacht jij trekt je kleren uit dus het zal wel weer zo laat zijn.
Aan je typen te zien duurt het niet lang meer.quote:
In de Maasquote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Aan je typen te zien duurt het niet lang meer.![]()
Moet jij niet ergens aan een zwembad liggen? Of in de Maas?
Stockholm syndroomquote:Op maandag 20 juni 2005 13:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik droomde vannacht dat een huurmoordenaar mij wou vermoorden, maar toen werden we verliefd op elkaar
Als je uit de Maas komt heb je volgens mij drie ogen en een paar armen meer.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is er mis met zwemmen in een rivier?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is er mis met zwemmen in een rivier?
Does that answer your question?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je uit de Maas komt heb je volgens mij drie ogen en een paar armen meer.![]()
Jij hebt tenminste nog geslapen!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik droomde vannacht dat een huurmoordenaar mij wou vermoorden, maar toen werden we verliefd op elkaar
hier in de ijssel is het anders goed vertoeven hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je uit de Maas komt heb je volgens mij drie ogen en een paar armen meer.![]()
Nog altijd beter dan op school aankomen en les hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef Cybart het volgende:
kom je op school aan....
(na de hele ochtend al vrijstelling gehad te hebben...
blijken je enige uren op de dag te komen vervallen...
nouja...
jep.. van 1 tot half 6 om precies te zijn..quote:
Das toch mooi 4 uur meer dan ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep.. van 1 tot half 6 om precies te zijn..![]()
Shhhh!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
De blauw hemel is bezaaid met kleine wolken, het einde van het mooie weer is in zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |