Haha, erg voorspelbaar inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor dhr Sanders krijgt de schuld![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef BVO het volgende:
Leuk..
Laat Ludo maar eens achter de tralies belanden..
Valt wel mee toch ... ze lijkt sprekend op Janine (en ook op Marieke, wat dat betreft is ze goed gecast).quote:
Het zou echt het zusje van Marieke kunnen zijn jahquote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ... ze lijkt sprekend op Janine (en ook op Marieke, wat dat betreft is ze goed gecast).
Een jaar te laatquote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Yasmin gaat vrijdag dus dood.
Valt wel mee, ze moet er nog even inkomen denk ik, ze moet alleen niet zo sloom doen..quote:
Misschien blijkt ze ook nog de dochter van Marieke te zijn, in gtst-land kan alles, maar nee dit gaat wel heel verquote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ... ze lijkt sprekend op Janine (en ook op Marieke, wat dat betreft is ze goed gecast).
Jij wil het lekkerheidsgehalte helemaal laten verdwijnen??quote:
Voor mensen als jij is dit topic.quote:
Ik raakte ook een beetje uitgekeken op Yasmin hoor, misschien komt er nu weer wat nog lekkerders inquote:
Wist ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik raakte ook een beetje uitgekeken op Yasmin hoor, misschien komt er nu weer wat nog lekkerders in![]()
Trouwens BVO, je had trouwens gelijk over dat sinterklaas-gedoe (weet niet of je dat al gezien had)![]()
Caps lockquote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef digispeed het volgende:
HET ZOU LEUK ZIJN ALS LUDO DE BAK IN MOET EN DAN OPEENS MARTINE ALS CIPIER KRIJGT.
OEH... DAN HEEFT HIJ HET SLECHT.
SORRY DE FANATSIE LIET EVEN DE VRIJE LOOP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |